Camskill tilaajia?

Vs: Camskill tilaajia?

Huomasin että www.dpd.fi pystyy kanssa seuraamaan paketin kulkua :peukku

Paketti viimeyönä tullut Suomeen :peukku
 
Vs: Camskill tilaajia?

Harri K sanoi
ei ole. Vaihda vielä:
http://www.camskill.co.uk/products.php?plid=m22b0s1398p5587
sekä vesipumppu:
http://www.camskill.co.uk/products.php?plid=m22b0s1394p5562

Meinasin jo kommentoida, että lienee aika turhaa vaihtaa vesipumppu jos kyseessä on ensimmäinen jakopääremppa. Tuohon hintaan se ehkä kuitenkin jo ihan periaatteesta kannattanee vaihtaa.
 
Vs: Camskill tilaajia?

Harri K sanoi
ei ole. Vaihda vielä:
http://www.camskill.co.uk/products.php?plid=m22b0s1398p5587
sekä vesipumppu:
http://www.camskill.co.uk/products.php?plid=m22b0s1394p5562

Nää on niitä makuasioita kai, mutta itse vaihdoin 88 tkm kohdalla ihan kaiken, kiristimen ja sen toisen rullan mukaanlukien. Niin, ja apulaitehihnat tietty :)
 
Vs: Camskill tilaajia?

Harri K sanoi
ei ole. Vaihda vielä:
http://www.camskill.co.uk/products.php?plid=m22b0s1398p5587
sekä vesipumppu:
http://www.camskill.co.uk/products.php?plid=m22b0s1394p5562
ok. pitänee laittaa tommoset tilaukseen. Kiitokset Harrille.
 
Vs: Camskill tilaajia?

miikka sanoi
Nää on niitä makuasioita kai, mutta itse vaihdoin 88 tkm kohdalla ihan kaiken, kiristimen ja sen toisen rullan mukaanlukien. Niin, ja apulaitehihnat tietty :)

Niin noi hihnathan kuului tuoho pakettiin sekä lisäsin tuon rullan. Kiristintä ei välttämättä tartte vaihtaa...mut toki jos haluaa :peukku
 
Vs: Camskill tilaajia?

Taas olis vissii aika tilata ;D
Ny jarrulevyjen tilaus eteen kun ovat aivan loppu ja alkoivat ääntään ku reunat laahaa kiinni... :-\
Orkkis levyt on paremmat kuin noi camskillin, koska niissä lämpö ei johdu levyn kehältä keskustaan (rei'itetty välireuna ennen keskustaa, mutte ei siis rei'itetty kulutuspinta orkkiksissa). Vaan pärjää noilla camskillin levyilläkin vai pitäskö ottaa noi missä kulutuspinta on rei'itetty?
 
Vs: Camskill tilaajia?

Minunkin olisi aikaa pistää tilaus tuolta. Tommonen jakopääsetti vesipumppuineen sekä katinkorvausputki ja Teinin madallusjouosisarja.
Pistin kyselyn sinne jos sais jonkun pakettihinnan kuluineen pari päivää sitten muttei ole vielä tullut vastausta. Onko porukka tuolta ostanut kaikki listahintaan vai oletteko saaneet alennuksia jos vähän enemmän kerralla tilaa?

:eek:fftopic Oletko Harri jo saannut Teinin jouset asennettua? On kylläkin tuo jäsenmaksu saatava maksettua et pääsen mukaan myös noihin "suljettuihin" osiohin ;)
 
Vs: Camskill tilaajia?

Tomppi sanoi
Minunkin olisi aikaa pistää tilaus tuolta. Tommonen jakopääsetti vesipumppuineen sekä katinkorvausputki ja Teinin madallusjouosisarja.
Pistin kyselyn sinne jos sais jonkun pakettihinnan kuluineen pari päivää sitten muttei ole vielä tullut vastausta. Onko porukka tuolta ostanut kaikki listahintaan vai oletteko saaneet alennuksia jos vähän enemmän kerralla tilaa?

:eek:fftopic Oletko Harri jo saannut Teinin jouset asennettua? On kylläkin tuo jäsenmaksu saatava maksettua et pääsen mukaan myös noihin "suljettuihin" osiohin ;)

camskillin hinnat ovat nuo mitä sivuilla on. Turha koittaa tinkiä, eivät vastaa takuulla tuollaisiin kysymyksiin. Itse olen saanut 12h sisään aina vastauksen asialliseen kysymykseen. Paketin toimituskuluthan näkee kun kerää ostokset sinne ostoskoriin ja valitsee maan minne toimitus on...
Camskillin hinnat ovat jo alhaiset mielestäni. Osa osista on orkkis kamaa, mutta osa ei. Tukivarsissa ainakin kannattaa miettiä tilaako tuolta vai ei.

OT. Teinit menee vasta kesätassujen asennuksen aikaan alle...
 
Vs: Camskill tilaajia?

Harri K sanoi
camskillin hinnat ovat nuo mitä sivuilla on. Turha koittaa tinkiä, eivät vastaa takuulla tuollaisiin kysymyksiin. Itse olen saanut 12h sisään aina vastauksen asialliseen kysymykseen. Paketin toimituskuluthan näkee kun kerää ostokset sinne ostoskoriin ja valitsee maan minne toimitus on...
Camskillin hinnat ovat jo alhaiset mielestäni. Osa osista on orkkis kamaa, mutta osa ei. Tukivarsissa ainakin kannattaa miettiä tilaako tuolta vai ei.

OT. Teinit menee vasta kesätassujen asennuksen aikaan alle...

Ihan perus asiakas palvelua on vastata asiakkaitten posteihin, vielä kun ilmoitin ostavani nuo tuotteet ja pyysin tarjouksen. Ihan "asiallista" postia laitoin. Jos hinnat ovat nuo mitkä listoilla on niin vastattava on silti jos haluaa myydä. Olen itse ollut myyntihommissa jo muutama vuosi tiedän kyllä miten nää asiat menee.
 
Vs: Camskill tilaajia?

Tomppi sanoi
Ihan perus asiakas palvelua on vastata asiakkaitten posteihin, vielä kun ilmoitin ostavani nuo tuotteet ja pyysin tarjouksen. Ihan "asiallista" postia laitoin. Jos hinnat ovat nuo mitkä listoilla on niin vastattava on silti jos haluaa myydä. Olen itse ollut myyntihommissa jo muutama vuosi tiedän kyllä miten nää asiat menee.

Juu ..tarkotin sitä vaan etten ole ennen kuullu et nettitilauksissa paljo alea sais vaikka kuinka paljo tilaat. Eri asia on kimppatilaukset, jotka välitetään suoraan johonkin "pajaan".
 
Vs: Camskill tilaajia?

Taas lähti tilaus... 2 etulevyt yms pikkuosaa tulossa isohko kasa sekä meguiarssin vahoja IIISOO kasa :peukku
 
Vs: Camskill tilaajia?

LOISTAVAA palvelua camskilliltä :peukku
Lauantaina iltana naputtelin tilauksen tosiaan ni äske puhelin soi :
"camskilliltä moro... haluun vain varmistaa et miks oot tilannu 2 täyttä settii etujarrulevyjä? ..moni kun luulee että hinta on vain 1 levylle"
- eiku ne menee toiseen autoon
"aah..asia selvä! kaikki tilaamasi lähtevät tänään postitse"

Kiittelin loistavasta palvelusta :)

Jännä sinänsä ku pe kaveri mulle just valitti aamusta että mikä on ku ne ei sille soita eikä vastaa mailiin. Ja pe jo tuosta samaisesta UK:n nrosta mulle soittivat mut puhuin toista puhelua silloin. Ja lauantaina tosiaan vasta tein tilauksen...
Eli perjantain soitto on mysteeri, kun äskeinenkää soittaja ei tunnustanut että soitti mulle jo perjantaina :D
 
Vs: Camskill tilaajia?

Täytyy kans kehua nopeaa palvelua. :peukku Toissa viikon perjantai illal pistin tilauksen ja tänään hain paketin postista. Eli viikossa paketti oli suomessa ja viikonlopun lepäs tod.näköisesti postissa. :D

Kuluja tuli 25kg paketille n.25€. Kohtuullista mun mielestä. ;D
 
Vs: Camskill tilaajia?

Harri K sanoi
LOISTAVAA palvelua camskilliltä :peukku
Lauantaina iltana naputtelin tilauksen tosiaan ni äske puhelin soi :
"camskilliltä moro... haluun vain varmistaa et miks oot tilannu 2 täyttä settii etujarrulevyjä? ..moni kun luulee että hinta on vain 1 levylle"
- eiku ne menee toiseen autoon
"aah..asia selvä! kaikki tilaamasi lähtevät tänään postitse"

Kiittelin loistavasta palvelusta :)

Jännä sinänsä ku pe kaveri mulle just valitti aamusta että mikä on ku ne ei sille soita eikä vastaa mailiin. Ja pe jo tuosta samaisesta UK:n nrosta mulle soittivat mut puhuin toista puhelua silloin. Ja lauantaina tosiaan vasta tein tilauksen...
Eli perjantain soitto on mysteeri, kun äskeinenkää soittaja ei tunnustanut että soitti mulle jo perjantaina :D

Joo eipä ole Harri vieläkään vastailtu meikäläisen maileihin, taidat kuulua johonki VIP-kastiin siellä camskillillä ;D
 
Vs: Camskill tilaajia?

Antsah sanoi
Joo eipä ole Harri vieläkään vastailtu meikäläisen maileihin, taidat kuulua johonki VIP-kastiin siellä camskillillä ;D

ei muutaku rahaa panet mun tilille ni alkaa tavarat liikkuu ;D

ainiin pikku vinkki: kannattaa soittaa dpd:n suomen officeen kun seurannasta huomaa että tavara on Suomen puolella. Ne muuttaa siellä sitte rahtilistaan esim "noudetaan Tampereen matkahuollosta". Tällöin tavaran saa 1-2pv aiemmin, kun tavara ei hae sitä "lähisiwaa".
Kirjotin myös englanniksi ny saatteesee et laittasivat "nuodetaan Tampereen pää-matkahuollosta". Pitää soittaa viel kunha paketti tulee Suomeen...
 
Vs: Camskill tilaajia?

Harri K sanoi
ei muutaku rahaa panet mun tilille ni alkaa tavarat liikkuu ;D

ainiin pikku vinkki: kannattaa soittaa dpd:n suomen officeen kun seurannasta huomaa että tavara on Suomen puolella. Ne muuttaa siellä sitte rahtilistaan esim "noudetaan Tampereen matkahuollosta". Tällöin tavaran saa 1-2pv aiemmin, kun tavara ei hae sitä "lähisiwaa".
Kirjotin myös englanniksi ny saatteesee et laittasivat "nuodetaan Tampereen pää-matkahuollosta". Pitää soittaa viel kunha paketti tulee Suomeen...

Vai vielä rahat sulle... ;) Renkaita ne ei taida edes siwaan yrittää viedäkkään?
 
Vs: Camskill tilaajia?

Erinäisiä DPD paketteja tullut tilailtua. Renkaat löytyivät Matkahuollosta, pakoputkisto Siwasta ja alustasarja Valintatalosta.

Ei ole auennut tuo logistinen yhtälö vielä omilla tilausmäärilläni :)
 
Vs: Camskill tilaajia?

Viime torstaina laitoin tilauksen menemään,ekaa kertaa tilasin ulkomailta,saas nähä miten äijän käy ::)
 
Vs: Camskill tilaajia?

Ihan uteliaisuuttani kyselen ,et mitä oletta laittaneet tohon "maakohtaiseen" puhelin numeroon?
Viimeksi kun tuolta jotain tilasin nii oli pakollinen tieto,onks kellään enää lanka puhelinta
 
Vs: Camskill tilaajia?

frede sanoi
Ihan uteliaisuuttani kyselen ,et mitä oletta laittaneet tohon "maakohtaiseen" puhelin numeroon?
Viimeksi kun tuolta jotain tilasin nii oli pakollinen tieto,onks kellään enää lanka puhelinta

Känny on kelvannut, lankapuhelin oli viimeksi 90-luvulla kun se tuli pakosti ISDN:n kanssa.
 
Vs: Camskill tilaajia?

Tarkoitin tätä:"Card Address landline telephone number" perässä lukee ettei voi olla känny numero.
Ja sitten kysytään:"Daytime contact telephone number",molemmat tiedot pakollisia
 
Vs: Camskill tilaajia?

frede sanoi
Tarkoitin tätä:"Card Address landline telephone number" perässä lukee ettei voi olla känny numero.
Ja sitten kysytään:"Daytime contact telephone number",molemmat tiedot pakollisia

Juuri siihen vastasinkin, kännynumero molempiin ja monta tilausta onnistuneesti tehty.
 
Vs: Camskill tilaajia?

ast sanoi
Juuri siihen vastasinkin, kännynumero molempiin ja monta tilausta onnistuneesti tehty.

Okei,kokeillaan seuraavalla kerralla laittaa kännyn numero molempiin.
 
Vs: Camskill tilaajia?

Känny molempiin muodossa +358 (0) 40 123 4567 eli muistakaa maan suunta ensin!

Mulle tuli tänään tammikuun tilauksesta "invoice" kotiin. Siinä kyllä luki mun mielestä että maksettu. Eli kuitti vissiin? Onko muille tullut tilauksista kuitti Royal Air Maililla?
 
Vs: Camskill tilaajia?

Mulla oli kuitti mukana kun camskilliltä tilailin, liekkö unohtunut...
 
Vs: Camskill tilaajia?

mitenkäs toi tilaaminen tuolta Camskill paikasta toimii? pitäs tilata jakopään osat kun autolla on nyt rullattu 92tkm niin eiköhän se olis vaihdon paikka? osaako joku sanoo mitä kaikkee tarvii ostaa? ja autohan on siis evo 4
 
Vs: Camskill tilaajia?

joro sanoi
mitenkäs toi tilaaminen tuolta Camskill paikasta toimii? pitäs tilata jakopään osat kun autolla on nyt rullattu 92tkm niin eiköhän se olis vaihdon paikka? osaako joku sanoo mitä kaikkee tarvii ostaa? ja autohan on siis evo 4

1. klikkailet sieltä mitä tarvit (englanninkielentaito vaaditaan)
2. meet ostoskoriin ja siirryt maksamaan
3. syötät luottokorttitietosi (tarvit siis VISA:n)
4. syötät puhelinnrosi +358 (0)40 123 4567 - muotoisena
5. osoitetiedot suomeen
6. varmistat ne vielä ja lähetät tilauksen.
7. saat sähköpostiisi HETI varmistuksen että tilaus on mennyt perille.
8. saat 1-3pv sisään sähköpostiisi lisäksi seurantanron jos tavarat ovat lähteneet tai se ottavat mailitse yhteyttä jossei niillä ole tavaraa varastossa.
 
Vs: Camskill tilaajia?

ok. sitten jos joku fiksumpi kertois että mitä kaikkee tarvii tilata? etten ihan mitä sattuu tilaile sieltä :D
 
Vs: Camskill tilaajia?

joro sanoi
ok. sitten jos joku fiksumpi kertois että mitä kaikkee tarvii tilata? etten ihan mitä sattuu tilaile sieltä :D

No katso sieltä. Onha ne evo4:seen siellä ihan ryhmitelty.
Jakohihna, apurulla, hydr.kiristin(ei välttämätön), kiristinrulla, vesipumppu(ei välttämätön), apulaitehihnat,tasapainoakselin hihna, tasapainoakselin kiristinrulla... näin äkkiseltään sanottuna. En tiedä onko noi kaikki siellä, mut evoon tuollaset kuuluu vaihtaa =)
 
Vs: Camskill tilaajia?

miikka sanoi
Tai Electronin joka näyttelee Visaa :)
mulla ei jostain syystä toiminu electronilla maksaminen vaikka syötin kaikki oikein, tilasin sitte hitaamman kautta tilisiirrolla. Ei siinä silti menny kun viikon päivät nii osat tuotiin kotiovelle :)
 
Vs: Camskill tilaajia?

Jalperi sanoi
mulla ei jostain syystä toiminu electronilla maksaminen vaikka syötin kaikki oikein, tilasin sitte hitaamman kautta tilisiirrolla. Ei siinä silti menny kun viikon päivät nii osat tuotiin kotiovelle :)

Electron ei ole "oikea" Visa koska siinä ei ole luotto-ominaisuutta. Siksi sillä ei pysty tilaamaan mitään tuolta, eikä yleisestikään ulkomailta kovin monesta paikasta. Tilisiirto on varmin vaihtoehto, ja jotkut nettikaupat kuten evo321.com eivät pysty ulkomaille muulla tapaa toimittamaankaan.

Tekeillähän on parhaillaan että PK/LK yhdistelmän omaavat ihmiset pystyisivät maksamaan myös PK-veloituksella tulevaisuudessa tililtään nettiostokset eikä vasta myöhemmin seuraavassa kuussa. Milloin tämä tulee käyttöön onkin sitten eri asia, ja sekään ominaisuus ei vielä takaa että Electronilla voisi maksaa ulkomaan kauppoja.
 
Vs: Camskill tilaajia?

Sudo sanoi
Electron ei ole "oikea" Visa koska siinä ei ole luotto-ominaisuutta. Siksi sillä ei pysty tilaamaan mitään tuolta, eikä yleisestikään ulkomailta kovin monesta paikasta. Tilisiirto on varmin vaihtoehto, ja jotkut nettikaupat kuten evo321.com eivät pysty ulkomaille muulla tapaa toimittamaankaan.

Tekeillähän on parhaillaan että PK/LK yhdistelmän omaavat ihmiset pystyisivät maksamaan myös PK-veloituksella tulevaisuudessa tililtään nettiostokset eikä vasta myöhemmin seuraavassa kuussa. Milloin tämä tulee käyttöön onkin sitten eri asia, ja sekään ominaisuus ei vielä takaa että Electronilla voisi maksaa ulkomaan kauppoja.

Ei ole yhtäkään paikkaa tullut vastaan jossa Visa Electron ei olisi Visana toiminut. Pari viikkoa sitten tosin luovuin ite Electronista, ja nyt on ihan Visavisa käytössä. Mutta ainakin Nordean Electronin kanssa tuo on ihan p-puhetta ettei toimisi "kovinkaan monessa paikassa".

Electronihan ei toimi Visana suoraan numerot hakkaamalla, vaan ominaisuus täytyy aktivoida nettipankin kautta. Pankista riippuen sieltä jostain kortin asetuksista sen ruudun voi löytää josta ominaisuus lähtee toimimaan.
 
Vs: Camskill tilaajia?

Camskillin paketti saapui tänään,hyvää toimintaa!!
Hieman offtopiccii mut onko kukaan tilannu tuolta,eivät ainakaan mun spostiin vastaile

www.evo321.com
 
Vs: Camskill tilaajia?

taas olis paketti Suomessa ja soitin taas dpd:lle ja pysäytytin paketin treen matkahuoltoon ettei ne lähde kiikuttaa Siwa Veisuun sitä ;D
Eli paketti rantautui tänään Suomeen ja varmaan tänää tai huomenna saan paketin jo :peukku

Rahtiaika tälle paketille 8pv
 
Vs: Camskill tilaajia?

Harri K sanoi
taas olis paketti Suomessa ja soitin taas dpd:lle ja pysäytytin paketin treen matkahuoltoon ettei ne lähde kiikuttaa Siwa Veisuun sitä ;D
Eli paketti rantautui tänään Suomeen ja varmaan tänää tai huomenna saan paketin jo :peukku

Rahtiaika tälle paketille 8pv

meinaspa olla työn takana saada paketti...matkahuolto "hukkas" paketin välillä hki-tre (suoralla linjalla vieläpä). Kukaan ei tienny missä paketti on eikä TAMPEREEN matkahuoltoa kiinnostanut kysellä vaan itse piti soittaa Paunu Oy:lle. (jossa muute sanoivat että tekevät vihaisen palautteen matkahuollolle,koska niiden kuuluu kysellä pakettia ja hoitaa asia EIKÄ asiakkaan! :seina)

No.. loppuje lopuks Helsingin matkahuollon pääkonttori selvitti asian kunniakkaasti lyhyessä ajassa (Tampereen pistettä ei siis kiinnostanut ollenkaa selvittää). Paketti olikin viety Siwa Veisuun ja samalla paketin tiedot oli kadonneet koko niitte järjestelmästä :seina)

Siwan nainen oli ystävällinen ja kirosi matkahuollon syvälle kun ei voinut kuitata pakettia tietokoneelle, koska sitä ei siellä ollut. Päädyttiin oikein hyvässä yhteisymmärryksessä siihen että sain paketin ja pakettikortin viivakoodi revittiin irti ja se jäi hänelle odottamaan, josko saisivat paketin uudelleen järjestelmään kirjattua.

Paketti muuten painoin aika lailla :D Oli merkattu 10kg painoiseksi ja oikea paino oli 35-40kg :D
(sis 4 jarrulevyä, 3 sarjaa jarrupaloja, Mequiarssin vahoja 10 purkkia, 4 suodatinta..yms pientä kamaa ;D ) Siwan myyjäki pyyti "tuu itse hakee tää paketti täältä takahuoneesta..ihmeteltii et kiviäkö tää sisältää?"
Vastaisuudessa kannattaa pyytää kunnolla teippaamaan paketti Camskilliltä. Juuri ja juuri oli paketin pohja kestänyt (kulmasta hajalla jo, mutta kaikki tallessa) :p
 
Vs: Camskill tilaajia?

Harri K sanoi
eikä TAMPEREEN matkahuoltoa kiinnostanut kysellä
On muuten ihan hanurista nykyään tuo noitten toiminta,kysellään kovasti henkkareita,laitetaan se epämääräiseen A4-arkkiin,jonka jälkeen itse haet MINKÄ tahansa paketin,kun seurantaa/palvelua ei enään ole.

Eräskin pv heillä oli ~2k€ paketti hukassa (virman puolesta),ja rupesi kummasti tulemaan vipinää kun olisivat olleet korvausvelvollisia,lopulta löytyi väärältä hyllypaikalta..
 
Vs: Camskill tilaajia?

Joo aamulla sain itse haahuilla ja katsella josko se paketti olis ollu siel (teipit tiesin et lukee camskill,j ja se teippi näkyy heti hyvin)
No 2vkoa sitte sinne ei saanu mennä vaan piti ootella et ne roudas paketin ovelle...taas tänää sai tehdä iha mitä halus...Ja ne on IHAN kujalla siellä muuten. Puhelimeen kun soitti koko päivän (~50 kertaa) niin aina oli varattua...samaa sanoi Siwan nainen ettei sinne pääse koskaan puhelimella. Paras oli soittaa matkahuollon helsingin päähän yleisnroon niin alkoi hommat luistaan! Sanoivat sieltäkin, että palautetta antavat Treen pisteelle huonosta palvelusta. :peukku
 
Vs: Camskill tilaajia?

Harri K sanoi
Joo aamulla sain itse haahuilla ja katsella josko se paketti olis ollu siel

Pari pakettia sieltä hakenu tämän "uuden järjestelyn" aikaan. Ikinä ei oo papereita kysytty, lyöty vaan kuitti kouraan että etsi tuolta hyllystä. Sieltähän voi kävellä ihan mikä tahansa paketti kainalossa pihalle! Ei ne ovella tarkasta mikä (mitkä) paketit sulla on messissä... ???
 
Vs: Camskill tilaajia?

Ei nämä mene kyllä aina putkeen, tilatuista tavaroista tuli noin 2/3 kun lasketaan maksetusta summasta.. Yhden autollisen verran jarruosia, levyt (reiälliset) ja palat (ferodo) jäi kokonaan tulematta!, tuskin on koskaan lähtenytkään. Saapi nähdä tuleeko koskaan. Illalla otin kuvat ja laitoin niille meiliä, katsotaan tuleeko vastausta. Mihin kannattaa ottaa yhteys, jos ei meinaa homma edistyä, eikös luottokunnalla ole joku vastuu ?
 
Vs: Camskill tilaajia?

LegnumVR4 sanoi
Ei nämä mene kyllä aina putkeen, tilatuista tavaroista tuli noin 2/3 kun lasketaan maksetusta summasta.. Yhden autollisen verran jarruosia, levyt (reiälliset) ja palat (ferodo) jäi kokonaan tulematta!, tuskin on koskaan lähtenytkään. Saapi nähdä tuleeko koskaan. Illalla otin kuvat ja laitoin niille meiliä, katsotaan tuleeko vastausta. Mihin kannattaa ottaa yhteys, jos ei meinaa homma edistyä, eikös luottokunnalla ole joku vastuu ?

Ne olettaa siellä jarrujen osalta että asiakas on luullut että hinta on vain 1 kpl levylle!
Tämän vuoksi ne soitti mullekin, ja saattavat olla koittaneet sulleki koittaa soittaa? (onko tullut outoja nroita mihin et ole vastannut?) Tai oletko tarkistanut ettei heidän mailinsa ole mennyt roskapostina suodattimeen? Voivat olla vastanneet ettei niillä ole tavaraa ollut hyllyssä...
Tietääkseni ne hyvittää ne kyllä luottokunnan laskussa....eli vaikka olisit sinne maksanut enemmän, niin luottokunta hyvittää takas ja sulle jää "saldoa" sinne luottotilille...

Itse camskillille annan arvosanan 10. DPD saa 8 ja matkahuolto 5:sen!
 
Vs: Camskill tilaajia?

Harri K sanoi
Ne olettaa siellä jarrujen osalta että asiakas on luullut että hinta on vain 1 kpl levylle!
Tämän vuoksi ne soitti mullekin, ja saattavat olla koittaneet sulleki koittaa soittaa? (onko tullut outoja nroita mihin et ole vastannut?)
Tietääkseni ne hyvittää ne kyllä luottokunnan laskussa....

Itse camskillille annan arvosanan 10. DPD saa 8 ja matkahuolto 5:sen!

Juu, noita määriä itsekin mietin kun tilausta tein, mutta..
Kyllä ostajaa pidetään aika dorkana, siellähän lukee kohtalaisen selvästi, että hinta koskee paria eikä yksittäistä levyä (ja ostaja varmaan ihan kiltisti makselee satoja euroja tuosta vaan ylimääräistä, että ostanpa tässä nyt pari levyä ja palaa).. Taitaa varastokeräilijä ollut hiukka hukassa, on sieltä tullut pari pulttia liikaakin, olisi kyllä voinut tulla jotain muuta liikaa.

Kyllä outoja numeroita luuriin ilmaantuu, mutta kaikki on suomesta :)

Tämän tilauksen perusteella hyviä arvosanoja on kyllä melko vaikea antaa.
 
Vs: Camskill tilaajia?

Eilen tuli kesärenkaat kotiovelle,pari viikkoo toimitusaika :peukku
 
Vs: Camskill tilaajia?

LegnumVR4 sanoi
Juu, noita määriä itsekin mietin kun tilausta tein, mutta..
Kyllä ostajaa pidetään aika dorkana, siellähän lukee kohtalaisen selvästi, että hinta koskee paria eikä yksittäistä levyä (ja ostaja varmaan ihan kiltisti makselee satoja euroja tuosta vaan ylimääräistä, että ostanpa tässä nyt pari levyä ja palaa).. Taitaa varastokeräilijä ollut hiukka hukassa, on sieltä tullut pari pulttia liikaakin, olisi kyllä voinut tulla jotain muuta liikaa.

Kyllä outoja numeroita luuriin ilmaantuu, mutta kaikki on suomesta :)

Tämän tilauksen perusteella hyviä arvosanoja on kyllä melko vaikea antaa.

Sähköposteihin ei mitään vastauksia tule (olen laittanut sales@camskill.co.uk & enquiries@camskill.co.uk). Onko jollakin joku suora linja "haloo päämaja, kuuluuko" ?

Ei voi muuta sanoa kuin että v...tu mitä toimintaa, kuitenkin ihan reilu summa ihmisen rahaa on kiinni siellä. Eikä vaivauduta vastaamaan mitään.
Noh, otin jo yhteyden rahoituslaitokseen ja alkavat ensi viikolla kysellä sieltä itse. Ainut paska homma tässä on turha vaiva, osat kun riittää jo yhteen kikottimeen.
 
Vs: Camskill tilaajia?

Juuriki tuosta sales@camskill.co.uk mulle aineki Mike vastaa aina...mä en tajua tätä valituksien määrää kun itselläni tosiaan jopa soittelevat tuolta kännykkään ;D
Löytyy multa se niitte puhelinnro mun mielestä...
http://www.camskill.co.uk/contact.php tuollaha on internet phone kohdassa nro...


Olethan varmistunut, ettei mene roskapostiisi nuo sun mailit?
Itse käytän hotmailia, ja ainakin ne pelaa (eikä ole vastaanottajallakaan mennyt junk-mailiin)
 
Vs: Camskill tilaajia?

itellä kun toi electronilla maksaminen ei onnistunut niin camskilliltä soittivat ja pyysivät electronin numerot multa koittaakseen itse saada sitä toimimaan, noh ei sitten toiminu ja sovittiin että tilisiirrolla laitetaan ja kaikki osat saapu kotiovelle tuotuna 7 työpäivän päästä. Itteni mielestä kyllä hyvää palvelua tuolla, ottaen vielä huomioon millanen määrä sieltä kamaa vielä kokoajan tilataan :D Ite en saa ainakaan nettipankin kautta aktivoitua tota electronia täytyy pankkiin soittaa ma jos he sieltä laittavat sen toimimaan.
 
Takaisin
Ylös Bottom