EVO 5 perä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja |auri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

|auri

New Member
Liittynyt
18 Heinäkuu 2011
Nonniin! Otin vähän tiukemmin mutkan ja lähti perä hieman irti jonka seurauksena: "PAM koli koli koli". Perästä öljyt pihalle ja kauhee kolina ja pauke. Siinä vitutuksessa ei paljoa kiinnostanut ja olin lähellä kotia niin nilkutin auton himaan ja tunkilla ylös. Perän kuorista haljennu pala irti ja sisältä kunnon voi jo melkeen arvata. Nyt pitäis uutta perää metsästää jostain, mutta millanen? Tekis mieli päästä tosta AYC:stä eroon ja oikea lukko tilalle. Vinkkejä?
 
Vs: EVO 5 perä

Ei siinä taida paljoa vaihtoehtoja ainakaan järkihintaan olla. Seiskasta uudemmat AYC:t tais olla hieman kestävämpiä, jos nyt oikein muistan? Mutta tosiaan, kun kuoret on halki, niin joko AYC perän kuoret ja sinne joku jälkiasenteinen lukko, jos AYC:stä eroon haluaa tai sit RS:n kamat. RS:n perän pitäisi olla huomattavasti kestävämpi.
 
Vs: EVO 5 perä

RS perän, vetarit ja muut tarvittavat hilut sais briteistä 1400-1600£. Vakioperää en mistään löytänyt, mutta tuolta Jap Performance Partsilta varmaan löytyisi sellainen. Pitää nyt miettiä mitä tolle tekee, vähän tekis mieli ostaa vakio perä ja myydä koko paska pois, toisaalta toi RS perä himottais kanssa.
 
Vs: EVO 5 perä

Mahtoko olla pinjoni välys karannut käsistä tässäkin tapauksessa?

Omassani oli hieman välys päässyt kasvamaan, mutta en kerinnyt shimmaamaan kun pamahti samalla tavalla. Nykyään seurailen välystä joka huollon yhteydessä. Ostin siis käytetyn AYC perän sopivasti suomesta. Niitä löytynee kyllä, kannattaa soittaa aluksi Härmän JM-autoon.
 
Vs: EVO 5 perä

Kuinka tuo shimmaaminen tapahtuu? Botniaringillä alkoi omakin perä klonksahtelemaan kun nostaa kaasun.

Maestro sanoi
Mahtoko olla pinjoni välys karannut käsistä tässäkin tapauksessa?

Omassani oli hieman välys päässyt kasvamaan, mutta en kerinnyt shimmaamaan kun pamahti samalla tavalla. Nykyään seurailen välystä joka huollon yhteydessä. Ostin siis käytetyn AYC perän sopivasti suomesta. Niitä löytynee kyllä, kannattaa soittaa aluksi Härmän JM-autoon.
 
Vs: EVO 5 perä

Samoja klonksahteluja omassa nelosen ayc perässäkin ja perän vaihto edessä. Tais olla tuo ralliartin 3 lapa sintteri myrkkyä perälle. :o
 
Vs: EVO 5 perä

Nonii klonksuntaa alko kulummaan omasta kuutosesta, purkamisen tuloksena että kulmavaihteen välitys tai ne rattaat entiseks oisko nuita missä käytettyinä, 600 eurulla näyttäs saavan uuen OEM "Transfer Box Crown Wheel and Pinion" oos nuita missään halvemmalla? Ja sitten viel et kun siinä kulmavaihteen päällä olevassa tarkistusluukussa näyttäs olevan ylimääränen reikä aikalailla et joku sinne vois tippuakki?Luulis et siinä joku pitäs olla? :nykii
 
Vs: EVO 5 perä

Warrior sanoi
kulmavaihteen päällä olevassa tarkistusluukussa näyttäs olevan ylimääränen reikä aikalailla et joku sinne vois tippuakki? Luulis et siinä joku pitäs olla?

Eiköhän siihen kuulu kuminen "huohotin" MD733296
 
Takaisin
Ylös Bottom