AYC öljy evo4

subi77

New Member
Liittynyt
30 Marraskuu 2011
Sijainti
Hyvinkää
Koitin haullakin löytää tietoo ayc öljystä mut en saanu varmaa tietoo et käykö sinne pelkästään mitsun oma ayc kama.Tänään kun lähdin liikenteeseen niin 10km ajon jälkeen sytty ayc-valo mittaristoon auto tien sivuun ja sammuksiin ja öljymäärää tarkistamaan mittatikku kastu juuri hikiseen eli öljyt oli poistunut jonnekkin.Onx jollakin tietoo et pettääx sielt joku stefa/putki mitä kautta öljyt pääsee karkaamaan?Tuli täs vielä mieleen et käytin auton pesussa ja vika tuli sen jälkeen ku oli 10km ajettu.
 
Vs: AYC öljy evo4

Mulla tuli jostain viimevuonna -30 pakkasilla ayc öljyä pihalle,kelit lauhtui ja täytin säiliön,ilmasin järjestelmän,niin ei ole enään kadonnut ::)
Omassa autossa on molemmissa paikoissa ayc öljynä tuo valvolinen max life öljy,tuon käypäisyydestä on vähän ristiriitaista tietoa ollut foormilla.
 
Vs: AYC öljy evo4

Tunari-82 sanoi
Mulla tuli jostain viimevuonna -30 pakkasilla ayc öljyä pihalle,kelit lauhtui ja täytin säiliön,ilmasin järjestelmän,niin ei ole enään kadonnut ::)
Omassa autossa on molemmissa paikoissa ayc öljynä tuo valvolinen max life öljy,tuon käypäisyydestä on vähän ristiriitaista tietoa ollut foormilla.

Siirtonesteeksi kai suositellaan Mitsun omaa litkua, mutta tuonne perän lukkoon soveltuu hyvin tuo Valvolinen Maxlife ATF. Kannattaa ensimmäisenä kokeilla täyttää järjestelmä maximiin ja tarkistaa vuotaako jostain enneko alkaa uusia litkuja laittamaan.
 
Vs: AYC öljy evo4

Kävin vielä "lukemassa" vikakoodit paperiklemmari tyylillä anto viat jos tulkitsin oikein moottori 15?Ayc 40 abs vilkku jatkuvasti?
 
Vs: AYC öljy evo4

Laitoin sulle privaa noista laakereista joita kyselit, olisiko niille tarvetta? Ovat siis juurikin EVO IV laakerit :)
 
Vs: AYC öljy evo4

mites toi kun osa puhuu että kun toi ayc valo palaa vain välillä niin oisko öljy menossa huonoksi? talvella ei ollu ongelmia mut tuli lauhaa ja nyt kesä niin ayc valo syttyy aina ajaessa ei tyhjäkäynnillä?. en ole vielä vaihtanut noita öljyjä että oisko syytä vaihtaa sitten?.
ja tosiaa nyt se syttyy joka ajo.
 
Vs: AYC öljy evo4

Remba sanoi
mites toi kun osa puhuu että kun toi ayc valo palaa vain välillä niin oisko öljy menossa huonoksi? talvella ei ollu ongelmia mut tuli lauhaa ja nyt kesä niin ayc valo syttyy aina ajaessa ei tyhjäkäynnillä?. en ole vielä vaihtanut noita öljyjä että oisko syytä vaihtaa sitten?.
ja tosiaa nyt se syttyy joka ajo.

Voi kokeilla öljyn vaihtoa mutta omakohtasten kokemusten perusteella toi kuulostaa just siltä että pumppu on menossa... 2 evoa itellä ollu mitkä tehny noin että talvella toimi ok ja lämpösel kelillä ei ollenkaan. Pumppuvika molemmissa. Ei auttanu öljynvaihto / ilmaaminen.
 
Vs: AYC öljy evo4

no voi skeida. no ei se mitn. kokeillaa nyt eka niil ölhynvaihoilla ku se on seissy tosiaan pitkään. tai ajanu vaa ulos hallista ja takasi sisää :D. vuoden verra ja välillä käyttäny vaa lämpimäks kunnolla :p. kun vähän yli puolvuotta sitte ostin sen :p. projetkii projetii vaa. :p. kohta alkas saamaa viedä sitä leimalle.




Manq sanoi
Voi kokeilla öljyn vaihtoa mutta omakohtasten kokemusten perusteella toi kuulostaa just siltä että pumppu on menossa... 2 evoa itellä ollu mitkä tehny noin että talvella toimi ok ja lämpösel kelillä ei ollenkaan. Pumppuvika molemmissa. Ei auttanu öljynvaihto / ilmaaminen.
 
Vs: AYC öljy evo4

mistähä noita pumppuja vois saaha?. vähä yrittäny etsiä mut oon niin huono näissä sherlock hommissa jos nyt pumppu mennyt
 
Vs: AYC öljy evo4

Remba sanoi
mistähä noita pumppuja vois saaha?. vähä yrittäny etsiä mut oon niin huono näissä sherlock hommissa jos nyt pumppu mennyt

http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=43613.0
 
Vs: AYC öljy evo4

Mullakin olis pumppu, asennuspalvelukin järjestyy satakunnassa ;D
 
Vs: AYC öljy evo4

hyvä tietää et muutama pumppu löytyy kun saan vian pakannettua niin sanotusti.. kyllä ihan itse asennan ;). mutta kiitos kummiskin
 
Vs: AYC öljy evo4

Jep. Ja jos on perävikaa, niin mulla on sellanen peräkin mistä pinjoni sileenä mut kuori halki. Mut AYC:n puoli ehjää ;)
 
Takaisin
Ylös Bottom