Evo 5 ohjausvaihteen irroitus apua?

Gerbilizer

New Member
Liittynyt
18 Maaliskuu 2012
Elikkä olen laskemassa alas koko moottori/vaihdelaatikko/kulmavaihde pakettia apurunkoineen alas. Muuten paketti olisi valmis tulemaan alas, mutta en tiedä kuinka rattiakseli irtoaa tuosta ohjausvaihteesta siitä aivan tulipellin juuresta. :seina Lähteekö se aivan vetämällä vai onko siinä jokin sokka tai muu?
 
Vs: Evo 5 ohjausvaihteen irroitus apua?

Samaa mietin. Mut juu siellä auton sisällä on jalkatilassa pultti joka sun täytyy ottaa pois.
Viimeinen nivel ratti akselissa,siitä löytyy toi pultti.
 
Vs: Evo 5 ohjausvaihteen irroitus apua?

Miks irrotat apurungon?
Kone+loota lähtee pudottamalla alas ilman sitäkin... kunha otat syylärin irti joka on 5min homma.
 
Vs: Evo 5 ohjausvaihteen irroitus apua?

Harri K sanoi
Miks irrotat apurungon?
Kone+loota lähtee pudottamalla alas ilman sitäkin... kunha otat syylärin irti joka on 5min homma.

Siis katsos kun mun täytyy saada konehuoneesta kaikki pois että pääsen maalaamaan sen uudelleen. Eli tämän takia tiputan kaiken sieltä pois. Tarkoitus olisi siis että ohjausvaihde jäisi apurunkoon kiinni joten ne tulisi pois kaikki sieltä kerralla, minun siis täytyisi enään ottaa jalkotilasta tuo pultti irti.?
 
Vs: Evo 5 ohjausvaihteen irroitus apua?

Gerbilizer sanoi
Siis katsos kun mun täytyy saada konehuoneesta kaikki pois että pääsen maalaamaan sen uudelleen. Eli tämän takia tiputan kaiken sieltä pois. Tarkoitus olisi siis että ohjausvaihde jäisi apurunkoon kiinni joten ne tulisi pois kaikki sieltä kerralla, minun siis täytyisi enään ottaa jalkotilasta tuo pultti irti.?
OK.
Jeps pultti vaan irti ni se pysyy apurungossa.
 
Takaisin
Ylös Bottom