Evo X:n päivittäneitä?

Vs: Evo X:n päivittäneitä?

Sorry heh. En olekkaan ennen tehnyt autokauppoja ajamatta, mutta näillä mennään :p
 
Vs: Evo X:n päivittäneitä?

Red_Devil sanoi
Vuoden päästä Jyväskylän seudulla, jos ei määrätä muualle.

Voiko ne todellakin jättää auton toimittamatta? Mä olen aina ihmetellyt miksi ihmiset tilaa autoja, joiden toimitus on jossain kaukana hamassa tulevaisuudessa. Ei jotenkin sopisi omaan korvaan vaan tuo japskihuutokauppaviive on aika maksimi.
 
Vs: Evo X:n päivittäneitä?

Tarkoitin jos ei itseäni määrätä muualle hommiin. Pakkosiirtovelvollisuus, mutta toistaiseksi edelleen k-suomessa. Ja auto tulee mukaan eli saan sen jo heinäkuussa ;)
 
Vs: Evo X:n päivittäneitä?

Red_Devil sanoi
Tarkoitin jos ei itseäni määrätä muualle hommiin. Pakkosiirtovelvollisuus, mutta toistaiseksi edelleen k-suomessa. Ja auto tulee mukaan eli saan sen jo heinäkuussa ;)

Aaa, eli muutaman kuukauden toimitusaika. No se on vielä ihan järjellinen. :)
Mahtava peli tuo.
 
Vs: Evo X:n päivittäneitä?

-JP- sanoi
Mikä muuten oli veroton hinta ? Vai voiko edes julkistaa ?

No mikäs salaisuus tuo olis ???

Pikaisesti googlettamalla kyllä löytyy hintoja ;D

On muuten aika nässyn näköinen vekotin :peukku :peukku :peukku
 
Vs: Evo X:n päivittäneitä?

Ihan mukava piristys tuollainen Nissani sinne Audi-Mersu-Volvo-BMW-tarhaan odottelemaan kotiutusta. Tuntui vaan ainakin Bosniassa olevan kaikilla joku em. mainituista merkeistä.
 
Vs: Evo X:n päivittäneitä?

Kerta kutsu kävi joukkoihin heinäkuussa niin auto on nyt tilattu ja nissani merkkinen GT35-R black edition
Onnitelut uudesta autosta täältäkin. Kertakaikkiaan mahtava valinta :peukku
 
Vs: Evo X:n päivittäneitä?

Red_Devil sanoi
Siinä 80te:n hujakoissa mennään.

Tietämättömänä kyselen.

Kun viimeksi joku 3-5 vuotta sitten katselin muutto-autojen verotusta niin oli voimassa vielä jonkinlainen katto hinta /vuosi ulkomailla. Oli siihen aikaan n.45 t€.

Onko verotus pykälät muuttuneet ? Jos niin miten ?
 
Vs: Evo X:n päivittäneitä?

Käsittääkseni nykyäänkin voimassa ja paljon alhaisempi raja kuin tuo? Tosin taitaa siitä pari vuotta olla jo kun kaverikin jenkeistä palasi..
 
Vs: Evo X:n päivittäneitä?

Tuossa lähiaikoina tuli täällä Kotkassa bongattua GT-R, tai satuin siihen viereen vielä parkkeeraamaankin, juuri ja juuri kehtasi likasen eclipsen siihen laittaa :) Aikaisemmin nähnyt vain kuvissa ja videoissa, joten joutuhan tuota hieman ihmetelläkin siinä. On se vaan vaikuttava ilmestys, vielä kun joskus kokeilemaan pääsisi.
 
Vs: Evo X:n päivittäneitä?

-JP- sanoi
Tietämättömänä kyselen.

Kun viimeksi joku 3-5 vuotta sitten katselin muutto-autojen verotusta niin oli voimassa vielä jonkinlainen katto hinta /vuosi ulkomailla. Oli siihen aikaan n.45 t€.

Onko verotus pykälät muuttuneet ? Jos niin miten ?

Muuttoauto vähennys verotuksessa 13450 euroa. Itse vuosi ulkomailla ja auton tarvitsee olla ulkomailla 1/2 vuotta. ALV uudistuksen myötä vero etu huononi. Tuossa pähkinänkuoressa....

Aikaspaljon tommosesta nisukasta vielä menee veroa.
 
Vs: Evo X:n päivittäneitä?

Red_Devil sanoi
No ei tullut :) Onneksi laitoitte linkkiä ulosajosta. Kaaret ja puskurit hieman pullottaa kun oikein tarkkaan katsoo. Muuten olisi ollut hyvä peli. Kerta kutsu kävi joukkoihin heinäkuussa niin auto on nyt tilattu ja nissani merkkinen GT35-R black edition. Vuoden päästä Jyväskylän seudulla, jos ei määrätä muualle. Nyt Lomalle ennen koetusta...

Komee peli on kyllä tulossa. Kuinkas noissa takuu nykyään toimii launch controllin suhteen?
 
Vs: Evo X:n päivittäneitä?

Jos Anssi et pysy perässä, niin kai lupaat pikkuse piristää sitä ;D
 
Vs: Evo X:n päivittäneitä?

Se oli muistaakseni jotain 55 t eur. Mutta ei siinä sen kummempaa, kun maksaa sen autoveron normaalisti ylimenevältä osalta.
 
Vs: Evo X:n päivittäneitä?

palataas tähän samaa yksilöön mistä ketju alkoi..

eli mitäs mieltä porukka on tämän hinnasta?vissiin paras malli mitä suomesta uutena saa ???muutaman tonnin halvemmalla saa manuaali lootalla olevaa kymppiä.muutenkin saattaa varuste puoli olla vähän kattavampi tuossa kun perus X.

siinä tölväsyssä ojan puolelle ei mennyt kuulemma kun puskuria ja jotain pientä.ei siis mikään paha mälli :p

http://msipila.fi/lisatiedot.php?id=2608&type=1

onkohan st-motorsilla himmailtu laatikon takia tehojen suhteen koska luulisi että enempi olisi putken+säädön jälkeen kun 360hp ::)
 
Vs: Evo X:n päivittäneitä?

Itse olen kans harkinnut 5 lovisen manuaalin ja stt lootan välillä.
Tämän topicin puheiden mukaan alan kallistua manuaalin puolelle jos kestää tehoa paremmin?
 
Vs: Evo X:n päivittäneitä?

Dosentti sanoi
Itse olen kans harkinnut 5 lovisen manuaalin ja stt lootan välillä.
Tämän topicin puheiden mukaan alan kallistua manuaalin puolelle jos kestää tehoa paremmin?

Onhan se jo monessa paikassa todettu että manuska kestää enemmän tehoa. Itse kyllä varmaan siltikin kallistuisin sst:n puolelle. :)
 
Takaisin
Ylös Bottom