Hakutulokset

  1. L

    Evo 4 kampiakselin apulaitehihnapyörä

    Ostetaan neloseen käypä kampiakseli APULAITEhihnapyörä. Nouto onnistuu turun seudulta
  2. L

    Evo 6 moniurahihna ja apulaitteet

    Vs: Evo 6 moniurahihna ja apulaitteet Minkä pituinen moniurahihna neloseen jossa ilmastointi? Mistä olette hihnoja ja kiristimiä tilanneet?
  3. L

    evo iv vanteet

    Mahtuuko gsr neloseen 15" vanteet? Onko jarrut isommat kuin rs mallin sorajarrut?
  4. L

    Evo 5 ahto ongelmia

    Vs: Evo 5 ahto ongelmia Itsellä evo nelosessa ahdot 0.8bar putkisto ja ilmanotto vaihdettu. Ahtaa ihan normaalisti, mutta hyytyy tuohon 0.8bar. Letkut näytti ehjiltä. Hukkista en ehtinyt tutkimaan enempää. Paljonko putkiviritteisen pitäisi ahtaa? ???
  5. L

    Evo iv käyntihäiriö

    Vs: Evo iv käyntihäiriö Putsasin maffin ja taas rokkaa! :driver
  6. L

    Evo iv käyntihäiriö

    Vs: Evo iv "booaa" Reilu pari viikkoa toimi oikein loistavasti ja nyt taas ilmeni sama vika 100-110kmh vauhdissa 5 vaihteella. Sain ajettua auton sivuun ja sammutettua. Käynnistin auton heti uudestaan ja kävi taas normaalisti. Vika siis ilmenee vain 5 vaihteella +100kmh vauhdissa kun ajelee...
  7. L

    Evo iv käyntihäiriö

    Vs: Evo iv "booaa" Voiko tukkoinen bensansuodatin tehdä tuollaista? Mahtaako löytää lauantaina enään mistään?
  8. L

    Evo iv käyntihäiriö

    Elikkä eilen kesken ajon evo rupesi booaamaan ja sytytti moottorinvikavalon. Sammutin auton ja käynnistin uudelleen niin toimi n2min ja rupesi taas booaamaan ja käymään epätasaisesti. Kierroksia tyhjäkäynnillä n800. Vikakoodiksi antaa 44. Mikä tulpat näissä pitäisi olla? Ja mistä olette puolia...
  9. L

    Evo 4 vikavalo

    Vs: Evo 4 vikavalo Mitkä puolat sitten kannattaisi asentaa? Vika niin epäsäännöllistä että vaikuttaa enemmänkin maa/ kontaktihäiriöltä.
  10. L

    Evo 4 vikavalo

    Vs: Evo 4 vikavalo Käytetyt originelli puolat. Tulpiksi laitoin samalaiset kun oli ennen, en nyt muista mallia. Kärkiväli 0.6mm. Pitää nuo maadoitukset kattoa! :driver
  11. L

    Evo 4 vikavalo

    Vs: Evo 4 vikavalo Pitkästä aikaa teki taas tämän. 5 vaihteella motarilla vikavalo syttyi ja kävi kahdella. Pysähdyin ja sammutin auton, jonka jälkeen toimi normaalisti. Vikakoodiksi antaa 44, puolat ja tulpat uusittu. Mistä lähteä etsimään vikaa? :seina
  12. L

    Evo iv-vi downpipe

    Hakusessa olisi evo 4 käyvä 3" downpipe. Haku onnistuu turun seudulta, muuten mh kuskaa.
  13. L

    Evo 4 vikavalo

    Vs: Evo 4 vikavalo Vikakoodit luettu ja neljä pitkää ja neljä lyhyttä elikkä 44 (sytytyspuolat tai kipinän vahvistin). Voisiko olla sitten tuo kipinänvahvistin mikä temppuilee? Muilla samalaisia oireita? edit: onko näissä erillistä kipinän vahvistinta?
  14. L

    Evo 4 vikavalo

    Vs: Evo 4 vikavalo Puolat ja tulpat vaihdettu, sekä kärkivälit säädetty tulpista. Ei vaikuta oikeen puolavialta kun oireilee todella satunnaisesti vauhdista riippumatta.
  15. L

    Evo 4 vikavalo

    Vs: Evo 4 vikavalo Se tässä onkin kun valo palaa aina se 5sec ja sammuu jonka jälkeen toimiinormaalisti. Välys tehtaan toleranssissa.
  16. L

    Evo 4 vikavalo

    Elikkä iv sytyttelee vähän väliä moottorinvikavalon ja menee ikään kuin vikatilaan, jolloin ei vastaa kaasuun. Kaasua painaessa booaa. Välillä tekee tyhjäkäynnilläkin. Ennen vikavalon syttymistä moottori pätkäsee kerran. Välillä toimii moitteettomasti jopa pidemmän lenkin aikana. Edit: valo...
Takaisin
Ylös Bottom