Hakutulokset

  1. keltsiCE9A

    Evo 3 vaihdelaatikkoöljy ja LS?

    Mikäs kitkalukko siellä edessä on? Vakio etulukko on viskolukko. Eli suljettu yksikkönsä.. Sulla ilmeisesti ns. Aftermarket lukko?
  2. keltsiCE9A

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Mahdollisesti meikäläinen :driver
  3. keltsiCE9A

    92-95 Lancer takapuskuri

    Eli ostan lancerin 92-95 takapuskuri. Mielellään törmäysraudan kanssa. Vantaalla asustelen ja Matkahuolto kuljettaa tarvittaessa! 0405314053 Markku.seitsonen@luukku.com
  4. keltsiCE9A

    O: Evo 1-3 vakioputkisto/vakioputkiston osia.

    Eli niiinku otsikossa lukee. Markku.seitsonen@luukku.com 040 531 4053
  5. keltsiCE9A

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Kukas ajeli eilen harmaalla evo 5:lla kehä 3:lla tais olla tuusulan tien kohdalla? Valkoset vanteet näytti olevan. Komia peli.
  6. keltsiCE9A

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Voimasta en tiiä, mutta varmaan meikäläinen.
  7. keltsiCE9A

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Musta legnum valkosilla vanteilla motonetin pihalla neljän aikaan?
  8. keltsiCE9A

    Pyörän laakerit

    Vs: Pyörän laakerit camskill.co.uk
  9. keltsiCE9A

    evo 3 vakioturboa tarvitaan lainaan. RAHApalkkio

    Moi. Eli katsastuksen ajaksi olisi käyttöä vakio ahtimelle! Rahaa vastaan tietenkin. Uusimaa 0405314053 Tai YV
  10. keltsiCE9A

    Evo III vaihteisto ongelma

    Vs: Evo III vaihteisto ongelma Delta auto tai jackstransmissions.com No ootko koskaan avannut laatikkoa? Ei oo paha homma, jos tietää mitä tekee. Tarvii ratas/laakeri ulos vetimen. Ebaysta 30e. Kyllä sinne laatikkoon helposti tonni ja ylikin uppoo riippuen mitä sieltä löytyy.
  11. keltsiCE9A

    Evo III vaihteisto ongelma

    Vs: Evo III vaihteisto ongelma Jackstransmissions. Itse tilannu 1000usd sieltä ja osat tuli nopeasti. Tai timanttitiski. Itse vaihoin juuri kaikki evo3 synkat ja 3-4 hubin ja 5-r hunin ja keskitasauspyörästö uusiks.
  12. keltsiCE9A

    Öljyä YHDESSÄ pakoventtiili kanavassa?

    Vs: Öljyä YHDESSÄ pakoventtiili kanavassa? Kyllä se kumi siellä paikoillaan näyttää olevan eikä ainakaan liiku kun ruuvarilla tökkii. Jousikin näyttää olevan paikoillaan kumissa. Tosiaan vielä ei pääse täysin käsiksi, kun venttiili jousi on paikallaan. Jenkeistä pikarahtina tulossa se...
  13. keltsiCE9A

    Öljyä YHDESSÄ pakoventtiili kanavassa?

    Tere! Te vähän enemmän moottoritekniikasta tietävät, kuin minä. Tossa talviteloille evon (Evo3 7-bolt) laitettuani, tuli otettua moottori ja vaihteisto talveksi tarkistusta varten ulos. Moottori siis 2.3 stroker Manley takokamat sisällä Holsetilla höystettynä. Kannessa rosteri venttiilit...
  14. keltsiCE9A

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Toinen kohtalo toveri. Kehä 1 kääntymässä kivikkoon. Valkoinen evo 3 ilman alalippaa ekana valoissa...
  15. keltsiCE9A

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Kukas kohtalo toveri ajeli tänää koivukylästä ikealle harmaalla evo 3:lla ;D
  16. keltsiCE9A

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Tunnustan x)
  17. keltsiCE9A

    Evo 3 crankwalk rebuild?

    Vs: Evo 3 crankwalk rebuild? Itte oon tulpannu omassa 2.3l takomäntä koneessa... Cw:stä ei omakohtaisia kokemuksia.mutta jos takomännät niin kestää kyllä lämpöä. Toki vaikuttaa sitten paljon on männän ja sylinteri seinän välys...
  18. keltsiCE9A

    Iskunvaimennin EVO3

    Vs: Iskunvaimennin EVO3 Kuka ajaa evolla normaalisti? Ei vaan... Luulen että marmoritiski hommiks menee... Osta kokonaan uusi alustasarja?
  19. keltsiCE9A

    evo 3 ihmeääni

    Vs: evo 3 ihmeääni ite ku vaihoin. osa laakeri liikkeestä ja osa marmorilta. 40-70e kpl laakerit.
  20. keltsiCE9A

    evo 5 suuttimien irroitus

    Vs: evo 5 suuttimien irroitus Hyvä, kun irroitat ne, niin voit sitten myydä ne mulle ;D
Takaisin
Ylös Bottom