Vs: pajeron "viritys"
nopealla hakemisella en löytänyt täältä enkä muiltakaan foorumeilta kokemuksia pajeron jakolaatikon kestävyydestä.
eli pajeron tekniikka päivitystä tässä miettinyt, oman (gen1 2,5) koneen kanssa loppu mielenkiinto keväällä, kun juuri rempattu kansi halkes kahen kuukauden ajon jälkeen, eikä ollut hyllyssä enään ehjiä jäljellä.
moottorivalinta on vielä auki että mitä tulee, bensa kutonen tai sit joku vitos diiseli.. väännöt menee kuitenkin johonkin 500nm kieppeille, vähintään ja tällähetkellä mietinnässä, jos rakentas automaattilaatikolla ja yhdistäs siihen pajeron oman jakolaatikon, jolloin selviäis vielä omilla akseleilla ja hommana vielä suht helpolla tehtävissä. toinen vaihtoehto, jos päädyn bensakoneeseen, ottaa koko voimansiirto muun merkkisestä, (samalla tiheemmät perät) mutta sillon etupään kanssa menee hieman hankalaks että kelpaa leimalle ja kustannuksetkin pomppaa varmaan tonnilla
eli se kysymys kuuluu, onko mitään järkeä tehä omalla jakolaatikolla vai etsiikö jostain suosista vahvempaa? tietoa mistä? (kardaanin lähtö samalla puolella)
entäs etuperä ja vetarit? mikään täysverinen offi auto tästä ei tule mutta välillä hieman toinen pyörä ojassa ajellaan
nopealla hakemisella en löytänyt täältä enkä muiltakaan foorumeilta kokemuksia pajeron jakolaatikon kestävyydestä.
eli pajeron tekniikka päivitystä tässä miettinyt, oman (gen1 2,5) koneen kanssa loppu mielenkiinto keväällä, kun juuri rempattu kansi halkes kahen kuukauden ajon jälkeen, eikä ollut hyllyssä enään ehjiä jäljellä.
moottorivalinta on vielä auki että mitä tulee, bensa kutonen tai sit joku vitos diiseli.. väännöt menee kuitenkin johonkin 500nm kieppeille, vähintään ja tällähetkellä mietinnässä, jos rakentas automaattilaatikolla ja yhdistäs siihen pajeron oman jakolaatikon, jolloin selviäis vielä omilla akseleilla ja hommana vielä suht helpolla tehtävissä. toinen vaihtoehto, jos päädyn bensakoneeseen, ottaa koko voimansiirto muun merkkisestä, (samalla tiheemmät perät) mutta sillon etupään kanssa menee hieman hankalaks että kelpaa leimalle ja kustannuksetkin pomppaa varmaan tonnilla
eli se kysymys kuuluu, onko mitään järkeä tehä omalla jakolaatikolla vai etsiikö jostain suosista vahvempaa? tietoa mistä? (kardaanin lähtö samalla puolella)
entäs etuperä ja vetarit? mikään täysverinen offi auto tästä ei tule mutta välillä hieman toinen pyörä ojassa ajellaan