-98 farmari Galanttiin uudet iskarit

Wade

New Member
Liittynyt
24 Maaliskuu 2007
Tarkoitus olisi hankkia -98 farkku galanttiin uudet takaiskarit. Ihan varmistavana kysymyksenä kysyn, että kun motonetista löytyy kaasuiskarit ja jouset EA 97-> sedan Galanttiin, mutta perässä lukee (ei farmariin) niin kai nämä kuitenkin aiemmin lukemieni viestiketjujen perusteella käy myös farkkuun?

Mulla todennäköisesti on tuossa farkussa nivomatit mutta haluisin niistä eroon ja tavan hilppeet tilalle. Nosturille asti en oo vielä ehtinyt niin en ole päässyt kurkkaamaan.

Eli yksinkertaisuudessaan, käykö nuo motonetin osat farkkuun vaikka tuotteen perässä on merkintä (ei farmariin)?

Kiitos vastauksista jo etukäteen.

-Tero

PS. Ihan vaan tiedoksi jos joku muukin tätä samaa asiaa pohtii niin motonetista saa jouset ja iskarit taakse yhteishintaan 210€.
 
Vs: -98 farmari Galanttiin uudet iskarit

jousen yläpäät kun hommaa niin menee paikalle, eli tarvit sedanin yläpäät...
 
Vs: -98 farmari Galanttiin uudet iskarit

Jaa että noinko se onkin. Minä olen ymmärtänyt, että jousen alapää on nivoissa erillainen eli se puoli, mikä tulee iskariin. Minulla on ollu se käsitys, että jos vaihtaa nivot vakio iskareihin, niin pitää hommata vain vakioiskareiden jousetkin ???
 
Vs: -98 farmari Galanttiin uudet iskarit

MitsuMi sanoi
Jaa että noinko se onkin. Minä olen ymmärtänyt, että jousen alapää on nivoissa erillainen eli se puoli, mikä tulee iskariin. Minulla on ollu se käsitys, että jos vaihtaa nivot vakio iskareihin, niin pitää hommata vain vakioiskareiden jousetkin ???

juu eli iskarit, jouset ja yläpäät ja alle
 
Vs: -98 farmari Galanttiin uudet iskarit

Kiitokset vastauksista. Projekti laitettu liikkelle ja osat tilauksessa.
 
Vs: -98 farmari Galanttiin uudet iskarit

Sedanin takaiskarit vaihdettu nivojen tilalle ja ei noita yläpään osia tarvinnut hankkia eli riittää kun hommaa sedanin iskarit + jouset. Jousilautanen on nivoissa sama kun sedanissa ja iskarin yläpään paksuus on sama nivoissa sekä sedaneissa joten vanha pohjaan iskukumi kävi myös.

Vertailua alla...

Nivomat iskari 430€/kpl

Motonet sedanin iskarit 2kpl + jouset 2kpl 210€ koko setti
 
Vs: -98 farmari Galanttiin uudet iskarit

Kai siellä se "tyhmiä kysymyksiä" topickin jossain oli, mutta kun en tiedä mitä "Nivot" (Nivomat) tarkoittaa niin lainaan tätä topicia sen verran että joku viisaampi jos vastaisi
 
Vs: -98 farmari Galanttiin uudet iskarit

Olmar sanoi
Kai siellä se "tyhmiä kysymyksiä" topickin jossain oli, mutta kun en tiedä mitä "Nivot" (Nivomat) tarkoittaa niin lainaan tätä topicia sen verran että joku viisaampi jos vastaisi

Kuorman mukaan säätyvät iskunvaimentimet eli perä pysyy samalla korkeudella eri kuormilla. ;)
 
Vs: -98 farmari Galanttiin uudet iskarit

Omaankin farkkuun vaihtoin sedanin jouset 1,5 vuotta sitten ja hyvin toimii, korkeus lokarin reunaan ok ja ajettavuus ihan samanlaista ja kuormaa pystyy kulettaan samanlain
 
Takaisin
Ylös Bottom