Hakutulokset

  1. J

    Grandiksen jakohihnan vaihtoväli

    Paljonko on bensakoneisen Grandiksen hihnanvaihtoväli. Nykyiseen autoon (V6 Audi) vaihdettiin justiin ja olen mahdollisesti Grandiksen kannalle kääntymässä. Ei ihan heti vain uutten autoon tekisi mieli samaa huoltoa taas teettää...
  2. J

    Kuinka monella jo Lexus valot cb4:ssa

    Mun mielestä ne on lähinnä hirvittävän näköiset laitokset. On niinkuin herpes tai joku muu tauti olisi iskeny autoon...
  3. J

    Valkoinen Calibra, sinun?

    Noita Calibrojahan tuntuu olevan jo vaikka miten paljon!! Ainaki Jyväskylässä määrä on lisääntyny viime aikoina selvästi, ku tuonti on muuttunu kannattavammaksi.
  4. J

    Jarrulevyjen sorvaus ?

    Jep, Motonetin hinta. Jos sorvi on, niin anna palaa,mutta ei ne tosiaan siitä ohentamalla parane!
  5. J

    Jarrulevyjen sorvaus ?

    Jep, näytti olevan n. 35€/kpl. Ei kannata alkaa sorvaamaan, ellei sitte ittellä satu sorvia olemaan.
  6. J

    Mitsubishi Lancer 1.6 glxi

    Joo, mustilla kahvoilla, eikä sähkölaseja :'(
  7. J

    Mitsubishi Lancer 1.6 glxi

    Mulla on Kajaanissa ollu -93 mallin Lancer 1.6 GLXi, jolla on ajettu nyt 144000. Ollut vanhemmalla pariskunnalla. Auto on sisältä lähes uuden veroinen, huollot on säännöllisesti tehty. Maalipinnassa on jonkin verran käytön jälkiä, mutta ei mitään pahempia kolhuja. Tekniikassa ei muuta...
  8. J

    Jurahdus ?

    Mulla tekee ihan saman, eli kytkin vongahtaa joskus liikkeelle lähdettäessä. Lisäksi ainakin kylmänä liikkeelle lähdettäessä kytkintä painaessa kuuluu sirinää. Luultavasti painelaakeri ilmoittelee olemassaolostaan. Auto on -93 vuosimallia ajettu 145000 ja alunperin ollut vanhalla pariskunnalla...
  9. J

    Lancerin kojelaudan purku

    Mitenkäs niissä mittarinvalot toimii, ku mustissa "loistaa" valkoiset tekstit. Olis kyllä hyvän näköiset. Kaveri teki Corollaan taustat niin että tulosti väriprintterillä paperille ja laminoi sen laminointikoneella muovin väliin. Se muovi vain on mun mielestä vähä liian kiiltäväpintaista.
  10. J

    MITTARISTON VALOT

    Jostain luin hiljan, että ovat tehneet polttimoista värillisiä askartelukaupoista saatavilla lasimaaleilla. Toimineet hyvin, eikä oo edes palanu pois.
  11. J

    Lancerin kojelaudan purku

    Onko kukaan laittanut kyseisen mallin lanceriin valkoisia mittarinpohjia? coltmanian sivuilla näyttäis olevan pohjia. Miten teitte/onnistuitte ???
  12. J

    Mitsun Jälleenmyynnin palvelua

    Re: Mitsun Jälleenmyynnin palvelua Tais olla Pajula, jos oikein muistan. Hyvähän se on, että myyvät "asevelihintaan" osat, jotka ovat vuosikausia jo varastossa maanneet.
  13. J

    Mitsun Jälleenmyynnin palvelua

    Re: Mitsun Jälleenmyynnin palvelua Kyllä se siipi on ittelle tulos lähiaikoina, eli ei myytävänä :-[
  14. J

    Mitsun Jälleenmyynnin palvelua

    Re: Mitsun Jälleenmyynnin palvelua Spoikka oli -93 mallista eteenpäin CB4A malliseen. Lähtöhinta on varmaan ollu luokkaa 1500mk.
  15. J

    Mitsun Jälleenmyynnin palvelua

    Re: Mitsun Jälleenmyynnin palvelua Kävin kyselemässä Jyväskylän Laakkoselta Lanceriini alkuperäisen takaspoilerin hintaa. Myyjä ei koneelta enää GTI mallin spoileria varaosanumeron avulla löytänyt, mutta lähti vielä kuitenkin varastoon katsomaan, josko sinne olisi sattunut jäämään. Kuinka...
Takaisin
Ylös Bottom