Hakutulokset

  1. M

    KW:n alustasarjat

    Kukahan noita KW:n alustasarjoja mahtaa jälleenmyydä..koetin googlettaa mutta ei tärpänny. :-\
  2. M

    Bilteman Xenon-muuntosarja

    Noniin, nyt on sitten Biltemakin tuonut markkinoille tuon Xenon-muuntosarjan, sopii autoihin jossa H1 tai H7-halogeenipolttimot, sarja sisältää 2 kpl 35 watin Xenon-polttimoa kaapeleineen, 2 virranrajoitinta, kaapelit, välikappaleet ja kiinnittimet, 2 napaisuudenvaihtokytkintä, 2 sulaketta...
  3. M

    Jarrulevyt täristää taas

    Jooh...*huokaus*... Tuossa huhtikuussa vaihdatin levyt eteen (ja taakse) ja heinäkuussa sitten vasta vaihdoin kesärenkaat alle (syy: kulutin vanhat kitkarenkaat alta pois kun tarkoitus on ostaa nastat talveksi ja säästin näin kesäkumeja, saa nauraa jos haluaa  ;D) ja noin pari viikkoa sen...
  4. M

    Madallusjousien katsastuksesta

    Juup, elikkä olen hommaamassa Lanceriin uusia aluvanteita ja autoon on saatava tietenkin asianmukainen madallus  :D joten kävin kyselemässä jousia ja vanteita liikkeestä. Liikkeessä sitten sanoivat että TUV-hyväksymistodistusta ei tarvita jos vuosimalli on vanhempi kuin -98, ja näin sanottiin...
  5. M

    Vapaavirtaussuodattimen asennuksesta

    Niin, aattelin aloittaa uuden aiheen tuon "Mitsubishi ECI toiminta"-viestin pohjalta kun näistä ilmamäärämittareista jo siinä puhuttiin. Elikkäs http://www.fastmagna.20m.com/tech1.html neuvotaan ja perustellaan miksi Mitsuissa jossa on MAS-ilmamäärämittari pitäisi käyttää siihen soveltuvaa...
  6. M

    Jarrulaikkojen sopivuus

    Kertokaapa mulle oi viisaat klubilaiset :D että meneekö gti-lancer hb:n vm. 92-95 etujarrulaikat vm. 94 olevaan sedan gti-lanceriin?
  7. M

    EBC:n jarrulevyjä

    http://www.ebcbrakes.com EBC:ltä Turbo Groove jarrulevyjä ja jarrupaloja melkeinpä jokaiseen autoon
  8. M

    Kolinoita takapäästä

    Olenko ainoa Lancerin omistaja kenellä kolisee takapäässä ;D siis ei omistajan vaan auton? Kuopista ja muista isommista töyssyistä ajettaessa kuulostaa niinkuin jokin olisi irti. Paikallisella mitsun merkkikorjaamollakin kävin näyttämässä mutta pojat koeajon jälkeen vaan väitti ettei sieltä...
  9. M

    Varaosahinnat

    Juups, päätin purkaa tänne palstal mieltäni kun kaikille muille tuttaville ja sukulaisille ja äitil ja isäl olen jo sen tehnyt... :D Elikkäs Mitsubishin varaosien hintoja, pitäis uusia taakse ja eteen jarrulevyt, kysyin paikalliselta Mitsubishi-jälleenmyyjältä hintoja: taakse levyt maksavat 85...
  10. M

    Quad throttle bodies (ja sama suomeksi?)

    Aika hurjia virityksiä noilla ausseilla, RPW:n sivuilla, kun ne mainostavat noita "quad throttle bodies"-juttuja, elikkä mitenkäs se suomennettaisiin, neli-imusarja-kaasuläppäkotelo vai? :D No kuitenkin, lupaavat aikast isoja teholisäyksiä vapaastihengittäviin :P, mut on aika hintaviakin...
  11. M

    Peltisarjasta

    Elikkäs joo, onko jollakulla clubin jäsenistä peltisatsia Mitsussaan? Mulla löytyy nurkasta yksi kappale Lanceriin, tilasin sen jo kesällä RPW:ltä mut ihme kyl en oo saanu pistettyä sitä vielä paikoilleen, ja nyt vaan kyselisin että minkäslainen homma se on itse heittää paikoilleen, vai vienkö...
Takaisin
Ylös Bottom