Enkelin kuljettama 3000GT

IsmoTheKotka

New Member
Liittynyt
21 Heinäkuu 2003
Sijainti
Vantaa
Helsingin keskusta klo 7.45, hieraisen silmiäni, näen kiiltävän punaisen 3000 GT:n ja kuskina vaaleakutrinen nuori nainen, epäilin enkeliksi.

Ei vissiin kuulu klubin kalustoon 8) ?
 
Jaa-a, paha sanoa kun en klubiin kuulu, mutta ainakaan foorumilla ei ole tullut vastaan.

Ja enkelistähän voi olla montaa mieltä :p
 
Heartbreaked™ sanoi
Jaa-a, paha sanoa kun en klubiin kuulu, mutta ainakaan foorumilla ei ole tullut vastaan.

Ja enkelistähän voi olla montaa mieltä :p
::) ::) Joopajoo...
Vaikeetahan se on mitään mieltä olla jos ei oo ollenkaan nähny koko tapausta...
Mua ei ainakaan epäilytä yhtään etteikö ois ollu kiintoisa näky :peukku
 
Taitaapi olla Maxflowerilla kerhon ainut 3000 GT.
 
Aivan, eli 2 kpl 3000 GT:n omistajaa löytyy kerhosta :peukku
 
Itse ootan neitoa joka noutaa minut mustalla Mersulla,viime kesänä oli lähellä mutta ei noutanutkaan minua :-[
 
Aiheen sivusta ja reilusti mutta olisiko mieltä jos laitettais tämän tyylinen ketju pystyyn johon voi kirjata omat bongaukset ja kysellä että onko hän foorumilaisia/clubilaisia?
 
eikös tällainen ketju ollut olemassa? Muistelen itse kirjoittaneeni ko. ketjuun.
 
Noh, täällähän se on:
http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=7570.0
 
uge sanoi
Noh, täällähän se on:
http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=7570.0
Eikös olisi parempi jos jokainenkäyttäisi tuota ketjua eikä aloittaisi aina uutta lankaa.
 
Veijo sanoi
Helsingin keskusta klo 7.45, hieraisen silmiäni, näen kiiltävän punaisen 3000 GT:n ja kuskina vaaleakutrinen nuori nainen, epäilin enkeliksi.

Ei vissiin kuulu klubin kalustoon  8) ?

Bongasin saman myös. Ajoi parkkiin Rautatientorilla ja neitokainen meni ostamaan parkkilippua ;)
 
Juggis sanoi
Veijo sanoi
Helsingin keskusta klo 7.45, hieraisen silmiäni, näen kiiltävän punaisen 3000 GT:n ja kuskina vaaleakutrinen nuori nainen, epäilin enkeliksi.

Ei vissiin kuulu klubin kalustoon  8) ?

Bongasin saman myös. Ajoi parkkiin Rautatientorilla ja neitokainen meni ostamaan parkkilippua ;)

Oliko hyvä perä? ;D
 
Feppi sanoi
Juggis sanoi
Veijo sanoi
Helsingin keskusta klo 7.45, hieraisen silmiäni, näen kiiltävän punaisen 3000 GT:n ja kuskina vaaleakutrinen nuori nainen, epäilin enkeliksi.

Ei vissiin kuulu klubin kalustoon  8) ?

Bongasin saman myös. Ajoi parkkiin Rautatientorilla ja neitokainen meni ostamaan parkkilippua ;)

Oliko hyvä perä? ;D

Ja aktiiviaerot oliko ylhäällä ? ;D
 
Harri K sanoi
Feppi sanoi
Juggis sanoi
Veijo sanoi
Helsingin keskusta klo 7.45, hieraisen silmiäni, näen kiiltävän punaisen 3000 GT:n ja kuskina vaaleakutrinen nuori nainen, epäilin enkeliksi.

Ei vissiin kuulu klubin kalustoon 8) ?

Bongasin saman myös. Ajoi parkkiin Rautatientorilla ja neitokainen meni ostamaan parkkilippua ;)

Oliko hyvä perä? ;D

Ja aktiiviaerot oliko ylhäällä ? ;D

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D hahaaa ;D huumoriosasto GOGO ;D
 
Takaisin
Ylös Bottom