Alumiinispoileri

Niin ja sitä tarkoitin että jos tommosta siipeä ei tarvitse ei sitä MINUN MIELESTÄ myöskään silloin ole järkevä asentaa, eri asia jos olisi hyvän näköinen...
 
Yhtä hyvin voin sanoo et MÄÄ EROON jos joku pitää 17" aluvanteita, eihän niistäkään mitää hyötyä ole käytännössä!!!Ja mistä yleensäkään on mitään hyötyä, kunhan auto kulkee max. 120km/h, ni se riittää..
Tarvii varmaanki sit tosissaan ruvet puuhaa jotain muuta... ???
 
Rauhotutaas nyt taas vaihteeksi. Eiköhän se ole jokaisen oma asia vaikka tekis kakkosnelosesta sen spoikan jos sattuu tykkäämään.

Saahan toki mielipiteensä ilmasta mutta joku raja kumminkin.

Mitäs me autoillakaan tehdään.... ajetaan julkisilla ;D
 
Niin ja sitä tarkoitin että jos tommosta siipeä ei tarvitse ei sitä MINUN MIELESTÄ myöskään silloin ole järkevä asentaa, eri asia jos olisi hyvän näköinen...


Toisen mielestä toi voi olla hyvännäkönen...
Tuskimpa suomessa kukaa tarvii alusiipee jos aletaa kattoo mitä tääl saa ajaa  ;)

Ps. Eihä ne toiset "traktoriakaan" tartte  ::)

Kauppakassi ottaa ny sit huumorilla  ;)
 
Juu huumorillahan nää täytyy ottaa... ;D Ja oman mielipiteenhän minä sanoin, siksi isolla kirjaimilla MINUN MIELESTÄ, eli jokainen tehkööt tyylillään... eihän noista minun 17" vanteistakaan yhtään hyötyä ole, päinvastoin haittaa, mutta minun silmään ne istuvat... toisin kuin alusiivet! Monella taitaa olla toisinpäin, noita siipiä kun näkee ihan muuten orggis autoissa päivittäin...
 
Niin ja sitä tarkoitin että jos tommosta siipeä ei tarvitse ei sitä MINUN MIELESTÄ myöskään silloin ole järkevä asentaa, eri asia jos olisi hyvän näköinen...

mielestäni kuitenki toi o TARPEETON kommentti..
tääl ollaan juteltu että sellasii o alettu turhaan "viljelemään" ja niihi aletaan puuttumaan valvojien ym toimesta.

Tämä keskustelu muuttuu nyt parempaan suuntaan toivottavasti.
 
Viikonloppuna pitäisi saada kuvia gallusta ja alusiivestä :) Parkkiin ei vaan kannata jäädä pitkäx aikaa muuten kaiken maailman pulut ja varikset menee siiven päälle passiin... HOPE NOT ;D
 
Viikonloppuna pitäisi saada kuvia gallusta ja alusiivestä  :) Parkkiin ei vaan kannata jäädä pitkäx aikaa muuten kaiken maailman pulut ja varikset menee siiven päälle passiin... HOPE NOT  ;D  

Sekä blondi tiput :D
 
Re: Alumiinispoileri, ei kun evon spoileri :eek:

Pitääkö kunnon EVOIV:ssa olla ledi spoikassa vai ei?
Hehe, hieno allekirjotus :-X
 
Kuka pilaa autoaan jollain alusiivellä, ei ole yhtään mitsumaista. Kattokaa 2fastandfurious2 alusiipi ei kä y lanceriin ei paskaakaan. En tiedä mikä niissä viehättää mutta onhan se makuasia. Mutta jokaisella on sellainen eikä se edes ole cool enää. Se on niin irtoinaisen näköinen kun ei ole lähellä konttia. Olen nähnyt kyllä monta autoa jossa on ollut matala alusiipi ja ne on ollut cooleja.

Siitä joko tykkää tai sitten vihaa... :) ::)
 
Jos jotain autoonsa laittaa niin pitääkö sen olla niin "COOL" ja viimisen päälle erikoista ja uutta??
Mieti nyt vähän äläkä ole niin naurettava... :p
 
Johonki autoon voi alu spoikka sopiikki mut välil näkee kyll sellasii säätöi et huh huh esim raumal pyörii yks opel calibra mis on ainaki puol mertrii korkee alu spoikka eikä muuta laitettu... sill ei kyll muut ku nauraa ;D siin on menty pilaamaan auto naurettavalla spoikalla!!!!
tohon nissuun tuoll alussa ois must sopinu paremmin evo spoikka 8)
 
Useimmat autot ovat mielestäni paljon paremman näköisiä ilman sitä typerää alumiinispoileria. Suurin osa noista "sikanopeista" virityksistä luultavasti jää 1.6 lancerille...

Mun mielestä autosta ei kannata tehdä "nopean" näköistä jos se ei sitä oikeasti ole.

Mut jos haluaa tehdä vaikutuksen kanssa-autoilijoihin, olkoon se sitten minkälainen hyvänsä, niin alumiinispoileri toimii varmasti!
 
hmm luulen että kannattaa hankkia mieluummin TYPE-R tarra sillä saa varmasti enempi hevosia kuin tuolla spoilerilla... ;D
 
Tai hakee romikselta Belgiasta tuoduista autoista 2 kpl pikkujauhesammuttimia. Maalaa ne ja liimaa nossitarrat. Ja ei muuta ku hattuhyllylle neonvalon loisteeseen ;D ;D
 
Ja sit pitää leikkiä olevansa pelimies, ja ajaa aina rauhallisesti eikä lähteä mukaan yksiinkään kiihdytyskisoihin.

"Kyl mä vielä viimeviikolla Lamborghini Testarossan ja Michelin Eagle F1:sen jätin, mut nykyään mulle riittää et mä ITE tiiän et mun autossa on munaa, ju nou. Ei mun tartte brassailla"

ei pahalla...
 
Toistan edellisen viestini alun...

VOI V****!!!!!!! :mad: :mad: :mad:

Kyl se on jumalauta ihme ettei jengillä ole parempaa mietittävää ku joittenkin alusiivet ??? :mad: ??? :mad:

Noh huoli se on pienikin huoli ja yleensä siitä puhe mistä puute!!!

samahan se ois ruveta noista isoista autoista...
vaikka tyyliin "ootkos jo käyny laivurikurssin?" ;)

Vaan en aio alentua moiseen, vaan mun mielipide on yksinkertaisesti edelleen se että annetaan kaikkien kukkien kukkia vaan 8)

Johannekselle tiedoksi että mun siiven hinnalla ei sais ku korkeintaan vapaavirtaussuodattimen eli ei hirveesti ollu haittaa tosta hankinnasta!(ja vaikka saiski viripalikkaa koko lavallisen ni p*****nko väliä ;D)

Ja T.Laakso voi tulla kokeilemaan Lancerilla miten käy ja jos huonosti käy ni mä lupaan vaihtaa alkuperäisen siiven paikoilleen ja laitan ton alusiiven vaikka peräkärryyni!!!

P.S. Mitenköhän toi NOS liittyy tähän aiheeseen!!! HÄH???
 
Itse asiassa saaristolaivurikurssi ja koneenhoitajankurssi on käyty 8)

Eikä se ollu millään pahalla... kunhan höpöttelin.

Liipakkeet vaan tuntuu kasvavan ja kasvavan vuosi vuodelta, kunnes joku kieltää ne. Mäntsälässä näin kerran liipakkeen joka keräsi katseita. Se oli tehty pahvista ja asennettu E-kadettin perään rautalangalla. Sen jälkeen suurin osa niistä alumiinispoilereistakin hävisi.
 
Miksi täällä pitää itkeä jo kolmatta sivua jos joku on alusiiven hankkinut, sillä ei ole mitään väliä jos se joku on sitä mieltä että se passaa siihen, se passaako se jonkun toisen mielestä on ihan vit*n sama. Minun virallinen mielipiteeni on että siipi joko passaa tai ei yleensä ei, mut sekin on niin auto / siipi / asennuskohtaista. (mut joka tapauksessa autoja joihin siipi passaa on vähän)

mutkun tuntuu että täällä on jotain vanhoisuskollisia joiden mielestä alumiinisiipi on jotenkin "teiniä", ja kyllähän se totta onkin välillä kun vaikka hifi ja tuning showssa kävin niin spoikka oli varmasti yli puolessa autoista JA harvemmin se sopi niihin tai oli rumpujarrut takana kertomassa tehosta, ja onhan se kyl vähän niin
että kaikki mikä on IN ei välttämättä ole "hienoa". kaverini kerran osuvasti ilmaisi että jos fast & furious 3:essa olisi kumisaappaat konepellissä sikaflexillä kii niin seuraavalla viikolla kaikissa "thyyning"-autoissa moiset olisi..

Ja joku aiemmin tuossa sanoi että "jotta siivestä on hyötyä pitää olla +300hv ja 250km/h vauhtia", ja siitä voisinkin kysyä että mitä tekemistä tehoilla on asian kanssa? muussakuin että sillä saadaan sitä vauhtia?

Jos ostaa oikean siiven, vaikka kunnon 2-taso siipi, sen tuoma etu tulee jo 100km/h vauhdeissa esiin. muistaakseni yksikin siipi toi "nostetta", 350kg takakontin päälle 190km/h vauhdissa, et se tuo myös 100km/h vauhdissa downforcee myös jonkun verran, ja luultavasti saman verran ku joku perus "takakonttispoikka" tuo maksimissaan, perustakakonttispoikkahan toimii enemmän jarruna kuin "ilmanohjaimena" niinku siipi tekee.. (eli kun ilma jarruttaa siihen pikkumuovilipareeseen se painaa perää alas ja myös laskee huippunopeutta..

Ja turha on jonkun herra "aerodynamiikan" hekottamaan ja kertomaan nosteesta tyyliin.. "heh hehe nostetta.. perähän nousee silloin.. heheh" käsittääkseni käsitteenä nostetta voi olla sekä maahan painavaa "downforcea", sekä maasta nostavaa.. mut en vain tiedä oikeita suomenkielisiä termejä tiedä koska mä olen omat aerodynamiikan perusteeni lukenut. (englanniksi), in das army nääs..

se taas että osaako sitä siipeä joku säätää on taas eri asia, yleensä kun siipikulmia kattelee kaiken maailman "teiniautoissa", niin ne toimii kyl enemmän ilmajarruina kuin siipinä, on kulmat ns. kohillaan, tai siipi jopa väärinpäin jollon sen hyöty vasta tuleekin esiin.. ;D

mutta fakta oli että TURHA itkeminen pois ja jos löytyy faktaa asioista niin niitä sit esille, eli jos on sitä mieltä että se passaa niin sit passaa ja jos ei passaa niin sit ei, se on vain sun mielipide, mut turhat "ei vi*tu tommosia" / "oot ääliö ku tuommosen laitoit", viestit on kyl minun mielestäni hiukan lapsellisia. :mad:

tv. Jussi
 
samaa mieltä butchin kaa :)

Iteki tiiän esim evo3 siiven (AIDON) vaikutukset joka alkaa jo niinki alhases ku 80 nopeudes Tuntuvasti vaikuttaan ni ei tullu mieleenkää että sen ois omaan hankkinu tai hankkimassa.. Täys jarruha se ois ollu ;D
 
Totanii.... mistä noita alusiipiä saa...... Siis muualta kuin Tommis Billetistä..... Tietysti Tommis on aina Tommis mutta niin ne maksaakin.... ;D ;D ;D ;D

Olen tossa ulkomaisilla tuunaussivuilla nähny siipejä jotka irtoaa hintaan sellaset 60 ¤ :p :p :p :p

Joten jos joku tietää tästä enemmän niin..... se ois erittäin kivaa jos löytäis jostain halvemman... semmonen Tommis jos ostaa niin se on vähän tili tuli tili meni ainakin kesäjobbarin palkalla ;D ;D ;D
 
No joo noi Tommin siivet on (kuulemma, korjatkaa jos väärässä) jopa vähän yliarvostettuja (enkä nyt omaani kehu) ku ne ei kuulemma "pinnoita" niitä millään (raakaalumiini)

Eli lakkaus tms. tai sit talveks aina pois :mad:

Esim toi mun siipi on E-Tech:in valmistetta ja se on suojattu moisia (suola y.m.) skeidoja vastaan!!!

Eipä sillä, mä olisin myös halunnu Tommin
(Jalat on V*****i hienommat ku tässä mikä mul on) siiven mut...
(ja sit vielä mä sain ton HALVALLA ;D )

Jos kiinnostaa ni voin kysellä mihin hintaan niitä irtois!?
 
Kyllä kiitos..... ois ihan mukava saada vähän noita hintatietoja.... et pistä tulemaan vaan ;D ;D ;D ;D

Kiva tietää etten ole ainoa joka pitää noita Tommiksii hinnalla pilattuina ;D ;D ;D ;D
 
Tuli juur completokselta viesti et "alusiipi saapunut, vieläkö tilaus on voimassa", tilaus aika oli 10viikkoa ;DVaiks pitäis olla 1-4viikkoon...Onneks ostin sillo kesäkuus sielt ton siiven mikä mul on..ois saanu totaki sit odotella :)
 
Kyllä toi Tommisbilletti sopii siihen aika hyvin ainakin minun makuuni, mitä auton olen nähnyt ohimennen ;D
 
Mä alan jo kyl kyllästyyn tohon tommin siipeeni ja ajattelin laittaa evo VI:sen siiven Galluuni! ;D
Saa nähdä miten se sopii ???
 
Jos oot myymässä niin täällä saattais olla kiinnostunut ostaja omaan galluunsa sen :-* Mutta ilmottele jos aijot myydä... Missäs on gallu jape on kun ei oo cityssä kurvaillu pitkään aikaan ? :p
 
Mikäs gallu sillä HuBulla oikein on? Mun galluni on jarru remontis(pari satulaa rikki),mut kestää et saan sen sieltä kun se korjaaja on kesälomalla! :(
Voipi olla et myynkin sen ???
 
No niin mä vähän epäilinkin, mutta olisitko kiinnostunut ostamaan sen spoikan? Jos olet niin pistä jotain hintaa tuleen niin katsotaan sit etenpäin! :)
 
Siinä teille alusiiven mallia ;D

http://www.tuning2003.wz.cz/akce/brno-jaro/mitsubishi-galant-02.jpg

Tuota voi jo sanoa raiskaukseksi.
 
Takaisin
Ylös Bottom