Hakutulokset

  1. V

    Evo huurtuu

    Mun vitonen ainakin huurtuu sitästä jos ei pidä ilmastointia päällä kokoajan.Onko samaa tautia muilla.Viehän toi aivan riittävästi benssaa jo muutenkin.Mitä eroa on sillä eko:lla ja tavallisella muutakun mistä ottaa ilmaa riippuen ulkolämpötilasta.
  2. V

    Raitisilmasuodatin evo5

    Onko vitosessa kyseistä suodatinta ollenkaan.Oli hansalokero irti ja sen kiinnitysrautakin eikä löytyny.Eikä vehosta löydy numeroa sille.Meinasin laittaa Fortet pyörimään sinne.Voi olla että olen vaan tyhmä ;D :o
  3. V

    Tonnilla voimaa

    1000e olis laittaa evo v:seen auto on aivan vakio.Mitäkhän sillä sais -vesiruisku ja ahdot tappiin(taitaa pyytää myös moottorinohjauksen) -ilmanputsari ja pakosarja -race katti -moottorinojaus(ei yksin tuo voimaa) -kiertokanget(ahdot tappiin)(tonni ei riitä kun purkaa) Taitaa tonni olla liian...
  4. V

    valojen korkeus säätö

    Onko kellään lanserin sähkö kuvaa korkeus säädöistä tuolla legum puolella oli kyllä mut mulla ei ole kun kaksi napaa säätö mutikassa eikä siinä lue mitään numeroita.Valot ja säätö haettu veholta.Meneekö näin Lampuissa vihr. musta ja sininen johto.
  5. V

    Evo v lämmöt yms

    Nyt evo ollu pari päivää onko ominaisuus vai termari rikki kun lämmöt nuosee paikallaan ja löylyttäessä noin puoleen väliin ja näsissä matka ajossa(n.80km/h) vain pari viivaa ylös päin. Löytyykö Mitsu kaupasta niitä muovi nippeleitä millä on takapyrön levikkeet kiinne tai mistä muualta. Pitääkö...
  6. V

    Evo v pyörän levikkeet

    Löytyykö mitsu kaupasta niitä muovi nippeleitä mittä takapyörän levikkeet on kiinne ::) vai onko jotan muita paikkoja mistä etsii.
  7. V

    Evo v painot,co2

    Onko kellään vitosen painoa,kantavuutta ja co2 päästöjä jossain ylhäällä(ei ole vielä vaatimuk... todistusta).Ei kai veroilmoituksen painoilla mitään tekemistä pakkaluvun kanssa se riita käydään sitte konttorilla.
Takaisin
Ylös Bottom