4G67 kannen kunnotus. Neuvoja kaivataan.

AYE_GTI

Timantit ovat ikuisia. Mitsubishi. EI aivan ;D
Club Member
Liittynyt
15 Elokuu 2005
Sijainti
Tornio
Joo semmonen tarina, et tuohon -90 gti lanceriin ostin sen 80tkm (niinku aina ovat ;D) ajetun konneen ja siihen oli myyjä laittanu uudet kaikki tiivisteet, jakopään osat (sis. hyd. kiristin) ,tasurit, vespump, yms... Vanha kone jäi käynti kuntosena itelle.

No nythän siitä vaihto koneesta lasahti jakopäänremmi poikki ja on kuitekin x määrä vettiilejä solmussa tuosta... Niin ajattekin et jos tuosta alkuperäsestä (380tkm) konneesta ottas kannen tuohon toisseen. Eikai nuita vanhemman kannen vettiilejä kannata siirtää tuohon toiseen? Laitaa koko kannen vaan...

Niin mitä tuolle vanhalle kannelle nyt kannattaa tehä? Kun irrallaan on, ohjurinkumet vaihtaa ja se on siinä?

Terveisin nimimerkki: Ei mittään tietoa :p


E: No kysytään nyt tähän sammaan...

Oliko isoveikka 4G63 saman kokoset venttiilit?

Ja onko tosi et pittää tuo kampiakselin pultti irrottaa, et saa vaihdettua sen tasapainoakselinremmin vaihdettua?
Pitäänee tehdä siihen joku semmonen pidätin lattarauta et sais väänettyä auki...

Vaan täristääkö pahasti, jos jättäs laittamatta koko hihnan, mutta se öljypumpun tpakseli pyöris?
 
Vs: 4G67 kannen kunnotus. Neuvoja kaivataan.

Käväseppä kansien kans kemissä, naapurin firman ukko taikoo tuosta vielä kunnon kannen :peukku
 
Vs: 4G67 kannen kunnotus. Neuvoja kaivataan.

Minkäs niminen se on se naapurin firma?
 
Vs: 4G67 kannen kunnotus. Neuvoja kaivataan.

Joo tulin tuossa kaverin kanssa siihen tulokseen, et itte vähän hioa tahnalla venttiilejä ja sitten vaan kasaten.

No tuommonen oli numero 8 pakoventtiili ja vieressä samasta pytystä komppis :nykii



Tuohon vissiin kannattee katella tuosta romusta kannesta parempi tilalle?


Karstoja rapatessa huomasin tuommosen pisteen tuossa kolmos venttiilissä.



Haittaako tuommonen mittään?
 
Vs: 4G67 kannen kunnotus. Neuvoja kaivataan.

(Tarvike)venttiilit maksaa halvimmillaan alle 200$ kierros, kannattaako tuon kuntoisia oikeasti paljon hioskella enää?

Sen mitä noita 16V kansia on tullut kunnosteltua, niin lähes järjestään niistä on saanut uusia vähintään puolet (joskus kaikki) ohjurit. Ja kun se on koneistamohomma, niin istukat on sitten vedetty siinä samalla kuntoon.

Ohjuritkaan ei paljoa maksa, koneistustyö nyt tietty aina jotain maksaa.
 
Vs: 4G67 kannen kunnotus. Neuvoja kaivataan.

Nakkaappa linkkiä, niin jos sitten kun on enemmän rahhaa, niin kunnostaa sit tuon nytten kilahtaneen kannen.

Kannaataako kuiteski kasata nyt nuilla vanhoilla osilla. Et saa edes yhden Mitsubishin liikenteeseen?
 
Vs: 4G67 kannen kunnotus. Neuvoja kaivataan.

No, jos ne itte hioskelee tahnalla ja ajelee varovasti, niin ei siinä nyt enää lisätuhoa tule.

ebay.com ja hakusanaksi "4g63 valve". Ja lajittelee hinnan mukaan.
 
Vs: 4G67 kannen kunnotus. Neuvoja kaivataan.

Tai sitten Rockautolta suoraan. Voipi tulla ebayta halvemmaksi (tai sitten ei, mutta kannattaa katsoa molemmat).
 
Vs: 4G67 kannen kunnotus. Neuvoja kaivataan.

ite en kyllä kasais noilla kuvan venoilla,ettisin jostain paremmat.

ite juuri yhden kannen venat tossa hioskelin ja siihen pari vaihdokki venaa toisesta kannesta.oli pakonen samanlaine ku kuvassa. eihän siitä uudenveroinen tullu kun en koneistamoon vie,mutta kyllä se sillä taas eteenpäin kulkee.kun ei viittis 300tkm ajettuun tehdä pelkkää kantta,pitäs sit melkeen se alakertakin jo läpikäydä :-\
 
Takaisin
Ylös Bottom