Alumiinispoileri

M

Masi66

Guest
Mitäs on porukka mieltä noista alumiinispoikista? ???
Ostin tos perjantaina itelleni Tommisbilletin 1-taso siiven, jalakset on noin 28cm kork. ja siipi tulee hiukan yli sivuilta ;D Kun sovitin sitä kiinni niin näytti ihan makeelta 8)
 
ihan hirvittäihän nuo ovat ;D
ethän mitsubishiin semmosta kiinni laita ???
 
EEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIi


*saa slaagin*

Mie oon sanonu, että mut tai joku ammutaan jos mun Lancun perän päälle sellaane härpäke tuloo !!! ;D
PS. Alusiivet alkaa oleen jo OUT onneks...
 
Jutun aloittaja, Masi66, pilailee vain kustannuksellamme. Ei se VOI OLLA TOSISSAAN!  :p :p :p :p :p :p :p :p Paitsi Masi tais suunnitella myös valoluomia Galanttiinsa ;D . Ei mutta jos tykkää niin silloin tykkää!!
 
Mun mitsusta tulee sellainen kun itse haluan sen olevan... ;D Yksilö, ei mikään massatuote :mad:
 
näin tässä viime viikonloppuna teknoshellin (ruskeasannan shell) pihassa auton johon sopi hyvin alumiinispoileri ja se "auto" oli farmari LADA ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
 
Masi 66 puhuu asiaa! Itsensä iloksi ja tyydytykseksi se pitääkin olla, ei naapurin mielipiteiden perusteella rakennettu.
 
Pääasia että itteä mielyttää auton ulkonäkö.
Muutenhan sitä tekis ensin gallupin kotikylällä, jossa kysyttäis mitä laitan autooni ;)
 
Kotkan kuvaa silti en suosittele konepeltiin maalattavaksi... Näin muuten yhden kohtuu kuppasen n.87 vuoden mazda 626:n johon oli liimattu jättimäinen kotkan tms. kuva konepeltiin, oli hemmetin hieno, kertakaikkiaan! ;D ;D
 
Niinpä... ;D Kaikkea tarvii kokeilla ja katsoa mikä itseä sit lopulta miellyttää(jopa valoluomia+alustaneoneita) :p
 
No kun auto on valmis kaikkine mausteineen ni pistän tänne kuvat jäsenet osioon(jos löydän digikameran jostain)... ???
Julkaiskaa kuvat jos haluatte tai sit sensuroikaa mun mitsuni clubin ulkopuolelle... :p
 
Mutta vaikka sun mielestä se on hienonnäkönen sitte mut ootko ajatellu sun mitsun tunteita ? :)
Sitä varmaan nolottaa kun ajat sillä sitten kaupungilla kun semmosia härveleitä siinä kiinni ;D
 
ei mun mielestä alumiinispoilerit oo niin kauhean näköisiä ,riippuen tietenkin autosta. voi olla galantissa ihan hyvännäköinen viritelmä. sedaniin voi sopia hyvin.

edit: tos on hyvännäköinen yksilö http://www.ssstech.com/von.htm
 
No kun auto on valmis kaikkine mausteineen ni pistän tänne kuvat jäsenet osioon(jos löydän digikameran jostain)...  ???
Julkaiskaa kuvat jos haluatte tai sit sensuroikaa mun mitsuni clubin ulkopuolelle...  :p

Siis tottakai saat laittaa ja kuvat julkastaa takuulla !!
Oma mielipide pitää olla, mut alussa kysyitkin mitä mieltä porukka on yleisesti alusiivistä :)
PS. Jos Hesan meettiin olet tulos ni varmaa saat digikuvat autostasi. Kameroita o varmaa monta paikalla :)
 
Miksipäs ei?jos auto on muutenki tuunattu ni voi sopia varsin hyvinki..jokasel on tietenki oma makunsa..Onhan niitä tavallisia perus galantteja liikenteessä mitkä ei pahemmi hetkauta ketään..
 
;D ;D ;D ;D Jiiippiiiiii!!!
Onneks on noin paljon "vihaajia"! Eipähän tuu tähänkään klubiin kovin montaa niitä!!!

Ja mä saan oman ALU- siipeni GTihin huomenna!!! ;D

Masi ja Blobbari, eihän me pojat välitetä eihän???
Jos me ei hesassa mahduta riviin ni pistetään oma alumiinirivi jonnekki muualle ;)

Ja Harri, jos ne rupee oleen OUT ni silloinhan se on hyvä??? :) Eipähän tuu vastaan joka nurkassa ;) ;D

Ootteko muuten nähny sitä JUNin HyperLemonia
Tai tän Brasilin (joka on kirjoittanu tännekkin int. palstalle) Lanceria??? On muuten ihan hienoja pelejä!!!
 
Millanes alusiipi sul tulee colttii???En muist et oisin nähny coltis,civicis/vast alusiipiä..Tulee ainakin yksilöllinen..mikä on hyvä :)
 
on nähty on ne molempien pelit.
Mut esim tääl Treel pyörii tumma S40 "Traktori" jossa ei ole muuta tyyninkiä ku JUMALATON Tommis takalootas kii. Ja mä meinaan aina kuolla sillo nauruun :)
Ei siinä jos se käy mut esim tohon se ei käy ollenkaa :)
 
Ja onkait niitä alusiipiä ns. inhimillisempiä mallejakin tarjolla ???

Semmoisia pieniä ja sieviä :D :eek:
 
Toi primeran siipi on muuten samanlainen minkä itse hommasin ;D No, mielipiteitä kysyin ja niitä sain...KIITOKSIA :D
Helmoihin tarvisi vielä tehdä jotkut makeet levikkeet joita ei tule vastaan missään 8)
Ja lisäksi vielä... Tietääkö joku missä ois Forssan lähistöllä liike missä saisin laitettua auton kylkeen sellaset tribali-tarrat(tarrat mulla on jo) ??? ??? ???
 
Turussa päin liikkuu 740 volvo mis on iso alusiipi :)..Oma mielipide on et siihe se ei sovi, vaiks sitä on muute tuunattu...riippuu niin paljon autosta mihin senki laittaa.Mut Toivottavast toi masin gallu näyttää hyvältä ni vois itekki ajatel sellast, ku uuden spoikanki hankinta tulee koht ajankohtaseks..
 
Joo eipä se nyt mikään valtava ole!
Suurinpiirtein yhtä korkea ku toi alkuperäinen mut vähän enempi tulee ns. taaksepäin
Hieno se ainakin on Mazda 323:sen katolla!!

Eipähän sit kaikki heti arvaa tota GTi:ksi ;D ;D luulevat vaan et se on joku Wannabe!!! ;D ;D ;D
 
Masi tiiätkös Forssast sit niitä autoi jos lukee takalasis " Sääli on sairautta" ?
Kaverin kaveri omistaa niist yhen ja ovat aika lailla laitettuja kait mitä olen jutellu. Toi on Primera jost o otettu kait aika hyvin tehoi mikä sillä on.
Ja niil o joku Tuning paja mis ne vääntää kuidust vähä kaikkee...eli jos kiinnostaa..
 
"Sääli on sairautta" ??? En o kyl ikinä nähny vaik en muuta teekään ku pyörin tua kylallä!!! Ja mis on joku paja mis ne vääntää kaikkee herkuja lasikuidusta ???
Sori,meni kiukan ohi :)
 
Siis Forssas ne pyörii.. mullo frendei sielt kotosin ja sen yhen tyypin olen nähny.
Se o jossai moottorikoneistamol töis ja ne siel samal vähä laittelee autojaan.
Ja sit ne tekee niit lasikuituhommii vähän.
On mull sen puhnro jossai ylääl...
 
Kai sellanen tarra viä vastaan tulee ;D
No jos sul nummero ja ne osaa hommansa ni ei siin sit mitää... Otan vastaan ilomielin ;D
 
Täytyy kyllä sanoa että tuosta Primerasta tulee mieleen Tsekkiläinen niittokone, jossa on "peräkontin" päällä Prisman (nimi lähellä Primeraa) ostoskärryä muistuttava riuku. No se olikin Datsun.......
 
toisiin sopii toisiin ei, eikä tälläistä kannata muilta kysyä itsellehän sinä autoa rakennat :)
 
Kävin hakemas omani :)
Harmi vaan ku täällä tulee vettä ku esterin p**seestä :mad: Ei pääse ollenkaan asennushommiin, no kokeilinpa sitä tohon vanhempaan (retkottaa edelleen tallissa ::)) ja siihenki se sopis ku nyrkki silmään!!
Vaan en kyllä viitsi sitä siihen laittaa, saa sit seuraava omistaja suunnitella mitä laittaa ;)
 
Niin siis ymmärrä loput... ;D
Ne luulee nyt ku mul on toi ALU-siipi että mä oon joku Wannabe!
Jos se alkuperäinen on kiinni ni jengi ei LUULE mitään ;D ;D ;D

Ja tietänet ettei toi sunkaan mikään nallipyssy ole, voit vaiks pyyhkiä ne mistä täs aiemmin puhuttiin 8) ;D ;D

Mut jos ei kelpaa ni mä pistän sen roskikseen ;D ;D
 
Hehhehee mitä läppää täällä! ;D

Tuossa pojat teille kuitenkin auto mihin se aluspoikka ois kuin tehty, on siitä tosin jo mainintaakin foorumilla :D

http://www.swaboteam.net/forum/viewtopic.php?t=71
 
Täysikäsiä pitkästi on molemmat, pojilla on molemmilla leuhkat bemarit(ainakin toisella) kauppakasseina sitte.

Huomatkaa spoileri, nyt jo asiallisen tyylikäs!
 
Ja kokopunaiset tyyning takavalot.

Toi on mielenkiintosta kuinka optisia keinoja käyttäen voi hämätä ihmissilmää. (punaasta miranoolia)

;D
 
No tulipahan tossa sitte tilattua completokselta tollanen aluspoikka,musta kylläkin... Ei sitte masi ja jani jää ihan kaksin ;D
 
Hyvä Hyvä!!!! ;D ;D ;D

Emäntä tossa vähän "ehdotteli" ;) et mun pitäis maalata toi mun siipi korinväriseks, mut enpä tiedä ???
Ajattelin et jos jotain maalaan ni korkeintaan päätylevyt :D
 
Juu tietenki laitellaan.Itelle pitäis spoikka tulla 2viikon sisällä, toivottavast ennen hesa miittiä...
 
Hyvä Hyvä!!!! ;D ;D ;D

Emäntä tossa vähän "ehdotteli" ;) et mun pitäis maalata toi mun siipi korinväriseks, mut enpä tiedä ???
Ajattelin et jos jotain maalaan ni korkeintaan päätylevyt :D


Sopii kyl hyvin toi aluspoikka colttiis! ;)ei vaadi maalausta..
Sain sitte tänään laitettua ton aluspoikan paikalleen :) Harmi vaan ku en kerenny asentaa ennen tota meettiä.
kuvia koitan laittaa huomenna autosta.
 
Tommonen lintulauta sopii autoon jossa siitä on hyötyä! Jos autossa on alle 300hv ja huiput jää alle 250, on toi ihan turha kapistus ja RUMA!
Tohon primeraan tommonen vois periaatteessa sopia jos ois puolet matalampi, auton värin tulee ainakin olla samankaltainen kuin itse spoilerin...
 
Olen huolestunut mihin suuntaan Mitsu clubin jutut ovat ajautumassa, ajattelin Mitsun omistajien sentään kammoavan alumiini riukuja mutta mitä vielä! Sama rutto levinnyt tännekin.. :eek: :-[ :p
 
Toivottavasti jengi ei ala suunnittelemaan ledejä, punaisia sellaisia, keulaan valojen väliin liikkumaan edestakaisin, sitten otan virallisen eron.. :'(
 
No Voi V****!!!!!!!!!! :mad: :mad: :mad:

Ota Johannes iisisti, täytyy ruveta varmaan puuhaamaan uutta Merkkikerhoa... (Niin ei sun tarvi erota)
Semmosta missä annetaan kaikkien kukkien kukkia!!!!
Ja alumiini-siipi katsotaan eduksi ;D

Ja tiedoksi myöskin että nyt 2000-luvulla lähes Kaikissa autoissa on lisäjarruvalot toteutettu LED-tekniikalla!!! Eli nykyään toi KITT juttu on jo vanhanaikainen!!!

Ja "Kauppakassin" kommentista sen verran että kokeiltu on ja siipi toimii myös +-200 nopeuksissa ;)
Eli jos ei tiedä niin ei kannata paljon soitella...!!! :mad:
 
Valaise tyhmää, miten siipesi "toimii" +200km/h nopeuksissa? Tarkoitatko että pysyy kiinni, eli ei jäänyt motarille? ;)
 
Takaisin
Ylös Bottom