Evo X

Vs: Evo X

marko_h sen jo sanoikin, eipä paljon lisättävää ole. Mä tarkotin tolla merkin vaihdolla sitä, että Evo 10 ei varmaan seuraava autoni ole, vaikka näin olin aluksi ajatellut. Eikä se varmaankaan ole 335 bimmerikään, mieluummin nykyisillä hinnoilla jo ottasin 135. Sama kone ja painoa vähän vähemmän. Muutenkin tykkään muotoilusta. Mutta tämä tästä ja palataan asiaan...
 
Vs: Evo X

MikkoM sanoi
No jumankauta, jo on aikoihin eletty. Melkoinen myönnytys ja yhtä aikaa kehitys tuo bensa turbo Bajerilaisilta. Sitten se on jo KOVA LUU. Eipä olisi Bemarista tullut moinen edes mieleen. Aika häijy laite varmasti ja pirun hieno. Joko siihen saa sen aktiivisen nelivedon vai onko vielä perinteinen x drive?
335 on tietääkseni saatavilla vain takavetona. Sen turboahtimet ovat muuten Mitsun valmistamia. Itse olen kyllä sillä kannalla, että Suomessa pitää olla neliveto talvien lämpenemisestä huolimatta. Siksi Evon hommasinkin.
 
Vs: Evo X

evoluutio sanoi
335 on tietääkseni saatavilla vain takavetona. Sen turboahtimet ovat muuten Mitsun valmistamia. Itse olen kyllä sillä kannalla, että Suomessa pitää olla neliveto talvien lämpenemisestä huolimatta. Siksi Evon hommasinkin.

Linkistä: http://www.bmw.fi/fi/fi/newvehicles/prices2008_pdf/_shared/BMW_SVH_hinnat_01032008.pdf?download=true
BMW hinnasto ja sieltä kohta: 335Cxi WC71 68 900 1 180 1 015 2979 225 (306) 9,7 232

Että eiköhän tuota ihan nelivetona saa?
 
Vs: Evo X

Saa nelikkona ja takapotkuna, just äsken ajoin nelikkoa. Hinta varusteineen noin 90k€. ;D Mutta olipa uus M3 iso pettymys, Evo tuntuu tehokkaammalta. :eek: Tietenkin luistonesto rajaa tehoja aika lailla. Tuo 335xiA oli oikein mukava peli ajaa, yllätti positiivisesti.
 
Vs: Evo X

Cirrus sanoi
Linkistä: http://www.bmw.fi/fi/fi/newvehicles/prices2008_pdf/_shared/BMW_SVH_hinnat_01032008.pdf?download=true
BMW hinnasto ja sieltä kohta: 335Cxi WC71 68 900 1 180 1 015 2979 225 (306) 9,7 232

Että eiköhän tuota ihan nelivetona saa?
No niinpä näkyy! Vähän turhan hinnakas on mulle ja kun vielä BMW:ltä on tullut hyvin toimiva suorakytkentävaihteisto niin sellainen tietysti nostaa hintaa entisestään. En tosin tiedä saako kyseistä laatikkoa vielä muihin kuin M-sarjan Bemuihin...
 
Vs: Evo X

Peke sanoi
Saa nelikkona ja takapotkuna, just äsken ajoin nelikkoa. Hinta varusteineen noin 90k€. ;D Mutta olipa uus M3 iso pettymys, Evo tuntuu tehokkaammalta. :eek: Tietenkin luistonesto rajaa tehoja aika lailla. Tuo 335xiA oli oikein mukava peli ajaa, yllätti positiivisesti.
Taisi olla vain tunne ;D. Eikö sitä luistonestoa voi muuten kytkeä pois?
 
Vs: Evo X

Ei tuo mittaristakaan katottuna kummoiselta tuntunut. Power-nappikin oli vielä kytkettynä. Ei se nyt 3. , 4. , 5. ja 6. vaihteella enää sudi. Ei vaan kulkenu. ;D Mä luulin, et se vääntää pirusti ja alhaalta, mut 335 on huomattavasti virkeämpi vetämään alhaalta. Luistonestoa ei saanut pois ku automyyjä oli sitä mieltä, että pois sitä ei oteta. :( Eiköhän tää riitä bimmeristä...
 
Vs: Evo X

Peke sanoi
Ei tuo mittaristakaan katottuna kummoiselta tuntunut. Power-nappikin oli vielä kytkettynä. Ei se nyt 3. , 4. , 5. ja 6. vaihteella enää sudi. Ei vaan kulkenu. ;D Mä luulin, et se vääntää pirusti ja alhaalta, mut 335 on huomattavasti virkeämpi vetämään alhaalta. Luistonestoa ei saanut pois ku automyyjä oli sitä mieltä, että pois sitä ei oteta. :( Eiköhän tää riitä bimmeristä...
Ai myyjä änkesi mukaan? Se on ärsyttävää. Jouduitko miten paljon neuvottelemaan ennenkuin koeajo irtosi?
 
Vs: Evo X

Kahdella kaverilla on 335i, ja paljon kyseisillä autoilla ajaneena voin kertoa että ei pysy kyllä ainakaan oman evoni kyydissä alkuunkaan. (printsport tuned n 360hp). Ja onhan se nyt paljon "sivistyneempi" auto kuin evo ikinä. Kyllä evossa 100 x enemmän on kikkeliä. Mutta surkeaa se on että evo vaan lihoo ajan myötä ja muuttuu yhä enemmän hullusta Japanilaisesta superautojen kyykyttäjästä kohtuu nopeaksi perheautoksi joka alistuu m3 bemareille... kyllä ainakin minusta ysi evo on vielä aika raaka peli ja ei se X kyllä ajatuksenakaan enää tyydytä mieltä siten kuin aijemmat evot. Ysi evo (esim fq360) kuitenkin on auto jota nopeampaa ei radalla käytännössä ole ennenkuin mennään superauto luokkaan, ja josta löytyy Youtubesta videoita joissa Viper kuskit riemuitsevat... "ou shit, we fucked an eeevvvoouu". Eli esim. amerikassahan evo on suurta kunnioutusta herättävä laite ollut aina. Ei taida olla enää..

Ja jos KIKKELISTÄ puhutaan, niin viime vloppuna olimme liikkeellä -07 Mustan Roush Edition Stage 3:lla. Ei varmasti evolle radalla pärjää, mutta siinä oli kikkeliä, ja PAKSUA.
 
Vs: Evo X

Tjoki sanoi
Ysi evo (esim fq360) kuitenkin on auto jota nopeampaa ei radalla käytännössä ole ennenkuin mennään superauto luokkaan, ja josta löytyy Youtubesta videoita joissa Viper kuskit riemuitsevat... "ou shit, we fucked an eeevvvoouu". Eli esim. amerikassahan evo on suurta kunnioutusta herättävä laite ollut aina. Ei taida olla enää..

:eek:fftopic Linkkiä videoon? :) :eek:fftopic
 
Vs: Evo X

X:siä tulossa maahan:
Elokuussa 12, syyskuussa 5 ja lokakuuss 6... Joista 10-11 rallikäyttöön...
 
Vs: Evo X

HINNAT EVO X!!! Perus-perus-karvalakki 64 290€ - SST-kaikilla mausteilla 74 980€
Elämä on... :p :seina
 
Vs: Evo X

Peke sanoi
HINNAT EVO X!!! Perus-perus-karvalakki 64 290€ - SST-kaikilla mausteilla 74 980€
Elämä on... :p :seina

MUHHAHAHAA, päätin juuri alkaa Evo X harmaatuojaksi. Ei tule edes olemaan vaikeaa kipailla noiden hintojen kanssa!
 
Vs: Evo X

Kyllä taitaa Evo IX jäädä mun ensimmäiseks ja viimeiseks Evoks. Tuohon olen ollut enemmän ku tyytyväinen(aina ollut jonkinasteinen unelma-auto) ja kun joskus ton hävitän, merkki varmaankin(lue varmasti) vaihtuu. Ikävä kyllä. Tohon perushintaan ei saa edes korinvärisiä ovenkahvoja, muistaakseni nahkarattikin on lisävaruste jne. ;D
 
Vs: Evo X

nokonzok sanoi
MUHHAHAHAA, päätin juuri alkaa Evo X harmaatuojaksi. Ei tule edes olemaan vaikeaa kipailla noiden hintojen kanssa!

:eek:fftopicTätä mä oon harkinnut jo kauan. Ainoo vika on että verot lasketaan suomen vähittäismyynti hinnoista, jolloin lopullinen hinta ei oo kaukana suomen hinnasta. :eek:fftopic
 
Vs: Evo X

Markok sanoi
:eek:fftopicTätä mä oon harkinnut jo kauan. Ainoo vika on että verot lasketaan suomen vähittäismyynti hinnoista, jolloin lopullinen hinta ei oo kaukana suomen hinnasta. :eek:fftopic

Paitsi jos se vero lasketaan siitä sinun vähittäismyyntihinnasta ;)

X RS:n hinta jää vähän reiluun 50k euroon.

Jenkkituonti GSR:n hinta jää ilman mitään tinkimisiä listahinnan mukaisin veroin 55k euroon. Nyt on hinnassa ilmaa ihan kunnolla.
 
Vs: Evo X

Peke sanoi
Perus-perus-karvalakki 64 290€ - SST-kaikilla mausteilla 74 980€

Mallimerkinnöistä tietoa ?

Onko toi alkaen hinta RS , sit johonkin väliin GSR ja sit MR ??

Miten meneepi merkinnät ja hinnat ??
 
Vs: Evo X

-JP- sanoi
Mallimerkinnöistä tietoa ?

Onko toi alkaen hinta RS , sit johonkin väliin GSR ja sit MR ??

Miten meneepi merkinnät ja hinnat ??

Normaalimyynnissä oleva peruskarvalakki on GSR ja ökymalli MR. RS ei ole normaalin myynnin piirissä.
 
Vs: Evo X

Ei pitäis ton GSR:n mikään karvalakki olla... Ja saa sentään manuaalina... Hinnat on kyllä kovat siittä ei pääse mihinkään.
 
Vs: Evo X

Kolmesta eri mallista tais puhua, sit lisävarustelistat vielä kaikissa noiden hintojen päälle.
 
Vs: Evo X

Peke sanoi
Kyllä taitaa Evo IX jäädä mun ensimmäiseks ja viimeiseks Evoks. Tuohon olen ollut enemmän ku tyytyväinen(aina ollut jonkinasteinen unelma-auto) ja kun joskus ton hävitän, merkki varmaankin(lue varmasti) vaihtuu. Ikävä kyllä. Tohon perushintaan ei saa edes korinvärisiä ovenkahvoja, muistaakseni nahkarattikin on lisävaruste jne. ;D

No niin no, varusteitahan ei ole perus GSR:ssä kuin esim. BI-Xenon valot kaarrevaloin, ajotietokone, sadetunnistin, sumarit, ajonvakautus ja pidonhallinta(poiskytkettävissä), 9 turvatyynyä-myös polvi, 18' vanteet, NAHKARATTI :) jne. Tuo nyt sitten on täysi karvalakki esim IX verrattuna...hmmm.

Puhumattakaan muusta kehityksestä...
 
Vs: Evo X

Ei ole, ku ne on lisävarustelistalla! :mad:
Näin mulle myyjä kertoi ku jostain asiaa lueskeli. GSR:iä on kaks ja sit MR!
Ja IX:ssä on sentään korinvärissä ovenkahvat, nahka-alcantara penkit ym. pientä mitä tossa uudessa taas ei ole.
 
Vs: Evo X

Peke sanoi
Ei ole, ku ne on lisävarustelistalla! :mad:
Näin mulle myyjä kertoi ku jostain asiaa lueskeli. GSR:iä on kaks ja sit MR!

Väärin!
Peke sulla o huono myyjä kyllä..

http://www.mitsubishi.fi/models/lancerevolutionx

http://distributor-finland-pictures.javacl2.inpact.nl//5D02C859-005C8744-C0A8013E-3D45129C.pdf
 
Vs: Evo X

Siis mikä meni väärin, kaks GSR:ää ja MR.
No Xenonit, nahkaratti ja ajotietokone on, mut ei korinvärisiä kahvoja. ??? ??? :p :p
Kuulostaa ihan vit** tyhmälle.
Varmaks en ratinkaan osalta asiaa kyllä mainostanut :-X
"...muistaakseni nahkarattikin on lisävaruste jne...."
EDIT: luettu ja vastattu jo...
 
Vs: Evo X

Toivottavasti ei jää kellään auton osto ovenkahvojen väristä kiinni :)

Jos ostaa tonkin hintaisen auton niin kai sitä rahua on sitte sen verran että siihen saa vaikka kuivaa pesää viikon vedellyn jormanpään väriset kahvat niin halutessaan ??? ;D

Emmekä toivo pahaa mieltä kellekkään ;)

P.S. Eipä ois yllätys vaikka toi ois vaan vahingossa tohon listaan laitettu noin, ja auton seistessä nokan edessä siinä olisikin "oikeat" kahvat :peukku
 
Vs: Evo X

No ihan sama, vaikka ne saisikin maalattua, mutta mikä järki tuossa on? Jos yritetään hyppiä Audi-ja bimmeripoikien jaloille, se ei onnistu mustilla ovenkahvoilla. ;D Ne on tottuneet ruksaamaan varusteen jos toisenkin ALKUPERÄISENÄ. Ja ei nuo ihan pikkuhomma ole maalata jos niistä haluaa hyvät, on niiden kans ennenkin pelattu. ;)
 
Vs: Evo X

Juu , no sen verran jotta :

RS -> riisutuin malli , mustat oven kahvat... näin ainakin IX ja edelliset
GSR -> hiluja ja kikkeitä löytyy , korin väriset oven kahvat ...ainakin IX ja edelliset
MR -> vielä enemmän porsastelua... , ostajaa ei kiinnosta oven kahvat... ;D


...ehkä noista paras malli olis just toi RS... mutta ei sen hinta kyllä voi 64k € olla siinä on nyt jotain häikkää... :-\

RS :

vaihtoon ->

-alusta
-pyörät
-penkit
-jarrut

...ja ajelemaan... :driver
 
Vs: Evo X

Käsitykseni mukaan rs:ää ei myydä varsinaiseen tieliikenteeseen vaan vain rallikäyttöön. Sitä en kyllä muista mistä tuon kuulin.
 
Vs: Evo X

Jep. Ja RS on vain tällä hetkellä luultavasti ainoana luokiteltu rallikäyttöön(en mene varmaksi sanomaan)
Ja noista vähä yli 20 autosta vissii on puolet RS mallei kun rallikäyttöö menevät...
 
Vs: Evo X

RS on ainoo luokiteltu. Ja sitä ei myydä siviiliversiona suomessa.
Ja jos kaikki jaksais vilkasta Harrin laittamat linkit, ni selveis heti mitä malleja täällä ruvetaan myymään ja millä varusteilla. ::)
 
Vs: Evo X

pexi sanoi
RS on ainoo luokiteltu. Ja sitä ei myydä siviiliversiona suomessa.

Tarkennetaan, että sitä ei myydä siviiliversiona virallisen maahantuojan toimesta. Julkistettu hintataso aiheuttaa satavarmasti sen, että RS:iä aletaan näkemään kadullakin. Hinta jää helposti kympin päähän virallisesta hinnat alkaen tasosta. Jos kukaan muu ei niitä tule tarjoamaan niin minä sen ainakin tulen tekemään :)
 
Vs: Evo X

nokonzok sanoi
Jos kukaan muu ei niitä tule tarjoamaan niin minä sen ainakin tulen tekemään :)

Onko tuo lupaus? ;) ;D Ei mutta on todella hienoa, että näitä harmaatuonteja tulee, koska maahantuoja on hinnoitellut auton ylihintaiseksi ja kaikki ei itse osaa/viitsi/halua hankkia autoaan ulkomailta...
 
Vs: Evo X

10 - 15 kpl autoja Elokuun toimitukseen vielä varaamatta. Värejä hopea , musta ja harmaa. Nämä GSR manuaalina.

koeajo varattu...
 
Vs: Evo X

Peke sanoi
Onko tuo lupaus? ;) ;D Ei mutta on todella hienoa, että näitä harmaatuonteja tulee, koska maahantuoja on hinnoitellut auton ylihintaiseksi ja kaikki ei itse osaa/viitsi/halua hankkia autoaan ulkomailta...

Tänään vähän selvittelin asioita. En ehkä ihan vielä uskalla luvata, mutta vaikuttaa sen verran lupaavalta, että aloitetaan asian tiimoilta jatkotoimenpiteet. RS:n hinta kilvissä asettuisi n. 55k tuntumaan hieman verotuksesta riippuen.

Yhden kimppatilauksen olen jo järjestänyt, olisko tässä toinen? Enkä ihan oikeasti edes vitsaile.
 
Vs: Evo X

Ei ole mun seuraava auto noilla hinnoilla. Odottelen vaikka käytettyä Nissania... R35... ;D Juha Vuorinen Juoppiksesta: " Mulle Ei Vittuilla".... ;D ;D :seina
 
Vs: Evo X

Aika kova on hinta, vaikka uus autovero ei kohtele nopeita (saastuttavia) autoja kovin suopeasti niin silti. Pitää se silti käydä koeajamassa :driver . Se tuplakytkin-luxus-edition ei ennakkotietojen perusteella kiinnostaa yhtään, siinä ei paljon evoa enää jäljellä ole. Tulee mieleen wanna-be-RS4 viritelmä. Manuaaliversiolla voi vielä olla jotain hyvää annettavana. Hyvä kai silti että valikoima on kattavampi. Eikä se kai paljoa enempää ole pettymys kuin uus subbekaan, ei voi oikein olla.
 
Vs: Evo X

Ensimmäiset X:t ovat saapuneet Hankoon. Malleista ei ole tietoa.
EDIT: 5kpl RS:iä rallikäyttöön.
 
Vs: Evo X

ast sanoi
Mitähän muuta eroa tuossa FQ 360:ssä on perusmalliin verrattuna kuin moottori?

Minun ymmärtääkseni ei mitään. Koko setin lopussa (joka ei siis tässä näy) Clarksonin puheista ainakin sellaisen käsityksen saa.
 
Takaisin
Ylös Bottom