Jäsenen Miguel uusimmat tuotokset

  1. Miguel

    Myydään Mitsubishi Galant 2.5 v6 -99

    Laitettu postia.
  2. Miguel

    Myydään Mitsubishi Galant 2.5 v6 -99

    Moi Myydään Mitsubishi Galant 2.5 v6 -99. Ajettu n 210tkm Ostin auton ensimmäiseltä omistajaltaan vuonna 2019. Oli säilytetty pelkästään autotallissa ja se näkyy. Käytännössä ulkokuori moitteeton. Pientä pintaruostetta kaarissa. Ei ei hitsailtu eikä maalailtu mistään. Minun aikana tehty...
  3. Miguel

    Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

    Juu tää oli just tällanen vanhempi herrasmies joka oli mitsua pitänyt hyvänä :) Uutena ruostesuojattu ja pääosin lämpösessä säilytetty. Tosiaan pohja todella hyvässä kunnossa, helmoissa ja kaarissa pientä pintaruostetta. Vähän tekee/teki pahaa talvella ajaa mutta onneksi ei tänä talvena tuota...
  4. Miguel

    Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

    Moi! En ole ihan uusi mutta yli kymmenen vuoden tauon jälkeen comeback. Joskus aikanaan ihastuin Galanttiin kun omistin kyseisen auton vuosimallia -91. Siitä kun luovuin niin pitkään haaveilin uudemmista V6 koneella olevista mutta silloin oli hinnat liian kovat. Nyt sitten kun olin jo kyseiset...
  5. Miguel

    V624 laatikko hajosi?

    Vs: V624 laatikko hajosi? Jos oot kenties mun entistä vihreetä v6 galanttia (mustilla nahoilla kattomaan) niin siihen oli tosiaan momentinmuunnin vaihdettu. Kyselin sillon että mitenkö hajos niin ihan äkkiä oli vaan mennyt. Yleensä noista tuoreemmista laatikoista ei edes menis. Noh, ei siinä...
  6. Miguel

    V624 laatikko hajosi?

    Vs: V624 laatikko hajosi? Ilmoitteleeko tuo laatikko (turbiini) mitään ennen hajoamista? Olen tällaista -99 2.5 automaattia kattellu johon on tosin joskus tuo turbiini vaihdettu. Mutta senjälkeen autolla on ajettu jo melkee 100tkm... Ajattelin että jos koeajolla käy niin voiko mahdollisesta...
  7. Miguel

    kilometrimäärät autossasi?

    Vs: kilometrimäärät autossasi? Galant -91 ja 478000 eikä tunnu missää! No okei, tuntuu vähän siellä sun täällä... :) Öljyä kun muistaa lisäillä nii homma toimii.
  8. Miguel

    taas näistä Forte tököteistä...

    Lueskelin noita juttuja Forten käytöstä mutta kysysin että onko kellään kokemusta/tietoa todella paljon ajettujen autojen Forte käsittelystä? Itellä 91 gallussa 470tuhatta kohta mittarissa :-\ Ja nakutus on varsinkin kylmänä aika karmivaa. Huomenna olis öljynvaihto edessä ja ajattelin tätä...
  9. Miguel

    Järkyttävin auto millä olet ajanut....

    Vs: Re: Järkyttävin auto millä olet ajanut.... äläs ny hiivattia parjaa! :) itselläni oli sellainen tipunkeltainen fiiu ja oli niiiiiin hyvä ajettava:) tehojen kanssa (siis niitten puuttumisen) oli välillä ongelmia. Töihin ku lähti ja risteyksestä vilkasliikenteiselle tielle piti oikealle...
  10. Miguel

    Montako lasta?

    Vs: Montako lasta? Onnea! Mulla yksi tyttö 2v ja toinen tulossa :) Syyskuussa laskettu aika.
  11. Miguel

    Puskurin maalaus hinta??+

    Eli osaattekos heittää arvioo mitä tulis maksaa ku autoani oli kolhittu parkkipaikalla niin että takapuskurin kulmaan oli tullut kaksi n. 7cm pitkää naarmua. Naarmut ei ole syviä vaan lähinnä maalit lähteny. Nyt pitäs kolhijalle heittää jotain hinta arvioo... Että sellasta... Mitäs ammattimes...
  12. Miguel

    Bensan merkkivalo?

    Vs: Bensan merkkivalo? No täytyypi tarkkailla tilannetta. Eipä tuo paha vika ole:) Ei muutaku :driver
  13. Miguel

    Bensan merkkivalo?

    Vs: Bensan merkkivalo? ok :) Mulla se alko iha omiaan... No toivotaan et se on vaan kosketushäikkä.
  14. Miguel

    Bensan merkkivalo?

    Semmosta ihmeellistä tapahtui toissapäivänä että bensan merkkivalo syttyi. Noh mut ku oli tuolloin vielä puolitankkia bensaa et ei se loppumassa ollut. nysse on sitte paripäivää palanu kokoajan. Mietiskelin et onkos se joku varoitus sitten jostai bensansyöttö viasta tai jotain...? niin ja siis...
  15. Miguel

    kilometrimäärät autossasi?

    Vs: kilometrimäärät autossasi? -91 Galant hb kivat 453 000 tuli täyteen ja matka jatkuu...:)
Takaisin
Ylös Bottom