Evo V viritys

erno90

New Member
Liittynyt
3 Maaliskuu 2011
Olisi vitoseen tarkoitus saada n.340-350hv, tällä hetkellä autossa kiinni apexin kartiosuodatin ja 3" putkisto downpipe mukaanlukien ja tarkoitus olisi vielä laittaa walbron pumppu ja sitten viedä ohjelmoitavaksi, mutta riittääkö tämä? Vaatiiko esim. turbon vaihtamista evo 9 puhaltimeen, isompia suuttimia tai 3"elbowta??

Valaiskaapa tietämätöntä...
 
Vs: Evo V viritys

No tuolla setillä tuon pumpun ja ohjelmoinnin kanssa pääsee ainakin lähelle ja hyvin mahdollisesti juurikin tuohon teho haarukkaan.
 
Vs: Evo V viritys

Mulla löytyy walbron pumppu käytettynä jos tarvetta. Riittää peruspaineellakin mukavasti sinne ~360-370hv tehoille.
Suuttimet riittäävät peruspaineella suht järkevällä dutylla myös tuonne tehoille, mikä on myös vakiokoneen "järkevä" maksimiteho.
 
Vs: Evo V viritys

joo tarkotus hommata uus pumppu tuolta mamasanilta, ku halvalla saa, kiitos kuitenkin tarjouksesta. Eli noilla tehoilla ei ala ahistaa toi vakio elbow? Vielä en oo päättäny mihin vien ohjelmoitavaksi, harinen tai st-motors, ehdotuksia/kokemuksia kumpi parempi, st-motorssilla ohjelmointi 750e, harisen hinnoista ei tietoo...
 
Vs: Evo V viritys

Kysäseppäs AMW:ltä myös dynotusta.Tietty jos Lappeenrantaan viitsii ajella.
 
Vs: Evo V viritys

elbowta harvemmin vissin vaihdetaan eli ei kai se heti ahdista. Itselläni se on vaihdettu mutta ihan vain sen takia kun sen niin halvalla silloin sain.
Ja kuten yllä sanottu niin kannattaa AMW:tä myös kysyä ohjelmointia jos olisi paremmin hinnoiteltu tuo 750e kun on kyllä hirvee hinta ohjelmoinnista.
 
Vs: Evo V viritys

erno90 sanoi
Olisi vitoseen tarkoitus saada n.340-350hv, tällä hetkellä autossa kiinni apexin kartiosuodatin ja 3" putkisto downpipe mukaanlukien ja tarkoitus olisi vielä laittaa walbron pumppu ja sitten viedä ohjelmoitavaksi, mutta riittääkö tämä?

Joku ahtopaineen säädin olisi hyvä olla, vakio solenoidi ei ole kovin kaksinen näissä. Muuten riittää, turboa ennen vaihtaisin nokka-akselit jos enemmän haluaa.
 
Vs: Evo V viritys

autossa on jo kiinni joku turbosmartin ahtopaineensäädin konehuoneen puolella, on kokeiltu ja toimii jotenkin, mutta tuntuu olevan rimpula ja tarvii muutenkin kahdet pihdit että saa rullaa pyöritettyä...
 
Vs: Evo V viritys

erno90 sanoi
autossa on jo kiinni joku turbosmartin ahtopaineensäädin konehuoneen puolella, on kokeiltu ja toimii jotenkin, mutta tuntuu olevan rimpula ja tarvii muutenkin kahdet pihdit että saa rullaa pyöritettyä...
No sitten siinä on kyllä pahasti vikaa jos pihtejä tarvii,uutena pyörii tosi nätisti ja tuntuu selvät "napsut" pyörittäessä.
 
Vs: Evo V viritys

ast sanoi
Joku ahtopaineen säädin olisi hyvä olla, vakio solenoidi ei ole kovin kaksinen näissä. Muuten riittää, turboa ennen vaihtaisin nokka-akselit jos enemmän haluaa.

Mitäs nokkia suosittelisit putkivirille?
 
Vs: Evo V viritys

Pistän tähän kun en oikeen tiedä mihin oikeesti kuuluisi. kuinka paljon evo 5 orkkis outletti ahdistaa? kun loppu putki on 3 tuumaa?
 
Takaisin
Ylös Bottom