Hakutulokset

  1. E

    laturi

    Vs: laturi kyllä se on nyt tarkkaa >:(
  2. E

    laturi

    Vs: laturi täytyy huomenna katsoa kun tallille menee,jos vaikka löytyy se vastakappale.. on mulla kyllä ohjaustehostin toiminut ihan hyvin,ainakin vielä.. jakopään hihnan vaihto mulla tulee kohta eteen,täytyy vaihtaa se ajoissa,ettei käy paska homma sitten..
  3. E

    laturi

    Vs: laturi vaikuttaa hankalalta mutta mä olenkin nainen,en voi ihan kaikkea autoista ymmärtää ;)
  4. E

    turvavyön merkkivalo palaa jatkuvasti -94 Eclipsessä

    Vs: turvavyön merkkivalo palaa jatkuvasti -94 Eclipsessä nostokurki,kiitos vastauksesta,nyt tuli hyvä vastaus. Melkein voisin sen johdon irti ottaa,sillä tuskin virkaa ole,itsehän sen tietää onko se vyö kiinni vaiko eikö,omaa tyhmyyttä jos ei laita.. ;)
  5. E

    Onko galant -89:ssä lohkolämmitintä vakiona?

    Vs: Onko galant -89:ssä lohkolämmitintä vakiona? mulla on -94 eclipse,eikä ole siinäkään lohkolämmitystä,mutta tosin ajattelin sellaisen siihen asennuttaa,ei tee hyvää koneelle kovilal pakkasilla hyrskäyttää käyntiin.. se säästäis konetta hieman ainakin.. ja muitakin auton osia ;)
  6. E

    turvavyön merkkivalo palaa jatkuvasti -94 Eclipsessä

    Vs: turvavyön merkkivalo palaa jatkuvasti -94 Eclipsessä mitsubishi eclipse -94 ja mulla on vyö kiinni,ei se siitä johdu.. ::)
  7. E

    laturi

    Vs: laturi no missäs tämä tehostimen ohjauspumppu sitten on? ja mitä virkaa tällä johdolla niinkun on?
  8. E

    turvavyön merkkivalo palaa jatkuvasti -94 Eclipsessä

    mulla palaa autossa turvavyön merkkivalo,millä sen saa pois?
  9. E

    laturin hihnan laitto -94 Eclipseen

    Vs: laturin hihnan laitto -94 Eclipseen nyt on autossa uusi hihna,kunpa nyt ei tulisi mitään uutta korjattavaa enempää,että pääsis vihdoinkin nauttii tosta ajamisesta ;)
  10. E

    laturi

    Vs: laturi no sellainen liitin siellä päässä tosiaan on,eikä rele,tossa alussa vahingossa sanoin rele. Tota jos se on se,niin mihin se kuuluu kiinni?
  11. E

    laturi

    Vs: laturi no joku siinä roikkuu :D
  12. E

    laturi

    ja taas kysymyksiä liikkeelle,tässä kävin kurkkaa konehuoneessa,ja huomasin että laturin vierestä roikkuu joku johto,se johto ei ole poikki,kun siinä on sellainen rele, mikähän johto se mahtaa olla ja kuuluuko se laturiin kiinni,voiko se olla esim joku abs johto,kun mulla sekin merkkivalo...
  13. E

    laturin hihnan laitto -94 Eclipseen

    Vs: laturin hihnan laitto -94 Eclipseen juu sen jälkeen kun se poikki meni,niin sillä ei ole ajettu,eikä ajeta,ensin täytyy se hihna saada kuntoon,kun se poikki meni,sillä pikkumatka ajettiin,että sai auton kotiin. toivottavasti ei sitten vahinkoa ehtinyt tulla.. on tässä sen verran hyvää...
  14. E

    laturin hihnan laitto -94 Eclipseen

    Vs: laturin hihnan laitto -94 Eclipseen nyt on soitettu autohuolto leinolle ja kysytty paljonko laturin hihnan laitto siellä maksaa,hinta oli 30 euroa,minusta ei järin kallista. varsinkin kun itse sille ei osaa tehdä mitään.. :)
  15. E

    laturin hihnan laitto -94 Eclipseen

    Vs: laturin hihnan laitto -94 Eclipseen niinpä,koskaan ei tiedä noista käytetyistä autoista mitä sieltä matkaan tulee,kyllä koeajossa toimii hienosti.. mutta mennään muutama päivä eteenpäin niin jo alkaa osia menee paskaks.. noh autosta en luovu,tykästyin siihen samantien kun koeajoin.. koskaan...
  16. E

    laturin hihnan laitto -94 Eclipseen

    Vs: laturin hihnan laitto -94 Eclipseen juuh itse mä en sitä ala laittaa,ei ole taitoja eikä tietoa. On tosiaan ollut hyvä tuuri ton auton kanssa,ollut mulla nyt yli viikon ja eka meni 5 vaihde,ja nyt toi laturin hihna meni katki,mitähän vielä.. >:(
  17. E

    laturin hihnan laitto -94 Eclipseen

    hyvä tuuri vaan jatkuu,eilen katkes laturin hihna,onko sellanen hankala laittaa -94 eclipseen? ja kaunko sellaiseen yleensä menee kun sen laittaa?
  18. E

    abs jarrujen merkkivalo

    Vs: abs jarrujen merkkivalo noh mä kans mietin että olisiko siellä vähän jarrut jumissa ja siksi syttyi,noh toinen asia on että kertokaas onko laturin hihna vaikea homma laittaa tohon -94 eclipseen? ja kauan sellaisessa hommassa n.. menee? eilen katkes laturin hihna,että mulla riittää tätä...
  19. E

    abs jarrujen merkkivalo

    Vs: abs jarrujen merkkivalo hmm täytyypi katsoa
  20. E

    abs jarrujen merkkivalo

    mistähän voisi johtua,kun mulla syttyy abs merkkivalo ja välillä ei pala,ja tänään huomasin sellaisen,että kun painoin jarrua,niin radiokin sammu,ja teki tän joka kerta kun painoin sitä jarrua.. outo vika.. ajattelin että onkohan entisellä omistajalla vähän ollut mankan kytkennät väärin,että se...
Takaisin
Ylös Bottom