Jäsenen Gerbilizer uusimmat tuotokset

  1. G

    Evo 5 ohjausvaihteen irroitus apua?

    Vs: Evo 5 ohjausvaihteen irroitus apua? Siis katsos kun mun täytyy saada konehuoneesta kaikki pois että pääsen maalaamaan sen uudelleen. Eli tämän takia tiputan kaiken sieltä pois. Tarkoitus olisi siis että ohjausvaihde jäisi apurunkoon kiinni joten ne tulisi pois kaikki sieltä kerralla, minun...
  2. G

    Evo 5 ohjausvaihteen irroitus apua?

    Elikkä olen laskemassa alas koko moottori/vaihdelaatikko/kulmavaihde pakettia apurunkoineen alas. Muuten paketti olisi valmis tulemaan alas, mutta en tiedä kuinka rattiakseli irtoaa tuosta ohjausvaihteesta siitä aivan tulipellin juuresta. :seina Lähteekö se aivan vetämällä vai onko siinä jokin...
  3. G

    Kuka huoltaa TEIN alustasarjoja?

    No nyt rupes evossa vuotamaan kyseisen merkkinen iskari(TEIN), eli tietääkö kukaan onko suomessa mahdollista huoltaa noita? Jotain olen kuullut että briteissä tekevät noita hommia, mutta huollot saattaa kestää pitempääkin. Ei huvittaisi ostaa uuttakaan alustaa kun toista tonnia maksavat ja ovat...
  4. G

    Evo 5 Kytkimet?

    Vs: Evo 5 Kytkimet? Tätä foorumia selaillessa huomasin että moni suosittelee vaihtamaan evo 7/8:sin vauhtipyörää ja kytkinasetelmaa. Mitä te olette mieltä tuosta vaihtoehdosta? Käykä kyseinen paketti suoraan tuohon evo5:een? ??? Mitä eroa on noissa evo 7/8 5 vaihteisessa ja 6 vaihteisessa...
  5. G

    Evo 5 Kytkimet?

    Vs: Evo 5 Kytkimet? Paljon tuli hintaa tuolle kytkimelle toimituksineen suomeen? Ja mitä lupaavat että tuo kestää?
  6. G

    Evo 5 Kytkimet?

    Olen huomannut että kytkin luistaa hieman ahtimen ottaessa "piikin" joten alkaisi olla uuden kytkimen aika. Auto on perus putkiviritteinen joten mitään älytöntä kytkin pakettia en autooni tarvitse. Kyselisin teiltä kokeneemmilta ihmisiltä, että mitä mieltä olette noista kyseisistä Helixin ja...
Takaisin
Ylös Bottom