- Liittynyt
- 15 Elokuu 2005
- Sijainti
- Tornio
Joo semmonen tarina, et tuohon -90 gti lanceriin ostin sen 80tkm (niinku aina ovat ;D) ajetun konneen ja siihen oli myyjä laittanu uudet kaikki tiivisteet, jakopään osat (sis. hyd. kiristin) ,tasurit, vespump, yms... Vanha kone jäi käynti kuntosena itelle.
No nythän siitä vaihto koneesta lasahti jakopäänremmi poikki ja on kuitekin x määrä vettiilejä solmussa tuosta... Niin ajattekin et jos tuosta alkuperäsestä (380tkm) konneesta ottas kannen tuohon toisseen. Eikai nuita vanhemman kannen vettiilejä kannata siirtää tuohon toiseen? Laitaa koko kannen vaan...
Niin mitä tuolle vanhalle kannelle nyt kannattaa tehä? Kun irrallaan on, ohjurinkumet vaihtaa ja se on siinä?
Terveisin nimimerkki: Ei mittään tietoa
E: No kysytään nyt tähän sammaan...
Oliko isoveikka 4G63 saman kokoset venttiilit?
Ja onko tosi et pittää tuo kampiakselin pultti irrottaa, et saa vaihdettua sen tasapainoakselinremmin vaihdettua?
Pitäänee tehdä siihen joku semmonen pidätin lattarauta et sais väänettyä auki...
Vaan täristääkö pahasti, jos jättäs laittamatta koko hihnan, mutta se öljypumpun tpakseli pyöris?
No nythän siitä vaihto koneesta lasahti jakopäänremmi poikki ja on kuitekin x määrä vettiilejä solmussa tuosta... Niin ajattekin et jos tuosta alkuperäsestä (380tkm) konneesta ottas kannen tuohon toisseen. Eikai nuita vanhemman kannen vettiilejä kannata siirtää tuohon toiseen? Laitaa koko kannen vaan...
Niin mitä tuolle vanhalle kannelle nyt kannattaa tehä? Kun irrallaan on, ohjurinkumet vaihtaa ja se on siinä?
Terveisin nimimerkki: Ei mittään tietoa
E: No kysytään nyt tähän sammaan...
Oliko isoveikka 4G63 saman kokoset venttiilit?
Ja onko tosi et pittää tuo kampiakselin pultti irrottaa, et saa vaihdettua sen tasapainoakselinremmin vaihdettua?
Pitäänee tehdä siihen joku semmonen pidätin lattarauta et sais väänettyä auki...
Vaan täristääkö pahasti, jos jättäs laittamatta koko hihnan, mutta se öljypumpun tpakseli pyöris?