Mortse!
Nyt on meikäläinen sitten eukkosen pienen painostuksen ansiosta päivittänny kalustoa otsikon mukaiseen härpättimeen. Ja kyllä se mukavalta tuntuu! Vaikka laina ei niinkään...
Kolme päivää olen nyt ehtinyt sitä kattella ja nyt jo tarttis saada lisää tietoa. Täältä sitä yleensä löytyy. Muutaman vanhan jutustelun luin voorumilta, mutta liekö uuttä tietoa - Niistä lämmöistä?
Elikkästen tässäkin neula on suht maltillinen mutta saattaa tosiaan nousta punaselle asti. Etenkin tosiaan jos on ollu ajon jälkeen hetkisen sammuksissa ja siitä starttaa. Menee suoraan punaselle. Katselin ja kuuntelin mottia mutta mitään outoa en huomannu. Jotain pieniä naksahteluja kuului, liekö ilmastointi. Kävin vilkaseen mittaria niin lämmöt oli normaalit. Eihän termari voi mitenkään tota tehdä? Eikös silloin pitäis jo pihinää ja höyryä nousta?
Sitten on jotain öljyvuotoa mitä pitää nyt alkaa haeskella ja tilkitä.
Se näyttö, missä on lämpötilat ja ilmastoinnin merkit ynnä raadion jutut on vähän epäkurantti. Kello ei näy ja muitakin viivoja uupuu. Mikä lie sitäkin kolautellu tms. Saapikohan sellaista uutta ja onko hirmu kallis?
Muutoin tuntuu pehmeältä ja tehokkaalta vekottimelta. Ennen vanhan pajen nopeuden ties korvakuulolta, tää sujahtaa sataa huomaamatta. Pitää olla tarkkana.
Pienen kokeilun perusteella kaikki nelikot toimii. Yhden takapyörän valo ei pala.
Elikkästen tollaista pikkujuttua on ja liekö sitten isompaa kun saa panssarit irti ja oljylähde paljastuu..
Mutta jos kokemuksia ynnä vinkkejä ynnä mitä mieleen tulee niin saapi laitella!!
t. jarski
Nyt on meikäläinen sitten eukkosen pienen painostuksen ansiosta päivittänny kalustoa otsikon mukaiseen härpättimeen. Ja kyllä se mukavalta tuntuu! Vaikka laina ei niinkään...
Kolme päivää olen nyt ehtinyt sitä kattella ja nyt jo tarttis saada lisää tietoa. Täältä sitä yleensä löytyy. Muutaman vanhan jutustelun luin voorumilta, mutta liekö uuttä tietoa - Niistä lämmöistä?
Elikkästen tässäkin neula on suht maltillinen mutta saattaa tosiaan nousta punaselle asti. Etenkin tosiaan jos on ollu ajon jälkeen hetkisen sammuksissa ja siitä starttaa. Menee suoraan punaselle. Katselin ja kuuntelin mottia mutta mitään outoa en huomannu. Jotain pieniä naksahteluja kuului, liekö ilmastointi. Kävin vilkaseen mittaria niin lämmöt oli normaalit. Eihän termari voi mitenkään tota tehdä? Eikös silloin pitäis jo pihinää ja höyryä nousta?
Sitten on jotain öljyvuotoa mitä pitää nyt alkaa haeskella ja tilkitä.
Se näyttö, missä on lämpötilat ja ilmastoinnin merkit ynnä raadion jutut on vähän epäkurantti. Kello ei näy ja muitakin viivoja uupuu. Mikä lie sitäkin kolautellu tms. Saapikohan sellaista uutta ja onko hirmu kallis?
Muutoin tuntuu pehmeältä ja tehokkaalta vekottimelta. Ennen vanhan pajen nopeuden ties korvakuulolta, tää sujahtaa sataa huomaamatta. Pitää olla tarkkana.
Pienen kokeilun perusteella kaikki nelikot toimii. Yhden takapyörän valo ei pala.
Elikkästen tollaista pikkujuttua on ja liekö sitten isompaa kun saa panssarit irti ja oljylähde paljastuu..
Mutta jos kokemuksia ynnä vinkkejä ynnä mitä mieleen tulee niin saapi laitella!!
t. jarski