Jäsenen Tani62 uusimmat tuotokset

1. T

L200 vm. 2006 aluevaihtajan keppi jumissa

Peruutin hangesta ja liian nopeasti vaihdoin 4-vedon valitsijalla pienimpään, niin keppi nyt jumissa. Purin keppien ympäristön niin, että nyt keppien kansi keppeineen irti. Voiko nyt laittaa keppikannen takaisin, että aluevalitsija hakeutuu oikeaan koloonsa, vai miten tulisi toimia...
  2. T

L200

Peruutin hangesta ja liian nopeasti vaihdoin 4-vedon valitsijalla pienimpään, niin keppi nyt jumissa. Purin keppien ympäristön niin, että nyt keppien kansi keppeineen irti. Voiko nyt laittaa keppikannen takaisin, että aluevalitsija hakeutuu oikeaan koloonsa, vai miten tulisi toimia...
  3. T

l200 mangnum -07 nelivedon keppi jumissa

Kyllä taas toimii ja hyvät oli ohjeet. Tänks.
  4. T

Kiitos hyvistä ohjeista. Huomenna katotaan miten äijän käy.(ts. kaverin korjaamolta)
  5. T

Ok. Mitenkähän nuo muovit lähtee. Saako sen vivun Mitsun liikkeestä tilaamalla?
  6. T

Ok. Kiitos linkistä, pitää kokeilla...
  7. T

Hei! Mulla sama ongelma. Miten sait ratkaistua vai saitko? En saanut avattua em. keskustelua...
  8. T

Hei! Sinulla oli taannoin ongelmaa 4-vedon vivun kanssa L200:ssa. Mulla jäi L200 vm-06:ssa...

Hei! Sinulla oli taannoin ongelmaa 4-vedon vivun kanssa L200:ssa. Mulla jäi L200 vm-06:ssa nelivedon vipu jumiin nopealle nelivedolle eikä liiku mihinkään ja ajaessa täristää vipu aika lailla. Miten sait ongelman ratkaistua vai saitko? Kiitos etukäteen.
  9. T

L200:n nelivedon valitsinvipu jumissa

Huomasin eilen, että nelivedon valitsinvipu on jumissa enkä uskaltanut voimalla vääntää vipua. Kyseessä L200 vm-06. Nopea neliveto päällä tällä hetkellä. Yritin viestiketjuista löytää vastausta, mutta en löytänyt tai ei auenneet. Onko jollain ratkaisua ongelmaan?
Ylös Bottom