Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Eli tosiaan pitäs evosta vetää kone irti Kun 3 pytty kilon verran vajaa puristuksissa, yläkerrasta ei löydy mitään poikkeavaa omien Ja faijan tietojen perusteella Ja Nyt sit pitäs repii kone irti et saa kaiken käytyä kunnolla läpi.
eli nyt olis kiinnostus kaikille kuville Ja tiedoilla siitä...
Elikkäs joo, eilen kävi basbarduu lukemassa autosta vikakoodeja, joita ei evoscanilla löydy mutta oikosuluttamalla pinnit 1 ja 4 tulee ayc 82 eli electric pump system ja engine ligth 23 eli camsensor.
Noh kun ei evoscanilla löytynyt mitään enkä "koeajon" aikana saanut moottorinvikavaloa...
Sellasta joo elikkäs, sammu ajosta lahdenväylän varteen, sain auton hyvinkäälle basbarduu kävi sillon vian lukemassa ja näytti Nopeusanturia. teki sillon sellasta että noin 80kmh vauhdissa läväytti vissiin melkeen kaikki vikakoodit koneelta.
Vaihdoin nopeusanturin, toimi vähän aikaa hienosti...
Sattuisko kellään löytymään evo 4-6 k-sport alustan maahantuojan todistusta / muuta dokumenttia kun pitäisi tuo alusta saada muutoskatsastettua että saa leimalta läpi. Tai jos joku tietäisi mistä tarvittavat dokumentit sais mahd nopeasti?
Mietin tällästä että tietääkö joku meneekö noista uudemmista (7,8,9) evoista valot näihin vanhempiin (4,5,6), kun pitäis uusia toiselta puolelta valot. kiinnostaisi 9:stä lyödä valot tohon omaan 5:seen jos ne vaan menee paikoilleen.