Tattista.
Ohjauksen nykiminen tuntui vaa kun rattia käänti tiettyyn pisteeseen asti ja piti siinä. Koitin myös pyörittää autoa paikoillaa, mm. siltä varalta, että joku nivel olisi alkanut klonksuamaan, eikä siinä nopeudessa nykytystä huomannut. Olihan siinä rattikii tosin tapissaa aina jonpaan kumpaan suuntaan.
120km/h vauhdissa (moottoritiellä tietty) liike oli hyvin havaittavissa, mutta se ei vaihdellut nopeuden mukana.
Bensanpaineen nostosta ei enempää puhetta ollut. Oletin noston tehdyn korottamalla pumpun jännitettä, kuten serkkuni teki autolleen.
Tyhjäkäyntiin se mies sanoi kyllä puuttuneensa.
Autodatasta katselin tässä, ettei siellä ainakaan varoiteta tyhjäkäyntiin puuttumasta ja havaintokuvakin esittää vain ruuvimeisseliä ja oikeaa ruuvia.
Automekaanikoksi mie sen miehen päättelin, että kai se on osannu asiansa.
Meneekö ECU:ssa konkat vai mikä sieltä hajoaa? Tätä foorumia lueskellessä tuli kuva, että Mitsuista suurinpiirtein kaikissa joissa se on, tulee sen remppaaminen vastaan ajastaan.
Nykysessä Lancerissa o vaa kaasutin, niin en oo vielä päässy treenaamaa suihkun kanssa mitään.
Tuolla jossain aiheessa oli maininta, että myös E38A on neliveto ja ilmeisesti samalla koneella kuin E39. Erona ehkä vain, että jälkimmäisessä on myös nelipyöräohjaus. Kuitenkii siinä vaiheessa ku mie tuon auton ääressä olin, en moista tienny ja kun mukana oli hätäne kaveri, ni en edes kurkannu auton alle, et josko sielt olis takapyörien kääntelyy tarkotetut värkit löytyneet. Pitää vähä paremmi kattoo jos / kun takaisin menen.
Hinnasta miekii aattelin, et joopa joo. Vikojen korjaaminen ei sinällää vaivaisi, mutta en kyl kehtaisi iha noin paljoa maksaa siitä lystistä.
Tais tänää olla turhan aurinkoinen keli, jos kärpäne pääsi puremaa.
