evo v takapään väljät

laineracing

New Member
Liittynyt
9 Tammikuu 2007
Eli löyty väljää alatukivarren ulkopäästä,joo siihen löyty camskillistä osa ja numero ni voi tilata deltasta ne.

Mutta myös aurauksensäätö tangon sisäpää oli väljät,camskillin kuvan mukaan siihen ei saa pulaa erikseen mutta onko kukaan niitä soveltanut muista osista? Onko ihan kuminivel vai "laakeri" mallia. Mitat oli hankala ottaa kun en viellä purkanu.
 
Vs: evo v takapään väljät

http://camskill.co.uk/products.php?plid=m8b0s2302p48875

elikkä tuosta aurauksensäätötangosta on sisäpää väljä,tai siis molemmin puolin. eli siihen tarvii soveltaa joku nivel,ei pysty ostaan 220€ tankoja.
 
Vs: evo v takapään väljät

Superpro SPF2063K, vajaat 50 euroa sarja Englannissa.

Samalla numerolla on ilmeisesti myös Superflexiä, 49,80 euroa Sporttiauton kautta.
 
Vs: evo v takapään väljät

Niin tuo spf2063k on siis juurikin tuohon taka raidetankoon? Ei paha jos 50e pari. Tosin pur tankokan Kai maksa ku reilu satkun metri. Jos sorvais ne ite.
 
Vs: evo v takapään väljät

Pähkähullua alkaa itse sorvaamaan jos valmiit osat maksavat sen 50 euroa. Tulet vielä Evon kanssa huomaamaan että tällaiset mitättömät pikkusummat eivät paljon omistamiseen liittyvissä kustannuksissa tunnu ;D
 
Vs: evo v takapään väljät

ast sanoi
Pähkähullua alkaa itse sorvaamaan jos valmiit osat maksavat sen 50 euroa. Tulet vielä Evon kanssa huomaamaan että tällaiset mitättömät pikkusummat eivät paljon omistamiseen liittyvissä kustannuksissa tunnu ;D

+1

Tankillinen bensaa maksaa n.80€ , ja sillä pääsee nippanappa n.400 Km.
 
Vs: evo v takapään väljät

ast sanoi
Pähkähullua alkaa itse sorvaamaan jos valmiit osat maksavat sen 50 euroa. Tulet vielä Evon kanssa huomaamaan että tällaiset mitättömät pikkusummat eivät paljon omistamiseen liittyvissä kustannuksissa tunnu ;D

Eikä jää ku 90cm tankoa tuleviin hommiin ;D eriasia ois jos ei olis itsellä sorveja/jyrsimiä ja joutuisi jollain teettään homman. Eiks kukaan muu sorvaile noita vai teettekö kaikki bolt-on juttuina?
 
Vs: evo v takapään väljät

^- :

Edullisemmaksi tulee ostaa valmista ja asentaa itse. Siinä se syy miksi ei sorvi ainakaan täälläpäin pyöri. Mutta hienoahan se jos on aikaa ja laitteet ja haluaa itse tehdä. :peukku
 
Vs: evo v takapään väljät

-JP- sanoi
^- :

Edullisemmaksi tulee ostaa valmista ja asentaa itse. Siinä se syy miksi ei sorvi ainakaan täälläpäin pyöri. Mutta hienoahan se jos on aikaa ja laitteet ja haluaa itse tehdä. :peukku

Mä tarvin myös takatukivarsien ulkopään puslatkin ni samasta metrin tangosta nekin tulee. Ja jatkossa myös varmaan muitakin puslia ni samalla ne ny tekee itekki. Ohanse tosin helppoa ostaa valmista ja laittaa kiinni.
 
Vs: evo v takapään väljät

laineracing sanoi
Mä tarvin myös takatukivarsien ulkopään puslatkin ni samasta metrin tangosta nekin tulee. Ja jatkossa myös varmaan muitakin puslia ni samalla ne ny tekee itekki. Ohanse tosin helppoa ostaa valmista ja laittaa kiinni.

Siis alatukivarren ulkopäät? Itse en vaihtaisi uniball niveltä polypuslaan, mutta jos ajettavuudella ei ole väliä niin onhan niitäkin myynnissä tai voi itse sorvailla.
 
Vs: evo v takapään väljät

Mulla on ollut tuota pur.ria metrin kanki,mutta on niin hankalaa sorvattavaa että jos saa valmiita niin ostan.
Tahtoo vain väistellä terää ;D
 
Vs: evo v takapään väljät

Tunari-82 sanoi
Mulla on ollut tuota pur.ria metrin kanki,mutta on niin hankalaa sorvattavaa että jos saa valmiita niin ostan.
Tahtoo vain väistellä terää ;D

normi terä ei leikkaa niinkuin ei leikkaa pommia eikä ertalooniakaan kunnolla. pitää terottaa ite terät pikateräs aineesta. eise ole hankalaa.
 
Vs: evo v takapään väljät

laineracing sanoi
Ohanse tosin helppoa ostaa valmista ja laittaa kiinni.

Mulla on ihan rahasta kiinni , ei ole varaa teettää missään koneistamossa osia ellei ole ihan pakko. Edullisemmaksi tulee kun ostaa ne puslat ja vaihtaa itse. :)
 
Vs: evo v takapään väljät

-JP- sanoi
Mulla on ihan rahasta kiinni , ei ole varaa teettää missään koneistamossa osia ellei ole ihan pakko. Edullisemmaksi tulee kun ostaa ne puslat ja vaihtaa itse. :)

Nii i senpä takia ei o pähkähullua niitä sorvailla kun ei tarvi ku kävellä talliin ja ruveta touhuaan. Tullu harrastettua semmosia autoja mihin osia ei o saanu valmiina vaan on tehty osat ennenkin ite.
 
Vs: evo v takapään väljät

laineracing sanoi
normi terä ei leikkaa niinkuin ei leikkaa pommia eikä ertalooniakaan kunnolla. pitää terottaa ite terät pikateräs aineesta. eise ole hankalaa.
Tuo mun aine on ainakin senverran pehmeää että ei tahtonut onnistua pikateräs terälläkään.
Esim jos 10mm poralla kairaa siihen reijän niin siitä ei tule 10mm vaan jää alle.
Ertalonia olen kyllä sorvannut ihan normi palalla, 0,4 nirkolla ilman ongelmia,tuli oikein hyvä pinta.
 
Takaisin
Ylös Bottom