Evoon talvirenkaat !!

_jkh_

White EVO IX
Liittynyt
6 Toukokuu 2007
Oon aika ajoissa liikenteessä ku talvirenkaita oon jo ostamassa ;D
Mutta minkälaisia talvirenkaita olette käyttänyt evoissa ?
Autolla ajetaan pääsääntöisesti pk-seudulla ja jääradalle on sitten omat renkaat, et varmaan kannattais laittaa alle kitkarenkaat !!!
 
Vs: Evoon talvirenkaat !!

Mulla on IX:ssä Continental ContiVikingContact 3 ja voin sanoa, että toimii! Vertailupohjana olen ajanut muutamalla Evolla nastoilla...Noissa kitkoissa on suht jäykkä runko, mut kuitenkin vielä pitoa ihan eri tavalla ku ns. eurooppakitkoissa. ;) Kokoa 225/45 17. Sellanen oikein paksu sohjokerros on oikeastaan ainoa vaikea keli noille(sekin johtuu leveydestä), muuten saa ajaa huoletta.
 
Vs: Evoon talvirenkaat !!

Nastat vai kitkat on se ikuinen kiistakysymys. Itse olen vankkumaton nastojen kannattaja. Molemmissa Evoissa ollut Hakkapeliitta neloset ja olen ollut oikein tyytyväinen. Varsinkin pääkaupunkiseudulla nastoista on oikeasta iloa. Toisaalta Evo on ehkä ainoa auto, jolla kitkoillakin pärjää.

Edit: tässä oli turha kysymys, kun en heti tunnistanut nimimerkkiä...
 
Vs: Evoon talvirenkaat !!

_jkh_ sanoi
Autolla ajetaan pääsääntöisesti pk-seudulla ja jääradalle on sitten omat renkaat, et varmaan kannattais laittaa alle kitkarenkaat !!!
Nokian RSi (muistaakseni malli on tuo) kitkat on sitten ihan helvetilliset evon alla, ne on liian pehmeet siihen. En tiedä mikä siellä alkaa sekoilee mut juopunut ajokoirakin pitää kulkulinjat paremmin. Muuten tuo on varmaan makuasia onko kitkat vai nastat. Kummallakaan ei saa oikein pitoa kun kiireistä poistumista yrittää :)
Vanteet voi vähän kolista, itse ostin sen verran edulliset vanteet talvirenkaisiin ettei v*tuta kun kolahtaa kanttariin. Aika hereesti menee leveeksi luistot kuitenkin.
 
Vs: Evoon talvirenkaat !!

Suosittelen kyllä mieluummin Contin vastaavia nastoja/kitkoja. EVO:ssa on nyt alla kakkapeliitta 5:et ja imho ne ovat kyllä liian löysät rungoltaan! :seina
 
Vs: Evoon talvirenkaat !!

Mulla on Michelin Maxi-Ice North nastarenkaat evossa. Minä en laittaisi muita kuin nastoja siihen.
Perusteluna on että jostain kumman syystä paras mahdollinen jarrutuspito on tämän auton renkaan tärkein ominaisuus. Jokainenhan vähänkään evolla ajanut kyllä tietää kuinka hyvin se kiihtyy erittäinkin liukkaalla pinnalla, jolloin (kun suoran jälkeen tulee aina mutka ja sinne on jo vauhtia kelattu) jarrutuksessa pitoa tarvitaan.
 
Vs: Evoon talvirenkaat !!

Itellä on nokian rsi:iit.Tykkäsin et on hyvät renkaat :peukku vanhas autos oli kans kitkat ja oli hyvät...nää on tosiaan niitä ikuisuus kysymyksiä kitkat vai nastat,niinku nokonzok sanoikin jo.
 
Vs: Evoon talvirenkaat !!

Mä kyllä oon tykänny Hakkapeliitta 5:sta. Oon kokeillu autoissani kaikenlaisia renkaita, eikä kitkat oo koskaan sopinut vauhdikkaaseen ajotyyliini, ne vaan ei pidä eikä siten ole luotettavia. Se on kuitenkin vain minun mielipiteeni...
 
Vs: Evoon talvirenkaat !!

Kauan nastat tulee pysymään renkaissa kiinni ku ajetaan tiksi rinkii sladissa ja ei oo tarpeeks lunta/jäätä? ei montaa viikkoa!!
mut kyl ne kitkatkin kärsii siitä aika paljon :driver
 
Vs: Evoon talvirenkaat !!

^ Osittain just sen takia en nastoja osta, ku tiet on jatkuvaan täällä pääkaupunkiseudulla sulana. Pitää olla ihme kuski, jos täällä autonsa karkuuttaa ku jäätä ei viime talvenakaan juurikaan näkynyt. ::) Jotenkin ne nastat on täällä niin turhat, kuluttavat vaan teitä.
 
Vs: Evoon talvirenkaat !!

Peke sanoi
^ Osittain just sen takia en nastoja osta, ku tiet on jatkuvaan täällä pääkaupunkiseudulla sulana. Pitää olla ihme kuski, jos täällä autonsa karkuuttaa ku jäätä ei viime talvenakaan juurikaan näkynyt. ::) Jotenkin ne nastat on täällä niin turhat, kuluttavat vaan teitä.

Täällähän niitä nimenomaan tarvitaan. Tiet ovat suurimman osan ajasta sulana, mutta eikös sitä pitoa tarvita nimenomaan niiden pahojen päivien varalle? Ne ovatkin sitten pk-seudulla todella pahoja.

Nastat pysyy ainakin nokialaisissa oikein hyvin, vaikka silloin tällöin tulikin katseltua kuinka kipinät lentää kun menee kylkimyyryssä. Nopeammin ne kitkat kuluvat, sehän nyt on aivan päivän selvää.
 
Vs: Evoon talvirenkaat !!

nokonzok sanoi
Täällähän niitä nimenomaan tarvitaan. Tiet ovat suurimman osan ajasta sulana, mutta eikös sitä pitoa tarvita nimenomaan niiden pahojen päivien varalle? Ne ovatkin sitten pk-seudulla todella pahoja.
Juuri näin. Jos kitka toimiikin 99 prosentissa keleistä, niin vituttaa se 1% kun ollaan ojan pohjalla(ei kokemusta). Ja kyllä mullakin arkiautossa on kitkat, että en periaatteesta kitkoja mollaa.
Ja senkin asian olen huomannut, että nasta pysyy evon renkaissa aikas hyvin, olisko se tuon nelivedon ansiota.
 
Vs: Evoon talvirenkaat !!

Nastat pysyy ainakin nokialaisissa oikein hyvin, vaikka silloin tällöin tulikin katseltua kuinka kipinät lentää kun menee kylkimyyryssä. Nopeammin ne kitkat kuluvat, sehän nyt on aivan päivän selvää.


Itsellä oli S2 Audissa nokian hakka2set 225/45/17 ja ei ne nastat mihinkään varissut vaikka välillä ajettiinkin vähän kovemmin.
 
Vs: Evoon talvirenkaat !!

nokonzok sanoi
Täällähän niitä nimenomaan tarvitaan. Tiet ovat suurimman osan ajasta sulana, mutta eikös sitä pitoa tarvita nimenomaan niiden pahojen päivien varalle? Ne ovatkin sitten pk-seudulla todella pahoja.

Ainakin täällä Kehä I sisällä ajellessa en edes muista keliä viime talveltakaan, et ois nastalla pärjänny paremmin. Heti ne on kylväny suolan, vaikka mäkin lähden liikenteeseen monesti jo tosi aikasin. Ja jos yhtenä paivänä on se jääkeli, niin pässi pitää olla jos sillon autonsa karkuuttaa. Eiköhän yhden päivän jaksa jokainen ajaa varovaisemmin. ::) Niin, ja asuessani tuolla pohjoisempana tuli ajeltua molemmilla, kitkat kyllä sielläkin nykyään jo valitsisin. Ja on täälläkin tullu ajettua jonkin aikaa nastoilla. Pitäsköhän tää jokavuotinen lapsellinen kitka vs nasta-kinastelu lopettaa tähän? ;D
 
Vs: Evoon talvirenkaat !!

Peke sanoi
Ainakin täällä Kehä I sisällä ajellessa en edes muista keliä viime talveltakaan, et ois nastalla pärjänny paremmin. Heti ne on kylväny suolan, vaikka mäkin lähden liikenteeseen monesti jo tosi aikasin. Ja jos yhtenä paivänä on se jääkeli, niin pässi pitää olla jos sillon autonsa karkuuttaa. Eiköhän yhden päivän jaksa jokainen ajaa varovaisemmin. ::) Niin, ja asuessani tuolla pohjoisempana tuli ajeltua molemmilla, kitkat kyllä sielläkin nykyään jo valitsisin. Ja on täälläkin tullu ajettua jonkin aikaa nastoilla. Pitäsköhän tää jokavuotinen lapsellinen kitka vs nasta-kinastelu lopettaa tähän? ;D

Pärjäähän sitä vaikka kottikärryn renkailla jos oikein yrittää. Voidaan lopettaa kinastelu, mutta kyllä tosiasia on se, että nastarenkaat kestää paremmin ja turvallista ajoa ajatellen nastat on paremmat. Mukavuus kysymykset on sitten asia erikseen.

BTW: pohjoisessa nimenomaan pärjää paremmin kitkalla kuin etelässä. Kelin vaihtelut ovat paljon paljon pienempiä. Viime vuoden marraskuun alussa oli muuten stadissa sellainen keli, että ei 2500 kg painava neliveto Chevrolet kitkoilla meinannut pysähtyä 30 km/h nopeudesta lainkaan. Menin samalta seisomalta nastarengaskauppaan. Porvoon motarilla oli edellistalvena myös oikein mukava keli.

Ei muuta kuin sormet ristiin, ettei sulla, eikä kellään muullakaan, kolahda. Koska oishan se tyhmää jos yhtenä huonona päivänä sattuisi lipsahtamaan...
 
Vs: Evoon talvirenkaat !!

nokonzok sanoi
Ei muuta kuin sormet ristiin, ettei sulla, eikä kellään muullakaan, kolahda. Koska oishan se tyhmää jos yhtenä huonona päivänä sattuisi lipsahtamaan...

Sit pitää kattoa peiliin, eikä syyttää renkaita. Kummasti ennen pärjättiin ilman talvirenkaita ja suolaa. Se on ihmisestä itsestään kiinni. Ja mulla ei ole ollut yhtenäkään päivänä vaikeuksia liikkua autolla kitkoilla täällä pääkaupunkiseudulla, et on se kumma jos osalla on. ::) Piste.
 
Vs: Evoon talvirenkaat !!

Peke sanoi
Sit pitää kattoa peiliin, eikä syyttää renkaita. Kummasti ennen pärjättiin ilman talvirenkaita ja suolaa. Se on ihmisestä itsestään kiinni. Ja mulla ei ole ollut yhtenäkään päivänä vaikeuksia liikkua autolla kitkoilla täällä pääkaupunkiseudulla, et on se kumma jos osalla on. ::) Piste.

Ennen pärjättiin ihan kokonaan ilman autoja. Hyvä, että sulla ei ole koskaan vaikeuksia, sittenhän asia on kunnossa.
 
Vs: Evoon talvirenkaat !!

Peke sanoi
Sit pitää kattoa peiliin, eikä syyttää renkaita. Kummasti ennen pärjättiin ilman talvirenkaita ja suolaa. Se on ihmisestä itsestään kiinni. Ja mulla ei ole ollut yhtenäkään päivänä vaikeuksia liikkua autolla kitkoilla täällä pääkaupunkiseudulla, et on se kumma jos osalla on. ::) Piste.

Useammin olen ainakin itse nähnyt / kuullut kitkoja käyttävien kavereiden juuri noista ongelmista kärsivän kuin nastoilla ajavien, pk-seudulla siis.
Paras esimerkki varmaankin tästä on liukas ja tasainen jääpinta jonka päällä pari milliä vettä. Mainittakoon vielä, että kyseessä oli tuolloin parkkis, eikä jäärata tai luistelukenttä.

Itsellä alla nastat, viime talvena kaverikin vaihtoi nelikkoonsa maalaisteitä varten hkpl 4:set eikä kuulemma ole katunut vaikka kitkoilla ajoi miltei kymmenen vuotta sitä ennen.
 
Vs: Evoon talvirenkaat !!

wesa sanoi
Itsellä oli S2 Audissa nokian hakka2set 225/45/17 ja ei ne nastat mihinkään varissut vaikka välillä ajettiinkin vähän kovemmin.
Mull on kanssa hakka2set eikä lähtenyt nastat koko talvena, en itse asiassa huomannut yhtään nastaa poistuneen. Mut eipä se ole mikään renkaan hyvyyttä mittaava arvo. Mut koska nastarenkaat on jo valmiiks niin niillä ajellaan taas talvi, muuten miettisin ankarasti kokemusta viisaampana kitkoja. Kyll ne nastat pitää toki paremmin mutta eipä ole talvissa ollut paljo talvea näin eteläsuomessa. Eikä se nastarengas mikään kiva oo sulalla ajella. Ja jos se evo tuppaa lipsumaan niin ei siinä paljo rengasvalinnat pelasta, se antaa luisua kun pyytää vaan :)

Yhden talven kokemuksella suosittelen miettimään talvirenkaisiin edullista vannesarjaa. Ottaa huomattavasti vähemmän kypärään luistella 200 euron kuin 800 euron kappalehintaisilla vanteilla kanttikiviin. Makso sarja vanteita vähemmän kuin ois yks BBS maksanut. Ja vaikka osui vain kerran, se säästi jo itsensä takaisin.

Rengasmeteliä ei kannattane evossa paljo miettiä, se on luokkaa kova anyway.
 
Vs: Evoon talvirenkaat !!

Mulla Evossa Bridgestone Noranza 225/45/17 nastat. Renkaan runko on minun suht rauhalliseen käyttöön tarpeeksi jäykkä. Ei ole tuntunut pahalta valinnalta. Hinta on hieman edullisempi kuin esin Conti, Misukka, Nokian (-240e sarja) niistä rengasliikkeistä mistä kyselin.
 
Vs: Evoon talvirenkaat !!

^ Millasia hintoja sit sait? Nyt kait jostain saa Contiakin alle 700€ 225/45 17 koossa...
 
Vs: Evoon talvirenkaat !!

ewopower sanoi
Mulla Evossa Bridgestone Noranza 225/45/17 nastat. Renkaan runko on minun suht rauhalliseen käyttöön tarpeeksi jäykkä. Ei ole tuntunut pahalta valinnalta.

Alle laitoin tänään samat renkaat.
2,5 bar paineilla oli ihan ok. Kuivalla pinnalla vielä melko hiljaiset.

Tosin pientä vetelyä niissä oli , mutta niinhän se aina kun pintakuviot on noissa talvikumeissa mitä on.
 
Vs: Evoon talvirenkaat !!

Noranzat oli alla jo Galantin aikaan ja kesti jääradallakin rääkkiä :peukku
 
Vs: Evoon talvirenkaat !!

Mulla on pirellin 225/45/17 en muista mallia mutta jotkut winter nastathan ne on :peukku.Ihan hyvän tuntuset ovat.
 
Vs: Evoon talvirenkaat !!

Peke sanoi
^ Millasia hintoja sit sait? Nyt kait jostain saa Contiakin alle 700€ 225/45 17 koossa...

Ei täällä missä asun rengasliikkeet pystyneet noin alhaisiin hintoihin. Contit oli muistaakseni 920e alle laitettuna. Pienen paikkakunnan haitta vai kilpailun puute?
 
Vs: Evoon talvirenkaat !!

edellisessä quattrossa oli nokian rsi kitkat,oli minusta hyvät renkaat.koikeiluna laitoin evoon noi uudet kumhon nastarenkaat,olen ainakin vielä ollut tyytyväinen. 4kpl:een sarjalle kun jäi asennettuna hintaa 420€. täällä rovaniemen korkeudellahan noita talvikelejä piisaa :)
 
Vs: Evoon talvirenkaat !!

ite laitoin nordmanin tms. nastat. 185/65-15 evo3:een. huonot. karttakaa kuin ruttoa. olkaheittoakin yhdessä reilun sentin luokkaa, vaihtoon menevät.. 305e sarja rovaniemellä. varmaan pinnoitettujakin olisi parempia ollut saatavana.
 
Vs: Evoon talvirenkaat !!

Toisessa autossa tuollaiset Nordmanit on. Hyvät renkaat ja kotimaiset.
Eipä juuri muuta eroa Potenza 2:siin kuin hinta.
 
Vs: Evoon talvirenkaat !!

Kävin tänään ostamassa evo3 varten 205/55/16 gislavedin nord frost 5:set.Saa nähdä pitääkö mitään...
 
Vs: Evoon talvirenkaat !!

stara sanoi
Kävin tänään ostamassa evo3 varten 205/55/16 gislavedin nord frost 5:set.Saa nähdä pitääkö mitään...

Kuulostaa aika isolta koolta kolmoseen, toivottavasti mahtuu pyörimään.
 
Vs: Evoon talvirenkaat !!

Rengasliikkeellä eilen kateltiin kirjoista niin 205/55/16 on pienempi halkaisijaltaan kun 205/65/15 joka taitaa olla vakio rengaskoko.Joten pitäisi mahtua.
 
Vs: Evoon talvirenkaat !!

niinpäs olikin profiili 60 eikä 65...ajattelin korjata mut täällä ollaan aika nopeita ;D
 
Vs: Evoon talvirenkaat !!

Jääradalla kaveri testasi myös noita minun renkaita, testattuaan kolmea kavereiden nelivetoautoa mulla oli varmaan huonoimmat renkaat, noi nordmanit.
 
Vs: Evoon talvirenkaat !!

Itse ostin tälläiset Evoon

MeteoGrip_litil_mnogl2.jpg


Marangoni Meteo Grip E+ 195/60-15" , luulenpa että noitten nastojen määrä tulee puolittumaan kevääseen mennessä ;D
 
Vs: Evoon talvirenkaat !!

veikka81 sanoi
Itse ostin tälläiset Evoon

Marangoni Meteo Grip E+ 195/60-15" , luulenpa että noitten nastojen määrä tulee puolittumaan kevääseen mennessä ;D
OT:
Itsellä oli eräänä talvena yhdessä etuvetovessassa tuollaiset,ja voi *** että oli surkeat,toivottavasti laatu on parin vuoden takaisesta parantunut..
 
Vs: Evoon talvirenkaat !!

ST sanoi
OT:
Itsellä oli eräänä talvena yhdessä etuvetovessassa tuollaiset,ja voi *** että oli surkeat,toivottavasti laatu on parin vuoden takaisesta parantunut..

Ihan kokemuksesta, se on todella yllättävää mitä hyvä alusta ja neliveto tekee pidolle. Kutosella liikuin alkuun lähes kaljuilla keski-eurooppakitkoilla ja silti pitoa oli koko ajan enemmän kuin silloisessa ykkösautossa E46 Bemarissa Nokian nastoilla. Toki fysiikan lait jossain vaiheessa tulevat vastaan ja sittemmin vaihdoin evoonkin Nokian nastat.
 
Vs: Evoon talvirenkaat !!

No, kun ei viittinyt kalliimpiakaan ostaa, tietää että ne nastat lähtee kun testailee Evoa :driver
 
Vs: Evoon talvirenkaat !!

veikka81 sanoi
No, kun ei viittinyt kalliimpiakaan ostaa, tietää että ne nastat lähtee kun testailee Evoa :driver

Älä ny, mulla on ollut kasissa ja kutosessa Nokialaiset nastat eikä todellakaan ollut nastakatoa. Hyvin pysy vaikka välillä mentiin asfaltilla kylkimyyryä :)
 
Vs: Evoon talvirenkaat !!

250 € ei ollut paha mun mielestäni vaikka ois kuinka huonot, kuitenkin varmaan pinattuja nastarenkaita huomattavasti parempi
 
Vs: Evoon talvirenkaat !!

veikka81 sanoi
250 € ei ollut paha mun mielestäni vaikka ois kuinka huonot, kuitenkin varmaan pinattuja nastarenkaita huomattavasti parempi
Huntti enemmän ja ois saanut HKPL4..
 
Vs: Evoon talvirenkaat !!

veikka81 sanoi
No, kun ei viittinyt kalliimpiakaan ostaa, tietää että ne nastat lähtee kun testailee Evoa :driver
Äläkää ny saatana ostako nasta pyäriä evoohinna, niis ny nii palio voimaa oo. Kitkaa alle. Ei nii vituta näillä keliillä... :peukku
 
Vs: Evoon talvirenkaat !!

Trootsoy sanoi
Äläkää ny s**t**a ostako nasta pyäriä evoohinna, niis ny nii palio voimaa oo. Kitkaa alle. Ei nii vituta näillä keliillä... :peukku

No kun täältä tuppukylästä ei saa halvemmalla kitkoja :seina
 
Vs: Evoon talvirenkaat !!

Trootsoy sanoi
Äläkää ny s**t**a ostako nasta pyäriä evoohinna, niis ny nii palio voimaa oo. Kitkaa alle. Ei nii vituta näillä keliillä... :peukku

Ääh. Älkää nyt missään nimessä ostako ainakaan kitkoja. Kitkojen kumiseos on kertaluokkaa pehmeämpää kuin nastoissa. Tehokaassa autossa saa pehmeän kumiseoksen pilalle ihan hetkessä. OAMK:n toyota prius testien yhteydessä väistökokeita suorittaessa kitkat loppuivat heti. Prius oli lipsahtaa ulos testiradalta kuivalta asfaltilta kitkoilla. Nastarenkaat toimivat paljon paremmin kovemman kumin takia. Testejä suorittanut Marko Ipatti oli itsekin yllättynyt kitkojen huonoudesta. Yleensä luullaan että kitkat ovat paremmat asfalttirenkaat, vaan ei, koska ne on tosi pehmeeä kumia. Marko aikoi vaihdattaa kaikkien sukulaisten renkaat nastoihin. Omatkin auton mukana tulleet kitkat ovat jo ihan surkeat. En vain ole saanut vielä aikaiseksi hommata uusia. Kitkarenkaista ei oikeasti ole mitään etua nastoihin, paitsi tietenkin hiljaisuus.

Paras valinta evoon tällä kaudella olisi Vredestein Icetrackit. Hyvä talvisuorituskyky varustettuna yhdellä oikeiden talvirenkaiden kovimmista kumiseoksista, joka takaa kohtuulliset asfalttiominaisuudet eikä rengas ole pilalla heti jos vähän kanttaa.

EDIT: Ja sekin piti vielä sanoa, että vredesteinin hinta pitäisi olla alempi kuin noksu, misukka jne...
 
Vs: Evoon talvirenkaat !!

Trootsoy sanoi
Äläkää ny s**t**a ostako nasta pyäriä evoohinna, niis ny nii palio voimaa oo. Kitkaa alle. Ei nii vituta näillä keliillä... :peukku

Itse ajattelin käydä talven mittaan muutaman kerran jääradalla. Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanoa, että se vasta kitkoilla v*tuttaa! Ei mitään pitoa ja kaupan päälle kitkat vielä kiillottavat radan siihen kuntoon, että siinä ei voi mennä edes kävelyvauhtia.
 
Vs: Evoon talvirenkaat !!

Cirrus sanoi
Ääh. Älkää nyt missään nimessä ostako ainakaan kitkoja. Kitkojen kumiseos on kertaluokkaa pehmeämpää kuin nastoissa. Tehokaassa autossa saa pehmeän kumiseoksen pilalle ihan hetkessä. OAMK:n toyota prius testien yhteydessä väistökokeita suorittaessa kitkat loppuivat heti. Prius oli lipsahtaa ulos testiradalta kuivalta asfaltilta kitkoilla. Nastarenkaat toimivat paljon paremmin kovemman kumin takia. Testejä suorittanut Marko Ipatti oli itsekin yllättynyt kitkojen huonoudesta. Yleensä luullaan että kitkat ovat paremmat asfalttirenkaat, vaan ei, koska ne on tosi pehmeeä kumia. Marko aikoi vaihdattaa kaikkien sukulaisten renkaat nastoihin. Omatkin auton mukana tulleet kitkat ovat jo ihan surkeat. En vain ole saanut vielä aikaiseksi hommata uusia. Kitkarenkaista ei oikeasti ole mitään etua nastoihin, paitsi tietenkin hiljaisuus.

Paras valinta evoon tällä kaudella olisi Vredestein Icetrackit. Hyvä talvisuorituskyky varustettuna yhdellä oikeiden talvirenkaiden kovimmista kumiseoksista, joka takaa kohtuulliset asfalttiominaisuudet eikä rengas ole pilalla heti jos vähän kanttaa.

EDIT: Ja sekin piti vielä sanoa, että vredesteinin hinta pitäisi olla alempi kuin noksu, misukka jne...
Huoh. Ketä kiinnostaa Maximum atak joka paikkaan. No ei vaiskaan, joo jos haluaa turvallisuutta on ok nasta renkaat. Ostat EVO3 et aja enää turvallisesti, jostain kumman syystä... :driver Ai Jäälle kitkoilla menit. TERVE.
 
Vs: Evoon talvirenkaat !!

Trootsoy sanoi
Huoh. Ketä kiinnostaa Maximum atak joka paikkaan. No ei vaiskaan, joo jos haluaa turvallisuutta on ok nasta renkaat. Ostat EVO3 et aja enää turvallisesti, jostain kumman syystä... :driver Ai Jäälle kitkoilla menit. TERVE.

Se on aivan sama mitä talvirenkaasta hakee niin nastarengas on parempi, paitsi siis sitä hiljaisempaa rengasääntä.
 
Vs: Evoon talvirenkaat !!

Täytyy sanoa, että oon ajellu 4 kitkarenkailla ja nastat on enemmän omaan makuun.

Kitkarenkaissa tosiaan loppuu se pito, kun kuluu muutaman millin, ketä kiinnostaa ostaa vuoden välein uusia? Nastoilla nyt menee joka tapaukses muutaman vuoden, renkaatkin sen verta kehittyny että niistä ei tosiaan nastat ihan heti oo lähtemäs, etenkin jos ostaa vähä laadukkaammat.

Evooni laitoin hakkapeliitta 4 evooni, kitkoihin en sorru.
 
Takaisin
Ylös Bottom