Hakutulokset

  1. M

    space wagon viittä vaille kunnossa

    Aikaisemmin tuossa kysellyt kaikenlaista tähän -98 bensa 2.0 4g63. Nyt on venttiilit vaihdettu ja tiivisteet uusittu ja kone on kaikin puolin kasattu lähtötilanteeseen. Alussa oli probleemaa flektin kanssa mutta sekin nyt toimii. Tällä hetkellä termari ei ole paikallaan koska epäilen että se ei...
  2. M

    jäähdytysjärjestelmästä, mikä anturi?

    Nyt on Spacewagonin 2.0 bensakone kasattu, mutta en saa jäähdytystä pelaamaan. Siinä kohdassa missä ylävesiletku menee sylinterikanteen, on kaksi liitintä. Toinen näistä on isompi, ja ilmeisesti lämpötila-anturi. Mikä tämä toinen liitin on? siitäkin menee putken sisään jokin anturi. Mulla meni...
  3. M

    jakopään remmin kiristys

    Spacewagonin remontti on edennyt kasaamisvaiheeseen. Kansi on käytetty auki, kolme venttiiliä vaihdettu ja nyt pitäisi saada jakoremmi kireälle. Kun kiristän jakopään kiristysrullan ruuvia tappiin asti niin remmi jää kuitenkin löysälle? Jääkö minulla jokin asia huomaamatta vai mistä asia johtuu...
  4. M

    Männät mustana

    Morjens. Harjoittelen tätä space wagonin korjausta ja nyt on sylinterinkansi irti. Männät on aika tasaisesti mustana siitä päältä. Mistä viasta kertoo, vai onko normaalia. Autossa on probleemina se että käynnistettäessä puskee kunnolla savua ja ennen kuin nostin telakalle niin käyntiääni oli...
  5. M

    Space wagon/venttiilivarren kumet

    Minulla on -98 space wagon ja olis kumien vaihto edessä. Kokemusta korjaamisesta on hyvin vähän ja olenkin ajatellut tästä oppimisprosessia...Katsotaan miten käy. Voiko kumet vaihtaa irroittamatta kantta. Jos ei, niin mikä on silloin työjärjestys? Löytyykö jostain esim. korjausopasta, alfamerin...
Takaisin
Ylös Bottom