-91 Gto vikakoodien luku Uudellamaalla?

Jum1

New Member
Liittynyt
30 Lokakuu 2012
Millä tosta- 91 gtosta saisi luettua vikakoodit, kun tuntuu että kylmänä kiihdytyd on aika puuroista, selvästi tökkii n 4 000 kiekan kohdalla? Ideoita viasta?
 
Vs: -91 Gto vikakoodien luku Uudellamaalla?

Mulla on kaikki autot enemmän tai vähemmän tökkiny kylmänä kiihdytettäessä,
siks niillä ei kannata kylmänä paljon kiihdytellä ;)
 
Vs: -91 Gto vikakoodien luku Uudellamaalla?

Kalle-koo sanoi
Mulla on kaikki autot enemmän tai vähemmän tökkiny kylmänä kiihdytettäessä,
siks niillä ei kannata kylmänä paljon kiihdytellä ;)

+1. Itse en koskaan kierrätä kylmää konetta yli neljän tonnin. Paitsi ehkä 1.3 käyttiscorollaa kun ei siinä ole kiekkamittaria. ;D
 
Vs: -91 Gto vikakoodien luku Uudellamaalla?

DaJackal sanoi
+1. Itse en koskaan kierrätä kylmää konetta yli neljän tonnin. Paitsi ehkä 1.3 käyttiscorollaa kun ei siinä ole kiekkamittaria. ;D

Jep sama homma. Ja pakkasella ei raaski edes käynnistää takorojuilla olevaa mottia. ;D Mutta kyllä jotkut rääkkää autojaan niin pahasti kylmällä koneella huhuh.. Sit ihmetellään kun ei koneet kestä.. ::)

Itse vikaan vielä että nesteen lämpöanturi jonka mukaan säätää kylmänä ennakkoa vois olla yks syy, mutta se oireilis myös käynnistäessä kylmänä. Lähteekö kuin palmun alta pakkasellakin? :)
 
Vs: -91 Gto vikakoodien luku Uudellamaalla?

Voisko olla, että lambdan esilämmitys ei toimi?
Sillon ainakin luulisi soossien olevan sekasin kylmänä jonkin aikaa?
Tai sitten koko sensori rikki...
 
Vs: -91 Gto vikakoodien luku Uudellamaalla?

Kalle-koo sanoi
Voisko olla, että lambdan esilämmitys ei toimi?
Sillon ainakin luulisi soossien olevan sekasin kylmänä jonkin aikaa?
Tai sitten koko sensori rikki...

hmm.. ei taida enää lambdan mukaan sooseja säätää 4000rpm kohdalla.. ::)
 
Vs: -91 Gto vikakoodien luku Uudellamaalla?

No juu, epäselvä artikulointi, en nyt millään pakkaskeleillä tota poljetakkaan. Mut ennen ku kerkii käyttölämpötilan saavuttaa siis ja rötää kun kaasu 4/4, rauhallisemmassa kiihytyksessä ei mitään. Tulpan johdot on uudet. Lämpimänäkin kun kiihytti niin vilkautti pariin otteeseen ((!)) valoa. Lumentulo kyllä keskeytti ajokauden tältä erää, pitää tossa talven mittaan katsella uusiks. Voiko syynä olla esim ahtovuoto?
 
Vs: -91 Gto vikakoodien luku Uudellamaalla?

Mulla on ihan loggeri jonka pitäis toimia tuon ikäisessä tonnarissa. Vikakoodit pitäis saada näkyviin ja katottua anturien tiedot ihan reaaliajassa. Jos tarvetta niin ota yhteyttä privalla tai tule pk seutu miittiin niin otan mukaan sinne.
 
Takaisin
Ylös Bottom