Evo V - pakosarjan murtuma

Aki666

New Member
Liittynyt
9 Helmikuu 2011
Sijainti
Oulu
Juu elikkäs nyt kun aiheita tuntuu pukkaavan niin eiköhän tommonenkin tullut tuossa huomattua...monellako tullu halkeamia nuihin? On sellainen söpö pieni murtuma toinen oikealta ja pääly puolella...ei oo vielä vaihtanu väriä tms ja äänessä ei kyl huomaa mitään...varmaankin olis hitsattavissa mut tekis kyl sit mieli vaihtaa johonkin kuulimpaan...
 
Vs: Evo V - pakosarjan murtuma

Mikähän pakosarja kyseessä, vakio valusarja vaiko jokin peltisarja?
 
Vs: Evo V - pakosarjan murtuma

ruosteinen vakio valu kait tuo taitaapi olla ;D ...ohessa huono kännyfoto mut railo näkyy tossa vasemmalla
 

Liitetiedostot

  • IMG_0410.JPG
    IMG_0410.JPG
    55.7 KB · Lukukerrat 405
Vs: Evo V - pakosarjan murtuma

Halkeaminen ei ole näille kovinkaan tyypillistä. Ainakaan minulla olleista kolmesta vakiosarjasta ei yksikään ole ollut halki enkä muista kenenkään tutunkaan maininneen sellaisesta.

Halvat virisarjat kyllä ratkeavat jostain vuodessa parissa ja tahtovat kalliimmatkin jossain vaiheessa pettää.
 
Vs: Evo V - pakosarjan murtuma

Aki666 sanoi
ruosteinen vakio valu kait tuo taitaapi olla ;D ...ohessa huono kännyfoto mut railo näkyy tossa vasemmalla

Mulla olis yksi joutava edullisesti lunastettavissa.
 
Vs: Evo V - pakosarjan murtuma

meikäläistä kiinnostais se ahdin... :D menee vissiin vitoseen ilman mitään muutoksia??
 
Vs: Evo V - pakosarjan murtuma

nokonzok sanoi
Sama juttu, ja mulla saa vielä valita haluaako pakosarjaan Evo IX ahtimen :)

Vähä ot: mutta kuinka paljon parempi se ix ahdin on? Piisaako pitemmälle paljonkin? Muakin kiinnostais,vaan raha puuttuu nyt ;D
 
Takaisin
Ylös Bottom