Evo6 ahtimen max akselin suuntainen kallistus

Mr mmc

CS5W ralli///art
Liittynyt
18 Maaliskuu 2004
Sijainti
Polvijärvi
Eli ast tarkkana poikana huomas mun käpy asennuksen,

Mulla on evo6 (TD05HRA-16G6-10.5T)
Turbo oma tehdyssä pakosarjassa
Ja noin 30asteen kulmassa akseli
Eli turbiini kotelo ylempänä kuin pakopesä..,

Yritin googlettaa tätä juttua, ast oli löytänyt
Garretin speksit joissa max olisi 15astetta...

Ideoita tai kokemuksia?

Tilanpuutteen vuoksi Ahdin tuossa asennossa :(
 
Vs: Evo6 ahtimen max akselin suuntainen kallistus

google: td05-16g mounting angle

jotain löytyi ja 10-15° maxsimeita jossain puhuttu.
 
Vs: Evo6 ahtimen max akselin suuntainen kallistus

Internetissä tosiaan uhkaillaan, että 10-15 astetta ois max. On käyttäjiä jolla 30 astetta tai ylikin.

Syy kulmaan on se, että jos öljy jää makaamaan pakopuolen puoleiselle seinämälle niin ölppä voi alkaa kiehua. Siitä seuraa vuoto ja savutusta. Näin Internet. Tiedä sitten.
 
Vs: Evo6 ahtimen max akselin suuntainen kallistus

Huoh :(

En tiedä mitä keksisi... Tilaa kun ei ole eikä migissä kaasua tarpeeksi uuden tekemiseen :(
 
Vs: Evo6 ahtimen max akselin suuntainen kallistus

Mr mmc sanoi
Huoh :(

En tiedä mitä keksisi... Tilaa kun ei ole eikä migissä kaasua tarpeeksi uuden tekemiseen :(

Laippa irti laikalla -> jatkoputki -> laippa kiinni -> tadaa?

Downpipeen sama jatkos..
 
Evo6 ahtimen max akselin suuntainen kallistus

Ei ole alaspäin tilaa, rälläköin eilen kappaleiksi jo... Pitää yrittää saada nostettua ylemmäksi... Että saan suoraan

Harmittaa niin vietävästi kun loppu vielä
Vuokrapullon vuokra aikakin tähän konkurssiin :( no jos kokeilis puikolla koota...

Toivotaan että tuo volkkari menee kaupan tänään saisi projektin valmiiksi ajoon ;)
 
Vs: Evo6 ahtimen max akselin suuntainen kallistus

Offtopicina, mulla ois täys pottu hiilaria tallissa, jos tarviit vaikka lainaan? :)
 
Vs: Evo6 ahtimen max akselin suuntainen kallistus

Olisko? ;) tuletko käymään :) tehdään vain loppu silaus... ;)
 
Takaisin
Ylös Bottom