Hakutulokset

  1. J

    Pajeroon hitaampaa välitystä

    Vs: Pajeroon hitaampaa välitystä Kokonaisvälitys 1:67,7. Pikku-pikku-ykkösellä. Yks tosi käyttökelponen ominaisuus tuli vähän niinku extrana, että myös kaksvedolla saa nyt normaalipikkupuolen välitykset käyttöön. Kuvia pitäs muistaa ottaa ku käyn auton alla. Takakardaani jäi aika tosi lyhyeksi...
  2. J

    pajeron "viritys"

    Vs: pajeron "viritys" Kyllä toi oma jakis hakkaa jeepin jakiksen mennen tullen. Ei ole mitenkään kestävän maineessa nuo NP:t. 1 GEN Pajessa ketju tahtoo venyä puoleen miljoonaan km mennessä. Kakkoskoppasen Pajeron jakis on kyllä luotettava (huomattavasti vahvempi ketju). Ei noissa tuon ketjun...
  3. J

    ARB RD110 lukot tarjouksessa 4x4proyect.comissa

    Vs: ARB RD110 lukot tarjouksessa 4x4proyect.comissa Kaiser toimii kuin "junan vessa" edelleen. Vaihdoin etuperään öljyt ja magneetti oli propussa aivan puhdas. Kohta joutuu jo suositteleen tätä etulukoksi. Aika kovaa kyytiä on tämä yksilö kyllä saanu, mutta seuraillaan vielä koska korkkaa...
  4. J

    Pajeroon hitaampaa välitystä

    Vs: Pajeroon hitaampaa välitystä Lapland trophy ajeltu ja onhan noi välitykset nyt kohillaan :peukku Nyt vaan iski rengaskuume kun ei tarvi kytkintä miettiä. 38 tuumaset vois olla vielä aika miellyttävät tällä välityksellä ja sit päässään murros/vetoakselijumppaan, mutta näkis ainaki mitä ne...
  5. J

    Pajeroon hitaampaa välitystä

    Vs: Pajeroon hitaampaa välitystä No nyt on ekat testilenkit ajettu. Hyvin toimii ja etenee aika hämmästyttävän rauhallisesti :peukku Lapland Trophyn suohiippailussa pääsee kokeileen tositoimissa :driver
  6. J

    Pajeroon hitaampaa välitystä

    Vs: Pajeroon hitaampaa välitystä Sen verran innokkaasti rakentelin, että välivaiheista ei ole kuvia, mutta lopputuloksesta voin fotoja napsia. Ei mikään helppo rasti. Pari vuotta suunnittelua ja pultti kerrallaan sovittelua, akseleiden työstöä ja boorien jyrsintää. Toista en alkas tekemään, kun...
  7. J

    Pajeroon hitaampaa välitystä

    Vs: Pajeroon hitaampaa välitystä No nyt sain vihdoin aikaseksi tuon tuplajakiksen tekemisen Pajeron omilla jakiksilla. Paketti on nyt asennettuna auton alle. Vielä kardaanien pidennys/lyhennys ja sitte pääsis koeajolle. Laatikkopaketin pituus kasvoi vain 20cm välilaippoineen.
  8. J

    ARB RD110 lukot tarjouksessa 4x4proyect.comissa

    Vs: ARB RD110 lukot tarjouksessa 4x4proyect.comissa Pari seikkaa molemmista lukoista, valinnan helpottamiseksi. Kaiser on aina lukossa nelivedolla, joten jos tarvii maantiekäytössä käyttää nelivetoa etenkin talvella niin ARB on parempi valinta, koska saa nelivedon päälle ja tasauspyörästön...
  9. J

    ARB RD110 lukot tarjouksessa 4x4proyect.comissa

    Vs: ARB RD110 lukot tarjouksessa 4x4proyect.comissa Onhan se Kaiserin automaattilukko 7,25" etuperään joihinki malleihin saatavilla. Mulla itellä ollut nyt pari vuotta -97 pätkässä ajossa ja on kyllä toimiva ja miellyttävä ajaa kun kääntyykin hyvin lukosta huolimatta. Vanhassa gen 1 pätkässä...
  10. J

    Pajero 3.2did vm2000 savutus ja ryntäyttää kierrokset itse

    Vs: Pajero 3.2did vm2000 savutus ja ryntäyttää kierrokset itse Ite veikkasin ensiksi turbon akselin katkeamista. Itellä oli samat oireet mutta öljy katosi koneesta. Sulla siis lisääntyy. Onko turbossa myös nestejäähdytys? Ei se silti taida ehtiä öljymäärää lisätä vakka työntäis nestettä...
  11. J

    pajeron "viritys"

    Vs: pajeron "viritys" Enpäs huomannu että oli kyse 2,8 koneesta, mullahan on oma 2,5 4d56. Tämä selittää eron.
  12. J

    pajeron "viritys"

    Vs: pajeron "viritys" Mikäs turbo sulla on tossa kun kello turbossa kiinni eikä imusarjan päällä? Ja miten toimii? Kierrokset missä herää? Minne asti jaksaa ahtaa?
  13. J

    Pajero akut

    Vs: Pajero akut Hyvä on toi Optimaki keltasena. Isoin on vaan vain 75Ah ja yhen optiman hinnalla saa noita 110Ah Traneja 2kpl. Toki jos ei rahasta olis kiinni niin saattasin sijoittaa noihin Optiman akkuihin kehuvat kestävän isältä pojalle kovaakin käyttöä. :peukku peukku niillekki!
  14. J

    Pajero akut

    Vs: Pajero akut Trane Akku 60036SMF 12V 110Ah (850En), tämmösiä ollu 2kpl noin 3 vuotta Pajerossa ja ei voi kun kehua. On vinssailtu paljon pitkiä vetoja ja aina virrat riittäneet ja starttaa pakkasellaki hyvin. Suosittelen.
  15. J

    -98 pätkä pajeen 35-12.5-15 rattaat, mahtuuko?

    Vs: -98 pätkä pajeen 35-12.5-15 rattaat, mahtuuko? Juu, mulla on 35x14,5 renkaat alla ja vääntösauvat vakio asennossa. Takana raju n.100mm jousikorotus ja edessä samanverran korin ja rungon välissä. Jarruputket ja letkut saa sompailtua aika vaivattomasti ku vähän järkeilee. Muutoskatastuksenhan...
  16. J

    -98 2.8td pajeron takakardaanin ristikoiden ihmettelyä,toisen pään rättinivel??

    Vs: -98 2.8td pajeron takakardaanin ristikoiden ihmettelyä,toisen pään rättinivel?? Tuo näyttää minun silmään murrokselta. Eli vastaava "kuulakuppipaketti" kuin etupään vetoakseleissa. Tuohan pitäisi olla kestävämpi kuin tavallinen ristikko. Itellä -97 pätkässä samanlainen. Oottko kattonu sen...
  17. J

    paje 2,5td 90,jakopään merkit

    Vs: paje 2,5td 90,jakopään merkit Näinhän se muistaakseni meni, että kampiakselin isomman pyörän merkki kun on kohallaan ja kaikki muutki merkit kohallaan, niin kampiakselin pienemmän pyörän merkki on joka toinen kierros kohillaan. Varmista vielä ennenkuin käynnistät, että saat koneen...
  18. J

    gen2 pajerossa "mutikka" takarenkaan takana

    Vs: gen2 pajerossa "mutikka" takarenkaan takana Paitsi pätkässä lukon kompura on kuskinpuolen takapyörän kaaren päällä sivuverhoilun takana.
  19. J

    33x12.5x15 otteeseen GEN2 pajeroon LAPISSA lähin paikka??

    Vs: 33x12.5x15 otteeseen GEN2 pajeroon LAPISSA lähin paikka?? Rovaniemellä on siinä Polar renkaan viereisessä konttorissa se lappu mapitettu ja katastaa ainaki sulle ne otteeseen.
  20. J

    Pajeroon hitaampaa välitystä

    Vs: Pajeroon hitaampaa välitystä No noistahan ois kyllä kovastikki apuja jos passaa tohon 4d56 moottorin perään, tai no miksei samalla asentelis sen canterin moottorinki jos täyden paketin jostain löytäs.
Takaisin
Ylös Bottom