EVO 4:een katsastuskelpoiset umpiot

Evox

New Member
Liittynyt
5 Syyskuu 2007
Mistäs voisi hankkia konttorin setää tyydyttävät etuvalot? Carisman umpiot ainakin kuvien perusteella ei taida sopia.
 
Vs: EVO 4:een katsastuskelpoiset umpiot

Emmä tie näyttää kyllä aika samanlaisilta, ainakin kuvissa. Tekeekös Motonetin sähkösäätöisillä umpiolla mitään?


Motonet umpiot:
CK 95--98 H4 Vasen/sähkösäätö. . . . . . . . . . . . . . . 48-4566 49.50 ???
CK 95--98 H4 Oikea/sähkösäätö. . . . . . . . . . . . . . . 48-4567 49.50 ???
 
Vs: EVO 4:een katsastuskelpoiset umpiot

Evox sanoi
Emmä tie näyttää kyllä aika samanlaisilta, ainakin kuvissa. Tekeekös Motonetin sähkösäätöisillä umpiolla mitään?


Motonet umpiot:
CK 95--98 H4 Vasen/sähkösäätö. . . . . . . . . . . . . . . 48-4566 49.50 ???
CK 95--98 H4 Oikea/sähkösäätö. . . . . . . . . . . . . . . 48-4567 49.50 ???

Nuo umpiot sopii, mutta korkeussäätömoottoria noissa ei ole. Valmius kylläkin löytyy. Muuten ihan asialliset umpiot ja sopii paikalleen kuin nakutettu. Korkeussäädön pakollisuuden selvittäminen on edelleen työn alla.
 
Vs: EVO 4:een katsastuskelpoiset umpiot

Eikö se pirä olla ku on 14.6.1995 tai uurempi. ELLEI ole maahantuoja tms lausuntoa asiasta.

Mutta onko niis vakiona noi moottorit?
 
Vs: EVO 4:een katsastuskelpoiset umpiot

osku sanoi
Eikö se pirä olla ku on 14.6.1995 tai uurempi. ELLEI ole maahantuoja tms lausuntoa asiasta.

Mutta onko niis vakiona noi moottorit?

Ei ole moottoreita vakiona. Tuosta tässä tapellaan, että tarviiko olla maahantuojan tms. lausunto. Olen aikaisemmin saanut akelta lausunnon, että asia voitaisiin tarkistaa konttorilla. Vielä en ole saanut lopullista vastausta.
 
Vs: EVO 4:een katsastuskelpoiset umpiot

nokonzok sanoi
Nuo umpiot sopii, mutta korkeussäätömoottoria noissa ei ole. Valmius kylläkin löytyy. Muuten ihan asialliset umpiot ja sopii paikalleen kuin nakutettu. Korkeussäädön pakollisuuden selvittäminen on edelleen työn alla.

Olikos sulla siis nokonzok noi Motonetin umpiot?

Tommoset löysin, aika hillitys olisi. Kysyin myyjältä että onko E-merkityt, niin vastasi että on e-merkityt. Eikös tolla pikku ja isolla E ollut jokin eri merkitys?

http://www.depoautolights.com/p147/Mitsubishi-Lancer-Glass-Black-Headlights-+-Corner-95-98/product_info.html

Onko joku löytänyt muita umpiota?
 
Vs: EVO 4:een katsastuskelpoiset umpiot

Evox sanoi
Olikos sulla siis nokonzok noi Motonetin umpiot?

Tommoset löysin, aika hillitys olisi. Kysyin myyjältä että onko E-merkityt, niin vastasi että on e-merkityt. Eikös tolla pikku ja isolla E ollut jokin eri merkitys?

http://www.depoautolights.com/p147/Mitsubishi-Lancer-Glass-Black-Headlights-+-Corner-95-98/product_info.html

Onko joku löytänyt muita umpiota?

Mulla on juuri nuo Motonetin umpiot. E-kirjaimen koolla ei ainakaan minun ymmärtääkseni ole mitään merkitystä. Ennen kuin alkaa mitään eksoottisempaa tilailemaan, kannattanee varmistaa vaaditaanko korkeudensäätöä.
 
Vs: EVO 4:een katsastuskelpoiset umpiot

Löytyykö noita korkeussäädön moottoreita jostain muualtakin, kun merkkiliikkeestä ja onko jollain käsitystä noiden hinnoista? Vaikka aiheen ohi meneekin, niin Vitoseen vissiin menee nuo 98--02 mallin valot?
 
Vs: EVO 4:een katsastuskelpoiset umpiot

Samppa sanoi
Löytyykö noita korkeussäädön moottoreita jostain muualtakin, kun merkkiliikkeestä ja onko jollain käsitystä noiden hinnoista? Vaikka aiheen ohi meneekin, niin Vitoseen vissiin menee nuo 98--02 mallin valot?

Moottoreita ei ainakaan oman tiedon mukaan saa erikseen yhtään mistään vaan tulevat umpion mukana. Noissa moottorittomissa umpioissa idea lienee, että alkuperäisestä saataisiin moottori. Moottoreita ei tunnu löytyvän edes romiksilta tai ebaystä. Vitoseen pitäisi mennä nuo mainitsemasi valot, mutta niissäkin on huomioitava tuo korkeudensäätö, jollei konttorilla pääse pyristelemään siitä irti.
 
Vs: EVO 4:een katsastuskelpoiset umpiot

Ei siinä sitten vissiin muu auta, kun pyörähtää merkkiliikkeen juttusilla.
 
Vs: EVO 4:een katsastuskelpoiset umpiot

Itse ostin alkuperäiset valot niissä kun tuli moottorit mukana. Ei tarvinnut leikkiä ja etsiä erikseen moottoreita ;D.
 
Vs: EVO 4:een katsastuskelpoiset umpiot

Siihen korkeus säätö potikaksi hommasin vag:n potikan, taitaa olla joku 3 golffin. Eli ei sen tarvitse olla kuin sellainen että se tiputtaa tota ohjaus jännitettä. Mulla on toteutettu toi johdotus siten että ryöstin virran valojen virtajohdosta josta haaroitin jatkuva virran moottoreille sekä virran ohjaamoon säätöpotikalle mistä toin ohjausvirran taas takaisin moottoreille, ja maan lykkäsin maihin. Jatkuva virrasta mikä menee säätö potikalle sisälle ohjaamoon, siitä ryöstin virran takasumarin katkaisialle (mikä on merkkivalollinen koska täytyy tietää onko sumari päällä) josta vein virran taakse sumarille minkä ostin motonetistä 17e. Takasumari täytyy olla takapäin katsottuna vasemmalla puolella ja se ei saa toimia parkkien kanssa vaan lähivalojen tai kaukovaloilla sen takia otin virran tuolta etuvaloista. Etu sumareissa ei ole E hyväksyntää mutta kun ovat alkuperäiset niin mulla kelpasi että ovat poissa käytössä eli otin katkasian takaa johdon irti liittimestä.


Tossa erittäin vaikea selkoinen selitys miten mää ton toteutin. Toivottavasti auttaa edes hiukan. :peukku
 
Vs: EVO 4:een katsastuskelpoiset umpiot

wesa sanoi
Itse ostin alkuperäiset valot niissä kun tuli moottorit mukana. Ei tarvinnut leikkiä ja etsiä erikseen moottoreita ;D.

Kehtaakko paljastaa mistä ostit ja kustannukset?
 
Vs: EVO 4:een katsastuskelpoiset umpiot

Evox sanoi
Kehtaakko paljastaa mistä ostit ja kustannukset?

Alkuperäiset merkkiliikkeestä..muistaakseni jotai 250e kipale...(jossen iha vääri muista)
 
Vs: EVO 4:een katsastuskelpoiset umpiot

Kaverin kautta sain vähän halvemmalla, mutta kyllähän noistakin sai silti maksaa vähän alle 500e mutta tuli mukana toi säätö potikka ja kirkkaat vilkut.
 
Takaisin
Ylös Bottom