Jäsenen Siert uusimmat tuotokset

  1. S

    Mitsubishi carisma pesurin pumppu?

    Vs: Mitsubishi carisma pesurin pumppu? Kyllä, olen aika varma että se on mahdollista.
  2. S

    Mitsubishi carisma pesurin pumppu?

    Vs: Mitsubishi carisma pesurin pumppu? Heitin Carisman vesisäiliö jossa pumppuja pari viikkoa sitten roskiin... On niistä pumppuja muutama säiliössä. 2 tai 3, riipuu onko porrasperä vai viistoperä (etulasi, ajovalot ja viistoperän tapauksessa takalasi).
  3. S

    Foorumin luottokauppiaat

    Vs: Foorumin luottokauppiaat Kiitos Maxx
  4. S

    Foorumin luottokauppiaat

    Vs: Foorumin luottokauppiaat Kiitos tepi
  5. S

    '97 Carisma 1.6

    Vs: '97 Carisma 1.6 SRS valon vika on korjattu sillä tavalla että ostin Saksasta toinen ohjausboksi, koska se oli halvempi kuin käydä merkkihuollossa. Sen jälkeen vaihdoin kytkin (kerrostalon parkkihallin katolla ;)), ja kävin katsastuksessa. Uusi kysymys: Koneesta (4G92) vuota öljyä, ja se...
  6. S

    carisma 1.8 gdi virtalukko

    Vs: carisma 1.8 gdi virtalukko Minun on pakko myöntää että otin se huonompi mutta helpompi vaihtoehto: Otin vanhasta avaimesta siru, ja vanhasta lukosta se tunnistin rengas. Laitoin siru teipilla rengasissa, ja piilotin sen kojelaudan takana.
  7. S

    Carisma 1.6 -98 abs valon kuittaus?

    Vs: Carisma 1.6 -98 abs valon kuittaus? ai, anteeksi... juu, sotkin. Minulla oli ongelma SRS valon kanssa. ABS valo on helpompi asia. Offtopic 1: Uudempi Carismat ovat OBD yhteensopiva, vanhat eivat olla (vaikka töpseli on sama). Offtopic 2: SRS ohjausboxin vaihto toimii minulle ;)
  8. S

    Carisma 1.6 -98 abs valon kuittaus?

    Vs: Carisma 1.6 -98 abs valon kuittaus? Ei lähde pois ilman mitsubishi-liikkeen apua (koska muisti on EEPROM, ja järjestelmä ei ole OBD yhteen sopiva). Soitin viime viikona juuri samasta asiasta Mitsu-liikeelle, ja vastaus oli että pelkkä vikan koodin nolaus maksaisi 96€ :-( Tarkastin...
  9. S

    '97 Carisma 1.6

    Vs: '97 Carisma SRS airbag vikakoodi poistaminen, missä PK-seudulla? Jo oman kokemuksen ja Carisman korjauskirjan mukaan tämä koodi säilyy. Kiitos.
  10. S

    '97 Carisma 1.6

    27.04.2014: Mietin että voin laittaa uudet kysymykset myös tämän aiheen, eli uudet jutut alla Hei olen Hollantilainen ja asun Espoossa. Minulla on '97 Carisma käyttöautoksi, ja '78 Citroën GS harrasteautoksi. Tein huolto Carismalle, vaihdoin mm. jakohihna. Koska minulla oli ongelmia...
Takaisin
Ylös Bottom