Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Vs: L200 1991 kansiongelma 2,6L bensamoottori g54b
Hei, ongelma ratkaistu. Uusi kansi uusilla venttiilinnostimilla eBayn kautta englannista. Ajeltu nyt parisataa kilometria ja hienosti toimii. Lystille tuli hintaa noin 860€ (kansi + tiivistesarja + muut tilpehöörit + työ tutulla). Kannattiko...
Hei, 2-sylinterin venttiilien välissä kunnon halkeama joka ruosteessa. Hitsaus, jos se edes on mahdollista, maksaisi reilu 500 eskoo. eBayn kautta jenkeistä täydellinen kansipaketti melkein samaan hintaan kuluineen. Mutta mutta, mietityttää yhteensopivuus...jenkeissä L200 näyttäisi olevan...
Vs: L200 vetoakseli ja napa
No niin nyt kärry kunnossa taas.
Navan neulalaakeri mennyt sököksi ja siitä aiheutunut neulalaakeripesän + vetoakselin pään syrppääntyminen. Romarilta napa+vetari tosiaan 220€ yht.
Vs: L200 vetoakseli ja napa
Kiitoksia selvityksistä.
Kattelin että purkuautosta vetoakseli 120€ ja napa 100€. Tarvikeosana ei vetoakselia tai ulompaa vetoniveltä kuulemma saa ollenkaan :-[
No odottelen että pääsen tutun talliin purkamaan koko paketin ja katotaan josko selviäis sen...
Hei, aihetta on täällä käsitelty mutta en silti löytänyt selvyyttä siitä että miten vetoakseli menee navan läpi. Onko navassa jokin messinkirengas tms. jonka läpi akseli menee?
Mulla on tuommonen -90 bensa L200 ja kuskin puoleisessa vetarissa klappia aika häjysti. Epäilen että siitä johtuu...
Uutena Mitsumiehenä ja uutena nelivetoisen omistajana kysymys, että miten l200 neliveto toimii? Kopissa tietysti kahva 4h ja 4L, mutta miten homma etenee vaihdelaatikosta lähtien, miten esim. napalukot menevät päälle/pois?
Kyseessä -90 malli.