Hakutulokset

  1. TeamEetu

    mönkkäri vinssit.

    Vs: mönkkäri vinssit. Pieni vinssi ja pylpyrä väliin, tuplaa vinssin voiman.
  2. TeamEetu

    Kokemuksia ilmalämpöpumpuista?

    Vs: Kokemuksia ilmalämpöpumpuista? Ei se ultin tavara aina sutta ole. Kiinasta Greenin tehtaalta ne ostaa sen koneen. Mitä jäätymis ongelmiin tulee niin ne on pahimmillaan 0 -5 asteen välillä kun ilmassa on paljon kosteutta. Jotkut "merkki" pumput lopettavat sulatukset kokonaan -10 jälkeen...
  3. TeamEetu

    Lämmitettävä lasipesuneste säiliö

    Vs: Lämmitettävä lasipesuneste säiliö Ei tunnu saavan kauheasti kannatusta tämä lämmitys.
  4. TeamEetu

    Lämmitettävä lasipesuneste säiliö

    Vs: Lämmitettävä lasipesuneste säiliö Ei ole minullakaan ollut ongelmia pesuaineen jäätymisen kanssa talvella. Syksyllä juuri kun ekat pakkaset tulee ja seos ei ole riittävän pakkasen kestävää, niin sillon voisi olla hyötyä tästä.
  5. TeamEetu

    Lämmitettävä lasipesuneste säiliö

    Onko kukaan rakentanut tälläistä mersuista tuttua lämmitintä. Olen pähkäillyt miten saan pesurin säiliöön vesikiertoisen lämpöelementin ilman että rikkoo koko säiliöö. Kuumavettä vois ottaa ohjaamonkennosta palaavasta letkusta jatkuvalla kierrolla tai haarotta sen ja ajaa läpötilaohjatulla...
  6. TeamEetu

    Galant -99:n xenonisointi

    Vs: Galant -99:n xenonisointi En ajele etusumarit päällä edes sumussa, sattuuvaan olemaan ensimmäinen auto missä ne on edessäkin. Ihmettelen vaan mihin niitä voi käyttää tai millon niistä on hyötyä(ei ainakaan sumussa auta). ??? Olen kyllä joskus mietti nyt jos sinne sumareiden umpioihin tunkis...
  7. TeamEetu

    Automaattivalot galanttiin -00

    Eli mietin tässä kuinka saisi helpoiten tehtyä automaatisesti syttyvät valot saksan tuonti mitsuun. Onko näitä kukaan tehnyt omiin autoihin. Helpoin olis kai laittaa ajovalojen releen rinnalle rele jolla niitä ohjattaisiin. Tälläi saataisiin auton oma johtosarja pysymään alkuperäsenä. Voiko...
  8. TeamEetu

    Kokemuksia ilmalämpöpumpuista?

    Vs: Kokemuksia ilmalämpöpumpuista? Uudessa mitsun ge sarjan koneessa on ääntä 19dB hiljasimmilaan. 176 neliöö ja kulut vaan 14 200kw/h ei kyllä kannata ostaa enää säästön takia lämpöpumppua tohon, ainoostaan jos haluaa jäähdystys tai muuten asumis mukavuutta. Säätöt jää vaan aika...
  9. TeamEetu

    Kokemuksia ilmalämpöpumpuista?

    Vs: Kokemuksia ilmalämpöpumpuista? Heavyn ominaisuudet loppuu -15 pakkaseen ja sen asentajan pitää olla laitteesta ja sen nikseistä tietoinen että saa edes kohtalaisen laitteen. Heavy mitsu pitää vähän ylitäyttää että sen sulatus toimii oikein, muuten se on hyvä ja luotettava härveli. Jos voit...
  10. TeamEetu

    Mitä ihmettä, liikennevakuutuksen hyvitysmaksu?

    Vs: Mitä ihmettä, liikennevakuutuksen hyvitysmaksu? Mulla kävi joskus sillai yhden äänenpaine auton kanssa että en suorittanut rekisteristä poistoa enkä sitä ottanut nimiini. Aikaa kulu reilu puolivuotta ja sitten menin tekeen rekisterin poiston kun muistin aisian. ylläri pylläri sieltä tuli...
  11. TeamEetu

    Galant -99:n xenonisointi

    Vs: Galant -99:n xenonisointi Saatto olla mun tapauksessa kun noi ballastit asensin niin ne ikään kuin jäi aika piiloon ja ne ei näy kun konepellin avaa. samoin kävi kaikille uusille johdoille eli nekin on aika piilossa. ei niitä hätänen kurkkija edes näe. Xenon valoa on mukavampi tuijotella...
  12. TeamEetu

    Galant -99:n xenonisointi

    Vs: Galant -99:n xenonisointi Joo siis halogeenit mulla on tuolla sumareissa. Surkeet on kyllä halogeenit kun vertaa xenoniin.
  13. TeamEetu

    Galant -99:n xenonisointi

    Vs: Galant -99:n xenonisointi Mulla ei huomannu leimasetä xenoneita pitkien umpiosta eli en ole niitä edes vaivautunut purkaan pois. Muuten noilla valoilla melko hyvin näkee. Mitsun etu sumareilla ei kyllä tee mitään, joissain autoissa ne tukee kivasti lyhkäsiä mutta ei mitsussa.
  14. TeamEetu

    "Uusi" Legnum tuli liikenteeseen, ohjaus VASEMMALLA, lisätty kuvia 2.9.2009

    Vs: "Uusi" Legnum tuli liikenteeseen, ohjaus VASEMMALLA, lisätty kuvia 2.9.2009 Hienosti tehty. Miksei tehdas tehnyt noita..
  15. TeamEetu

    Autoon PC

    Vs: Autoon PC olsiko sun mahdollista saada siirettyä ääntä esim valokuidulla.
  16. TeamEetu

    Autoon PC

    Vs: Autoon PC Jees nyt viimeistään rakentelu into heräs. pitää haalia jostain tota tavaraa kanssa alkaa sovitella paikalleen. en vaan ole päätänyt kumpaan laittasin sen, käyttiksenä olevaan galanttiin vai offroad kulkineeseen..
  17. TeamEetu

    Autoon PC

    Vs: Autoon PC Kiitoksia neuvoista ja vinkeistä. On mulla läppäri ollu telineessä autossa mutta se vie aika paljon tilaa. Olis paljon kätevämpi jos sais sen näytön upotettua kojelautaan. pistetään korvan taakse toi läppärin palottelu. siinä olis monta hyvää jo samassa paketissa (mm...
  18. TeamEetu

    Autoon PC

    Vs: Autoon PC No kaikki harrastus vehkeet ei ole kilvissä ja ei tule kilpiin. Kilvetöntä harrastus autoa ei viitsi pitää esillä nisteille. Vaikka kai tohon kalantin keskikonsoliin (nykysien soittimen tilalle) sais kyllä sahattua reiän 10" näytölle. saako noita ajoneuvo tietokoneita muualta...
  19. TeamEetu

    Autoon PC

    Yritin haulla jos olis jotain löytynyt mutta en löytänyt tai osannut hakea. Eli millaisia kokemuksia on kyseisistä vehkeistä. Olen ajatellut 10" kosketus näyttöä ja auto pc:tä. tommosta pystyis laajentamaan paremmin kun noita näyttösoittimia sais kartta-ohjelman gps:sän kanssa ja sitten olis...
  20. TeamEetu

    Kokemuksia ilmalämpöpumpuista?

    Vs: Kokemuksia ilmalämpöpumpuista? kyllä tolla AEG:llä jäähdytys onnistuu siinä missä muillakin. Varaosiakin taitaa saada eestin puolelta tarvittaessa.
Takaisin
Ylös Bottom