Vs: Pajeron napalukot
osat 2 ja 3 pois, niin ei enää kytke, eikä irrota. Jos on epäilys, että toinen lukko on rikki, niin aja autolla 4-veto päällä talliin, nostat keulan ylös ja renkaita eteenpäin pyörittäen katot, että pyöriikö jommallakummalla puolella vetoakseli mukana. Jos pyörii, niin lukko on ehyt, jos ei pyöri, niin lukko on rikki.
JOs toinen on rikki, niin ehyt lukko irti, osat nro 2 ja 3 pois ja lukko takasin. Sitten rikkinäinen lukko irti, ehyestä lukosta osat nro 2 ja 3 siihen paikoilleen, pieni ajelu 4-veto päällä, tai etukartaanista pyörittäen napalukko päälle, sitten lukko irti ja osat 2 ja 3 pois. Näin on molemmat lukot päällä ja pysyvästi.
Toki tämän kikan toimiminen vaatii, että rikkinäisestä lukosta on osasta nro 2 tuo tappi poikki.