Hakutulokset

  1. N

    Galant VR4 alustat!!

    Termos, Nyt niitä tuntuu taas saavan. Bongasin tän aamulla netistä: http://www.nettivaraosa.com/899269
  2. N

    Lancer Evo IV piristys

    Vs: Lancer Evo IV piristys Jep ainahan kaiken voi rakentaa ite autosta lähtien ;D mutta eri asia toimiiko
  3. N

    Lancer Evo IV piristys

    Vs: Lancer Evo IV piristys OK... ite mentiin ihan pelkällä ajatusasteella vielä eilen ja niin mennään tänäänkin... Mutta olis näköjään saatavilla tuplaturbo EVO IV:hen mutta ei menis katsastuksesta läpi :D Kiitos neuvoista
  4. N

    Lancer Evo IV piristys

    Vs: Lancer Evo IV piristys OK... muutoskatsastus hmm mielenkiintosta Saisko laitettua suoraan tuplaturboo pellin alle?
  5. N

    Lancer Evo IV piristys

    Vs: Lancer Evo IV piristys Nii... voimaa riittävästi ku olis varmaan tarkotus käydä Mitsulle näyttään isojen poikien leikkejä eli rataa jossain vaiheessa. Päälle 350hv ku sais penkitettyä neljältä renkaalta niin olis tietty ihan kiitettävää ja vääntöö senkin edestä. :D
  6. N

    Lancer Evo IV piristys

    Vs: Lancer Evo IV piristys OK... no ei oo itelle paljoo kertyny tietoo tosta Mitsusta... Mutta kiitos vinkistä että EVO V:n osat menee EVO IV:hen. Tosta oli jo yllättävän paljon apua. Mutta sitten taas että mitä ite laittaisit tohon mun evoon kii? Siis koneeseen lisää tehoja ja ehkä korisarjaa
  7. N

    Lancer Evo IV piristys

    Vs: Lancer Evo IV piristys Oon huomannu just ettei paljoo löydy Evon osia. Hyvin harva myy niitä. Tai oon kyllä löytäny EVO V:stä ylöspäin osia mutta ei oikein tuppaa tohon Evo IV:hen löytyy mitään. Joo pitää ruveta miettiin mitä tarvii ja sit vaikka googlettaa. Ei oo oikein vielä tehty...
  8. N

    Lancer Evo IV piristys

    Vs: Lancer Evo IV piristys No niinhän ne sanoo että eurolla saa euron tavaran ja kympillä saa kympin tavaran ;D http://www.rennsport-technik.fi/portal/fi/ Toi näyttää olevan kans semmonen missä on halpoja osia mutta en jaksanu paljoo vaivautua etusivua pitemmälle vielä :D Mutta onhan niitä...
  9. N

    Lancer Evo IV piristys

    Vs: Lancer Evo IV piristys No olen kuullut mutta en oo varma ku en oo ite vielä sieltä tilaillu/kyselly Käy kattomassa sen nettisivuilta hintoja jne
  10. N

    Lancer Evo IV piristys

    Vs: Lancer Evo IV piristys Joo.... oon ite käyny katteleen tuolta SpeedImportsilta... Ainakin mitä oon kuullu just kavereilta juttua niin toi Tuningstudio olis kuulemma suhteellisen halpa firma.
  11. N

    Lancer Evo IV piristys

    Vs: Lancer Evo IV piristys ok... aattelin sillä kysästä tosta tuningstudiosta että onko luotettava paikka...
  12. N

    Lancer Evo IV piristys

    Vs: Lancer Evo IV piristys Mutta myykö suomalaiset kaupat kun ei ikinä tiedä ulkomaalaisista kaupoista. Yks tietty mistä oon kuullu kavereilta olis http://www.tuningstudio.fi Onko kokemuksia kyseisen kaupan kanssa asioimisesta.
  13. N

    Lancer Evo IV piristys

    Vs: Lancer Evo IV piristys nii joo... :) eihän alustasarja oo piristys... luin ite väärin :seina voin tunnustaa että oli mun moka.
  14. N

    Lancer Evo IV piristys

    Vs: Lancer Evo IV piristys Kun ei aina niistä käytetyistä tiedä että onko pilattu vai ei... ainoo huono puoli asiassa. Sen takia voinkin maksaa monia kertoja enemmän uusista osista kuin käytetyistä. Uusista osista sentäs tietää että onko kunnossa vai ei kun käytetty alustasetti voi olla pilattu...
  15. N

    Lancer Evo IV piristys

    Tarvis saada Lancerin evo neloseen jotain piristystä. Haetaan siis ainakin putkistoo,pakosarjaa,alustasatsia(näön vuoks) ja muuta mukavaa ´´pientä´´. Laittakaa linkkiä tuleen ja ostan uusia osia ku ei ollu tarkotus pilata autoo käytetyillä.
Takaisin
Ylös Bottom