Hakutulokset

  1. A

    Eclipse -94 vikoja

    Morjesta. Ajattelin tulla kysymään apua viisaammilta. Elikkäs eclipseni on kiusannut minua jo kauan kaikilla moottoriin liittyvillää violla. Ensinnäkin auto tuntuu todella tehottomalta läpi vuoden ei ole tallessa ne hevosvoimat joita siellä joskus olivat. Toisena vikana autossa ei ole...
  2. A

    Vetoakselin suojakumi Eclipse -94

    Jooo elis tarvis eclipseen ostaa oikeen puolen vetarin sisämmäinen suojakumi... Kävin äsken kyselemässä paikallisesta varaosaliikkestä, ja heidän tietokoneensa eivät tunteneet kyseistä tuotetta eclipselle, elikkäs missä muussa mitsubishissä on samalaiset suojakumit? Galantissa varmaan mutta...
  3. A

    Eclipse röpöttää ja käylaihalla

    Elikkäs -94 vapari eclipse 4g63, alkoi röpöttämään jossain 3500-4000 kierrosten tietämillä eikä kierrä vedossa enempää. Tulpan väristä päätellen kone käy laihalla, vaikka bensan paineet 3.5bar. Vika ilmeni koneremontin jälkeen. Koneesta nostettu puristuksia ja poistettu tp-akselit.
  4. A

    Turvavyövalo eclipsessä

    Elikkäs tossa pari päivää sitten oli akkumennyt tyhjäksi oman tyhmyyteni vuoksi, ja jouduin käynnistämään auton apuvirran kanssa. Sen jälkeen on palanut turvavyövalo eclipsen mittaristossa. Ennen turvavyövalo vain paloi pari sekunttia käynnistyksen jälkeen, ja ei reagoinut vaikka ajoi ilman...
  5. A

    aukka, Mitsubishi eclipse -94

    Joo elikkäs tuli tuollainen moottori vikainen eclipse ostettua noin vuosi sitten. Autosta oli katkennus jakopään hihna, kansi, mäntä ja kirtokanki menny rikki. 300e maksoin ja hain tampereen lähettyviltä. Siinä sitten oli hyvää aikaa laitella autoa ennen kuin sain kortin ja kyllähän siinä...
  6. A

    aukka, Mitsubishi eclipse -94 keskustelu

    Kommenttia!
  7. A

    1G eclin ovi lista

    Saakohan 1g ecliin oveen tulevaa mustaa listaa mistään ? Ja mistä kannattaa kysellä ?
  8. A

    Ongelma hifilaitteissa

    Elikkäs mulla autossani on pioneerin deh-2300 soitin ja 5 kanavainen vahvistin jonka merkkiä en muista. Ja kun laitan mankan päälle ja vahvistimeen kytkeytyy virrat niin jokaisenkaijuttimen elementit menevät sisälle ja ulos hiljaa ja paukahtavat. missä voisi olla vika? olen koittanut...
  9. A

    Alustasarja Ecliin ?

    Nii mistä säädettävä alustasarja ecliin? onko kokemuksia jostain merkeistä ?
  10. A

    6bolt vs 7bolt

    Nii elikkäs mitä eroa näissä koneissa on. Koska nyt saisin halvalla 6bolt koneen ecliin ja vanha oli 7bolt. Onko kannattavaa ??
  11. A

    4g63 männät ja kiertokanget

    Sopiisko evon männät ja kiertokanget minun -94 eclipseen? Elikkäs onko 4g63 vaparin ja 4g63 turbon männillä ja kiertokangilla eroa ? :)
Takaisin
Ylös Bottom