Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
en ehdi nyt alkaa selaamaan kaikkia palstoja/topicceja läpi.
Niko Päivinen sanoiIhan pikku vinkkinä, että kannattaa joskus kokeilla HAKUA.
Sinne kun laittoi "startin irroitus", niin löytyi esim. ->
http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=30615.0
....ja nopeammin kuin uuden ketjun aloitukseen meni... :
Eli startin irroitus: Akut irti. Coolerin irroittaminen tuo lisätilaa huomattavasti. Startin solenoidinpiuha- ja akkupiuha irti. Ylemmän pultin olen itse irroitellut yläkautta, kiintoavaimella ja sitten räikkälenkillä loput. Alempi taas isolla kasalla jatkoja, nivelellä ja räikällä. Jeesaa jos on kaveri ylhäällä ohjaamassa hylsyä paikoilleen, mutta onnistuu yksinkin.
no eipä viitti kovin paljoa räplätä kosketus näytöllistä puhelinta sormet öljyssä.
Janne sanoiPolttoainesuodattimen kun ottaa jalkoineen irti niin saa molemmat pultit yläkautta nivelletyllä bilteman räikkälenkillä aika helposti.
Julle vaan sanoiOnhan se hyvä välillä kerrata vanhojakin vastauksia niin voi saada vaikka uusia näkökulmia ja konsteja eukku
Itse vaihdoin starttia kurasessa ja märässä pihassa ja yksin siellä auton alla kun kiroili putoilevia jatkovarsia niin tuli äkkiä keksittyä helpompi konsti: kuskin jalkatilasta mattoa sivuun, rälläkällä 10x10cm luukku kartaanitunnelin kupeeseen startin pulttien kohdalle. Siitä sai molemmat pultit kätevästi pyöriteltyä auki ja kiinni ja lopuksi taivuttaen huoltoluukku kiinni ja sikalla saumaus. Asennus onnistu yksin ilman apukäsiä kun ripusti startin paalinarulla roikkumaan konehuoneen puolelta.