Evo X:n päivittäneitä?

Liittynyt
18 Lokakuu 2007
Löytyykö foorumilta jo evo kymppiin ohjelman laittaneita? Mitä mieltä laitteesta? Onko putkistoa vaihdettu jne.. Itsellä koekäytössä nyt alla sst-vaihteinen ST-motorsilla ohjelmapäivityksessä käynyt. Näin ysin jälkeen olen ollut poissa näistä evokuviosta M3:sen johdosta, mutta kovasti tämä kiinnostaa :driver
 
Vs: Evo X:n päivittäneitä?

OT:

En kyllä M Bemua X:ään vaihtais ellei olisi joku todella hyvä syy.
 
Vs: Evo X:n päivittäneitä?

-JP- sanoi
OT:

En kyllä M Bemua X:ään vaihtais ellei olisi joku todella hyvä syy.

Makuja on monia, M-Bemarin puikoissa kun pitää Clarksonin sanoin olla "Cockster" :)
 
Vs: Evo X:n päivittäneitä?

En mäkään muuten, mutta arvo alkaa omallakin alenemaan kun satkua lähestytään. Myös 04 on eri kuin 08 tai 09. Onhan toi ihan mahtava ajaa tämä BMW:n laatu. Ristiriitaiset tunnelmat vaan. Tai sitten ostan Bemun 335d:n ja Karalalle...Pari päivää aikaa Mitsua miettiä :seina, Toinen mikä miellyttää tässä Mitsun MR:ssä on toi Bilsteinin suht hyvä alusta ja noi rokkikoneet + navi, kun en enää viitsisi millään suht uutta autoa purkamaan ja noi rokkikoneet on tärkeät mulle. Kertokaa viisaammat :peukku
 
Vs: Evo X:n päivittäneitä?

Evox sanoi
OT: Miksi Mitsumään puhuu tommosia? Perustelut ???

Autoa yleensä ainakin täällä vaihdetaan parempiin. En ole Mitsumään.

Esim. IX:än vois kyllä mieluusti vaihtaa CSL bemuun ,mutten X:ään. Ellei olis RS SST lootalla ja menis melkein päikseen vaihto.
 
Vs: Evo X:n päivittäneitä?

Red_Devil sanoi
En mäkään muuten, mutta arvo alkaa omallakin alenemaan kun satkua lähestytään. Myös 04 on eri kuin 08 tai 09.

Mä diggailen kyllä E46 sesta aikalailla pirusti , toki tuo uus koppakin on ihan ok ,mutta E46 mun mielestä enemmän Race...
 
Vs: Evo X:n päivittäneitä?

Red_Devil sanoi
No v***u. Palasinko turhaan tänne! heh

No ei suinkaan. Kerrohan miten tommonen M eroaa aikaisemmista Mitsuista tai koeajossa olevasta. Lähinnä kiinnostaa ajettavuus kovempaan ajettaessa radalla.
 
Vs: Evo X:n päivittäneitä?

Evox sanoi
Lähinnä kiinnostaa ajettavuus kovempaan ajettaessa radalla.

Etkö muista miten viime keväänä kävi ? :) Ne vihreet ja keltaiset viivat oli bemareita...
 
Vs: Evo X:n päivittäneitä?

-JP- sanoi
Etkö muista miten viime keväänä kävi ? :) Ne vihreet ja keltaiset viivat oli bemareita...

No niin bemmit meni musta ainakin heittämällä ohi, mutta osas kuskit varmaan ajaakkin ;)
 
Vs: Evo X:n päivittäneitä?

Paljon parempi ajettavuus, äänet, äänettömyys, laatu, laatu entenkin sisustassa, mutta äänentaoiston osalta toi X:n MR versio on hyvä, mut jokin siinä vielä vähän mietityttää. Taidan tai en....
 
Vs: Evo X:n päivittäneitä?

Red_Devil sanoi
Paljon parempi ajettavuus, äänet, äänettömyys, laatu, laatu entenkin sisustassa, mutta äänentaoiston oslata toi X:n MR versio on hyvä.

Mutta mites rata ajossa? (tällä hetkellä itselle on toisijaisia asiota sisustan laadukkuus tai äänettömyys). Mitä tarkoitat laadukkuudella? Auton kestävyyttä vai osien sovitusta, kojelaudan materiaali yms.?
 
Vs: Evo X:n päivittäneitä?

Evox sanoi
Mitä tarkoitat laadukkuudella? Auton kestävyyttä vai osien sovitusta, kojelaudan materiaali yms.?

Mitäs nyt kyselet ? Meinaatko ,että vois jotenkin Mitsua ja BMW:tä laittaa samalle viivalle ? :)
 
Vs: Evo X:n päivittäneitä?

Ei natise kitise pakkasella, eikä töyssyissä. Radalla emäntäkin osaa viedä tätä ämmää ysiä paljon kovempiin aikoihin alustan ja laatikon helppouden suhteen. Uskaltaa painaa vaan kun ei tule niitä yllättävästi lapasesta lähteviä nelipyöräluisuja;) Käykää koeajaa itse:) Onhan toi X ja tolla MR alustalla ihan eri kuin IX vakiolla tai, minkä BC:n halppis alustan laitoin Printsportilla laittoivat kuosiin ja ei ollut ihan M3:sen tasoinen. Hyvä toi X:n MR alusta vaan on siihen verrattuna ...
 
Vs: Evo X:n päivittäneitä?

-JP-:tä kuuntelen ja uskon vankan kokemuksensa perusteella, toki myös kympin omistajia kaivattaisiin...
 
Vs: Evo X:n päivittäneitä?

Red_Devil sanoi
Ei natise kitise pakkasella, eikä töyssyissä. Radalla emäntäkin osaa viedä tätä ämmää ysiä paljon kovempiin aikoihin alustan ja laatikon helppouden suhteen. Uskaltaa painaa vaan kun ei tule niitä yllättävästi lapasesta lähteviä nelipyöräluisuja;) Käykää koeajaa itse:) Onhan toi X ja tolla MR alustalla ihan eri kuin IX vakiolla tai, minkä BC:n halppis alustan laitoin Printsportilla laittoivat kuosiin ja ei ollut ihan M3:sen tasoinen. Hyvä toi X:n MR
alusta vaan on siihen verrattuna ...

Aika yllättävää että takatuupparilla pääsee helpommin parempiin aikoihin kuin nelikolla, kaippa toi bemmi sitten vaan on niin hyvä. Pitäsi päästä itse ajamaan jotain tehokasta takapotkua niin saisi siitäkin jotain käsitystä.

PS. Mukava kuulla vertailuja muihin "biileihin" nähden.
 
Vs: Evo X:n päivittäneitä?

-JP- sanoi
Mitäs nyt kyselet ? Meinaatko ,että vois jotenkin Mitsua ja BMW:tä laittaa samalle viivalle ? :)

No mulle kaikki autot on samalla viivalla. Onhan noita ollut niin molemmista suurvalloista, kuin nousevan auringon maastakin ; )

PS. Eikö voitaisi perustaa topicci missä Evon omistaneet/omistavat kertoisivat kokemuksiaan muista raasereista?
 
Vs: Evo X:n päivittäneitä?

No eiköhän noi kovaan ajoon tehdyt autót pääasiassa ole juuri niitä vajaavetoisia? Fefet, porschet jne... toki monista nelikkojakin löytyy...
 
Vs: Evo X:n päivittäneitä?

Nimenomaan. Juurikin näin! Kokemuksia muista autoista vs evo:t, Jännä että ei ne kovempia aikoja aja tai ohi mene. Vaikka paperilla kovia penkkituloksia;) Menkää St-motorsin penkkiin ja verretaan sitten :peukku
 
Vs: Evo X:n päivittäneitä?

Miksi kaikki ämmät on jääny mun Evolle??? ::) Kadulla/motarilla siis. Eikä bimmerimiehet osaa sit vaan ajaa vai mikä on... Itse en vaihtaisi IX:ää E46 ämmään, eikä mua kyl hirveesti sytyttäny uus koppanenkaan ämmä(varsinkaan kun ajattelee sen hintaa). Laadukkaampihan bemari on paljonkin verrattuina Evoon, siis sisustan ym. osalta. Tekniikka varmaan kestää samalla tavalla molemmis. Niin ja ei mua kyl X:kään sytyttänyt, liian perheautomainen ja vielä huonomman näköinenkin kuin IX. Bemarit on ulkoapäin pirun hienoja ja tietenkin myös sisältäkin. 335 on upea auto hintaansa nähden, siihen saa pikkuvireillä melkein saman ku ämmään, ainut iso miinus on lukon puute.
Itse taidan pitää IX:n todella pitkään ja vaan joku ripeä farkku "perhe" autoks ton rinnalle :).
 
Vs: Evo X:n päivittäneitä?

^ Mutta kertoohan sekin auton NOPEUDESTA. Ei pelkästään ne huiput tai meno yli 200km/h vauhdissa ole sitä nopeaa autoa...
 
Vs: Evo X:n päivittäneitä?

82. BMW M3 CSL (E46) 1:28.0 (very wet)
88. Mitsubishi Lancer Evo X FQ300 SST 1:28.22

Niin....
 
Vs: Evo X:n päivittäneitä?

45. 1:24.8 - Mitsubishi Lancer Evolution VIII MR FQ-400
59. 1:26.0 - Mitsubishi Lancer Evolution VIII MR FQ320

;D
 
Vs: Evo X:n päivittäneitä?

No toihan sen ratkaisee. Se on vaan karua, miten evojen arvo tippuu ja jos hyvän hyvityksen saa muusta niin miksikäs ei. On toi X kuitenkin paljon permpi kuin Ix sen voin sanoa kun itsellä Ix ollut sen vajaat 2v. Tosin heti toi tuntuu paljon paremmalta siis kaikin puolin. Rockfordin äänentoisto sydemit navilla, alusta, sisusta, ajotietokoneet, Vanteet + ulkonäkö. Aina ne kehittyy vaikka painoa pudotettu kuitenkin sen 75kg;)
 
Vs: Evo X:n päivittäneitä?

Ja tässä alla olevassa se ST:n penkki lappu, mikä kertoo karua totuuutta;) :driver, Ei siihen ysillä päästy, samassa penkissa samoilla osilla;)
 
Vs: Evo X:n päivittäneitä?

Evokuutio sanoi
45. 1:24.8 - Mitsubishi Lancer Evolution VIII MR FQ-400
59. 1:26.0 - Mitsubishi Lancer Evolution VIII MR FQ320

;D

Katsotko otsikkoa ? Puhtaan Evo X mallista.

Jätetään nuo nopeammat autot pois tästä keskustelusta... ;D :peukku :driver
 
Vs: Evo X:n päivittäneitä?

Itse vaihdoin e39 M5:n -> Evo ysiin. Katselin myös kymppejä, mutta hinnat oli vähän turhan korkeat ja ysin ulkonäkökin miellyttää enemmän. Bemarista jäin hieman kaipaamaan laadun tuntua ja kelleners- putkiston ääniä.
Vaihtelu virkistää ja onhan tuo evo hemmetin hauska ja hyvä ajaa. Radalla, ainakin ahvenistolla evo on varmasti nopeampi. Suoralla tällä hetkellä hieman hitaampi, mutta sekin korjaantunee uudella putkistolla ja säädöillä lähi aikoina..
 
Vs: Evo X:n päivittäneitä?

Mulla taas vaihtuu auto myös. tosin ei pois mitsusta, mutta vähän vanhempaan. voipi sitten viritellä rauhassa :)

jos joku tarvii hyvää ysiä ;)
 
Vs: Evo X:n päivittäneitä?

-JP- sanoi
Katsotko otsikkoa ? Puhtaan Evo X mallista.

Jätetään nuo nopeammat autot pois tästä keskustelusta... ;D :peukku :driver
Oho..lukihäiriö..luin Evo X:n päihittäneitä ;D
 
Vs: Evo X:n päivittäneitä?

Pst, vieläkö siellä mustassa X:ssä palaa vikavalo ? Ainakin kun tuossa kävi yhdellä asiakkaalla niin moottorivikavalo paloi. Onkos se saatu hoidettua ?
 
Vs: Evo X:n päivittäneitä?

Red_Devil sanoi
No toihan sen ratkaisee. Se on vaan karua, miten evojen arvo tippuu ja jos hyvän hyvityksen saa muusta niin miksikäs ei. On toi X kuitenkin paljon permpi kuin Ix sen voin sanoa kun itsellä Ix ollut sen vajaat 2v.

Minusta Evo pitää hyvin arvonsa. ??? ::) Itse asiassa todella hyvin, jos noin voi mistään autosta sanoa. Ämmä bemarihan se vasta tiputtaakin, kun miettii miten sikana se maksaa uutena. Saako kysyä, et mikä tuossa X:ssä on ysiä parempaa? Kun itse en tuosta löytänyt mitään parempaa, kun mukavuutta en tollases autossa arvosta. :driver
 
Vs: Evo X:n päivittäneitä?

No eipä ämmä ainakaan minun osaltani hintaa tiputtanut reiluun vuoteen vrt, evoon. Onhan toi kymppi ihan eri maata varsinkin toi MR versio. Alustan, äänentoiston. muotoilun ja lähes kaiken suhteen hakkaa sen karun ysin. Olen vain sitä mieltä, kuten moni muukin. Esim Karala kehui tota, mitä oli päässyt testaamaan ja samoin Räikkönen Printsportilta, että paljon parempi ajettava jne..SST:tä kehuivat molemmat. Soita ja jututa asiantuntijoita. Etkä sinä saa ysistä yli 40tke se on vaan fakta! Tai voithan pyytää, mutta kuten näit jo, onko ostajia? Ps .Nettiauto ja ysiä saa jo alle 30tke. Samanlaista keltaista kuin sinulla ja vähemmän ajettua 29.900te. Eikä hinta laske? Laskeehan eikä mene kaupaks!
 
Vs: Evo X:n päivittäneitä?

Red_Devil sanoi
Etkä sinä saa ysistä yli 40tke se on vaan fakta! Tai voithan pyytää, mutta kuten näit jo, onko ostajia? Ps .Nettiauto ja ysiä saa jo alle 30tke. Samanlaista keltaista kuin sinulla ja vähemmän ajettua 29.900te. Eikä hinta laske? Laskeehan eikä mene kaupaks!

Ostajia mul oli, kiitos vaan uteliaisuudesta. Tuli yli 40k€ tarjouksiakin ja yks huijarikin yritti autoa ostaa hyvään hintaan. ;D Ja eipä ole tullut yhtään SAMANLAISTA Evoa vielä vastaan, jos vähän tarkennetaan sun kirjoituksia.
En mä asiantuntijoiden mielipiteitä tarvitse siihen, millanen auto on ajaa. ;D Osaan arvioida autot ihan itsekin. X on perhekärryn tuntuinen verrattuna ainakin omaan Evoon. ;) Ja näkeehän sen noista rata-ajoistakin, mitä jätkät linkitti. Tajuatko autokaupasta kuinka paljon? Vertaat 6-7 vuotta vanhaa bimmeriä ja uuden karheaa Evoa, et miten tiputtaa hintaa. Mieti mitä M on tiputtanu muutaman eka vuoden aikana, yli 100k€ --> 35-45k€. Helve*** iso arvon lasku, enäähän se ei ton ikäsissä samalla tavalla tipu, minkä ikänen kärry sullakin on.

Red_Devil sanoi
...kymppi ihan eri maata varsinkin toi MR versio. Alustan, äänentoiston. muotoilun ja lähes kaiken suhteen hakkaa sen karun ysin.

Vakiona kaikki kuraa, vaihtaa ne pitää joka tapauksessa, jos haluaa oikeasti hyvää ääntä. ;)
 
Vs: Evo X:n päivittäneitä?

eikä ehkä tota 30k€ ysiä kannata verrata peken ysiin... hyvät yksilöt vieläkin ~>35k€
 
Vs: Evo X:n päivittäneitä?

Mieti sitä mitä minä olen maksanut vuosi sitten ja ajanut 20tkm ja saan saman hyvityksen edelleen useammasta paikasta. Sun autos on jo niin nähty ja kauppoja ei vaan synny;) Missä vika?
 
Vs: Evo X:n päivittäneitä?

Red_Devil sanoi
No eipä ämmä ainakaan minun osallani hintaa tiputtanut reiluun vuoteen vrt, evoon.

eiköhän se ole aina vähän tuurista kiinni. eli minkälaisen kaupan sattuu tekemään, siis jos ei nyt puhuta auton uutena ostamisesta. varmaan joillain tulee reilun vuoden ämmäily melko kalliiksikin, sillä faktahan noissa "uutena rikkaiden autoissa" on se, että ei ne köyhien autoja ole vanhanakaan. enkä tarkoita nyt sinua, vaan itseäni. ;) mahdolliset korjauskulut ovat käsittääkseni aikalailla eri luokkaa kuin esim. evossa. tottakai 2000-luvun m-bmw tai amg-mersu tms. saattaa toimia ilman ongelmia sen muutaman vuoden, mitä sitä pitäisi, mutta riskit ovat mielestäni suuremmat. tai sitten oma lompakko on vain liian tyhjä. ;D puhtaasti harrastepelit ovat sitten asia erikseen.

varmaan olet tästä http://www.youtube.com/watch?v=BFy7oRBl9m8 jo tietoinen, mutta kiinnostaisi tietää, kertoiko myyjä asiasta? ja menikö kuinka suureksi remontiksi?
 
Vs: Evo X:n päivittäneitä?

Red_Devil sanoi
Mieti sitä mitä minä olen maksanut vuosi sitten ja ajanut 20tkm ja saan saman hyvityksen edelleen useammasta paikasta. Sun autos on jo niin nähty ja kauppoja ei vaan synny;) Missä vika?

Sinähän harvinaisen yksinkertainen kaveri oot, mikäs siinä jos et tajua mitä mikäkin osa maksaa(Webasto, alusta, multimedia, viritykset, vanteet/renkaat, maalaamiset jne.). Auto ei ole ollut myynnissä todella pitkään aikaan, että se sulle vastaukseks kaupoista. Ja kaupaks se olis menny, jos vähän oisin tullu hinnassa alaspäin omasta pyynnistä. Että se siitä.
Tee millaset kaupat tahansa, ensin kyselet mielipiteitä ja vedät sit herneet nokkaas ku ei tule sun mielipiteittes(vai pitäskö sanoa asiantuntijoiden ;D) mukaisia juttuja. :eek: :p

nahkuri sanoi
varmaan olet tästä http://www.youtube.com/watch?v=BFy7oRBl9m8 jo tietoinen, mutta kiinnostaisi tietää, kertoiko myyjä asiasta? ja menikö kuinka suureksi remontiksi?

;D
 
Vs: Evo X:n päivittäneitä?

Red_Devil sanoi
Samanlaista keltaista kuin sinulla ja vähemmän ajettua 29.900te. Eikä hinta laske? Laskeehan eikä mene kaupaks!

en tosiaan vertaisi peken evoa tähän http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=32708.0. tietysti jos ainut kriteeri on ysi ja keltainen, niin mikäpäs siinä.
 
Vs: Evo X:n päivittäneitä?

Liikkeethän huomio noi! NOT! Ja ketään yksityistä ei kiinnosta kun ei ole perus Karaloita, eikä putkistoja.
 
Vs: Evo X:n päivittäneitä?

Red_Devil sanoi
Liikkeethän huomio noi! NOT! Ja ketään yksityistä ei kiinnosta kun ei ole perus Karaloita, eikä putkistoja.

mitä sanoja et ymmärtänyt edellisestä viestistä?
tämä threadi ei pitkään aikaan ole ollut otsikon mukainen, ja nyt alkaa menemään kahden ihmisen väittelyksi aiheen vierestä niin parempi lopettaa ajoissa.
 
Takaisin
Ylös Bottom