Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
Twilight sanoiTilasin ite just ison pahvilaatikollisen osia. Eikä rahti maksanut kun 10GBP, palikat vähän enemmän.![]()
ast sanoiHankook R-S2. Löytyvät ratarenkaiden puolelta.
Falkenit olivat muistaakseni todella halvat verrattuna esim. Rengas-Onlinen hintoihin.
Tarkka on miehen silmä, ei voi muuta sanoa.ast sanoiKysy Skydiveriltä, muistaakseni näin Falkenit VR-4:n alla.
Harri K sanoiJep... en muista mitä porukat on 452 falkkeneist sanonu..kuluva rengas vissii mut hiljaine ja ok `?
Luottokortilla. Kymmenisen tilausta sujunut itsellä ongelmitta.Wellu sanoiMiten ootte maksanu noita? Luottokortilla vai ihan tilisiirrolla?
frede sanoiTuleko kyseisesta firmasta tilatut tuotteeet automaattisesti matkahuoltoon? ja matkahuollosta jakavat sitten (jos jakavat).
Tai vaihtoehtoisesti ilmoittavat sitten sielt ku paketti on noudettavisa?
Biim sanoiKyllä mulla on kaikki camskillin paketit tullu postiin. Sieltä nouto.
Biim sanoiKyllä mulla on kaikki camskillin paketit tullu postiin. Sieltä nouto.
Harri K sanoiViikko menny..tracking ei näytä mitää että paketti ois englannista edes ulos lähteny...
ast sanoiKokeile trackingin kautta löytyviä eri numeroita Matkahuollon pakettiseurannan "lähettäjän viite" kenttään, viikossa voisi alkaa olemaan jo täällä ja näkymään jakelijan systeemissä.
ast sanoiItselläni tracking on kyllä pelannut jokaisessa viidessä tekemässäni Camskillin tilauksessa.
Evox sanoiItsellä oli kanssa joskus ihmettelyssä miksi osat ei lähde. Soitin kekkeruussille Englantiin hyvällä ralli englannilla ja hää kertoi että oli osat menneet japanin tilaukseen. Ei ollut vaan kerenny ilmoittelemaan mulle.
Harri K sanoiMinä varmistin tärkeimmän osan osalta ennakkoon että sitä oli varastossa. Voihan olla että on joku muu osa nytten loppu, muttaku laitoin tilaukseen, että ilmottavat ASAP jossei jotain ole varastossa koska tietyillä osilla kiire... :seina
Mut tuliko sulle heti seurantakoodi kuiteki vaikkei tavara ollu lähteny? Mun mielestä toi o lähteny muttei muuta sitte ole tarkempaa tietoo...