Hakutulokset

  1. S

    L200 kolahtaa käätyessä ja mettässä pomppiessa

    Vs: L200 kolahtaa käätyessä ja mettässä pomppiessa Kallistuksenvakaajan kumit edestä aivan loppu. Pitää metsästää jostain uudet sinne. Nipat menee rasvaukseen varmaan tänään. Laatikossa ei mitään vikaa ole, se on vaan mun pienessä päässä missä tuntuu kankealta. Talveksi kuitenkin tarkoitus...
  2. S

    L200 -90 rengaskoko

    Vs: L200 -90 rengaskoko Laitoin alle Insa Turbo Dakarit 245/70/16. Ihan hyvin mahtuu pyörimään ja ei pitäis olla katsastuksessa naputtamista. Ajo-ominaiseedet tiellä ei minun mielestäni merkittävästi huonontuneet, mutta maastossa pääsee paljon kivemmin eteenpäin. Rengasliike Ketolalta hain ja...
  3. S

    L200 kolahtaa käätyessä ja mettässä pomppiessa

    Täältä on tullut liikaa hyviä neuvoja niin kiusaan taas yhdellä tai parilla kysymyksellä. ;D Kyseessä siis -90 neliveto bensa L200. Kolahdus kuuluu kun kääntää ja palauttaa. Välillä kääntäessäkin kolahtaa. Neliveto ei ole päällä ja lukot on auki. Onkos se jakolaatikossa vai mistä tuota vikaa...
  4. S

    L200 nakutus öljynvaihdon jälkeen

    Terve Haulla tästä aiheesta löytyikin paljon luettavaa ja tuntuu olevan monen ongelma. Minulla tämä klassinen kaava. Vaihdoin hyvät öljyt oston jälkeen ja nakutus alkoi. Hyndrauliset nostimet varmaan siis tukossa/vaihtokunnossa. Auto on 1990 vuosi mallia, mutta sillä on ajeltu vasta 175 tkm...
  5. S

    L200 -90 rengaskoko

    Uutena kyselee kaikkea turhaa ja tyhmää. Minkäs kokoiset rengaat menee hyvin vielä alle tuohon täysin vakioon L200 vuodelta 1990? Hyvää rengastusta haetaan vähän metsässä mönkimiseen ja enemmänkin ulkonäön vuoksi. 31"x10,5"x15" tuli jo testattua, mutta ottaa edessä kiinni puskuriin ja...
Takaisin
Ylös Bottom