Vaihdoin tuossa uuden alustan auton alle (bc racing coilit) ja sen jälkeen on ilmennyt täristämissä ratissa yleensä oikealle käännyttäessä. Myös kiihdytteässä ratti täristää n. 40kmh vauhdissa. Vasemalle kaartaessa täristystä ei yleensä ole tai se on lievää.
Mistähän tuo voisi johtua? Voiko pyöränkulmat olla sen verran sekaisin että tekee tuota? Auto menossa 4-pyöräsuuntaukseen kun tässä kerkeää. Vakio alustalla ja vanhalla coilover alustalla ei tehnyt tuota, tosin nyt auto on hieman matalempi kuin ennen.
Kyseessä evo5 gsr -98
Mistähän tuo voisi johtua? Voiko pyöränkulmat olla sen verran sekaisin että tekee tuota? Auto menossa 4-pyöräsuuntaukseen kun tässä kerkeää. Vakio alustalla ja vanhalla coilover alustalla ei tehnyt tuota, tosin nyt auto on hieman matalempi kuin ennen.
Kyseessä evo5 gsr -98