Eli tuli haettua otsikon mukainen valovikainen raato jossa pitkät ja ilmeisesti takavalot ei toimi..
Pitkiin tuli tänään perehdyttyä enempi
Mitä täältä lukenut noita vanhoja topickeja niin ei sieltä nyt löytynyt ratkaisua...
Eli autossa on ilmeisesti valo-automatiikka yksi isompi boksi sekä kaksi pienempää relettä tulipellissä konehuoneessa kuskin edessä.
Sekä miten ne releet sitten sulakerasiassa konehuoneessa. Siellä on yksi musta rele valoille sekä kaksi harmaata pyöreää relettä. Noita pyöreitä kun käänteli toisin päin niin ei tapahtunut mitään.
Nyt kun vedän viiksestä taakse päin kun valot on OFF asennossa virrat päällä niin lyhyet sammuu ja tulipellissä oleva toinen rele naksuu, mutta pitkät ei syty..
Kun valot on ON asennossa niin ei kuulu naksua mutta lyhyet sammuu. Ja kummassakin tapauksessa parkit jää palamaan..
Entäs sitten ne sisemmät kaukovalopolttimot vissiin H7:t niillekkään en saanut mitään eloa koska ne pitäisi toimia??
Sitten luin tästä topic:sta http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=30036.msg212302;topicseen#msg212302 että sisällä olisi vielä jotain releitä lisää, vai onko vain GTIssä, tämä mun auto on vissiin EXE....
Akulta lähteviä maadoituksia tuli putsailtua mutta maadoittiko se viiksi nyt sitten jotenkin????
Mutta sillä kun se viiksestä vetäminen saa kuitenkin vähän niinkuin "pitkät päälle" kun lyhyet sammuu ja parkit jää päälle niin eikös se poissulje viiksen viat?
Releitä jotka oli konehuoneen sulakerasiassa niin en "jumpitellut" kun en uskaltanut etten polttaisi johtoja jos ne vaikka olisi ehyet..
Vai olisko valoautomatiikassa jotain feelua kun ei päästä pitkien virtaa läpi, vai ohjaako se releitä jotka on sulakerasiassa??
Onko kukaan ohittanut tota valoautomatiikkaa niin olis yks vikakohta vähempi...
Pitkiin tuli tänään perehdyttyä enempi
Mitä täältä lukenut noita vanhoja topickeja niin ei sieltä nyt löytynyt ratkaisua...
Eli autossa on ilmeisesti valo-automatiikka yksi isompi boksi sekä kaksi pienempää relettä tulipellissä konehuoneessa kuskin edessä.
Sekä miten ne releet sitten sulakerasiassa konehuoneessa. Siellä on yksi musta rele valoille sekä kaksi harmaata pyöreää relettä. Noita pyöreitä kun käänteli toisin päin niin ei tapahtunut mitään.
Nyt kun vedän viiksestä taakse päin kun valot on OFF asennossa virrat päällä niin lyhyet sammuu ja tulipellissä oleva toinen rele naksuu, mutta pitkät ei syty..
Kun valot on ON asennossa niin ei kuulu naksua mutta lyhyet sammuu. Ja kummassakin tapauksessa parkit jää palamaan..
Entäs sitten ne sisemmät kaukovalopolttimot vissiin H7:t niillekkään en saanut mitään eloa koska ne pitäisi toimia??
Sitten luin tästä topic:sta http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=30036.msg212302;topicseen#msg212302 että sisällä olisi vielä jotain releitä lisää, vai onko vain GTIssä, tämä mun auto on vissiin EXE....
Akulta lähteviä maadoituksia tuli putsailtua mutta maadoittiko se viiksi nyt sitten jotenkin????
Mutta sillä kun se viiksestä vetäminen saa kuitenkin vähän niinkuin "pitkät päälle" kun lyhyet sammuu ja parkit jää päälle niin eikös se poissulje viiksen viat?
Releitä jotka oli konehuoneen sulakerasiassa niin en "jumpitellut" kun en uskaltanut etten polttaisi johtoja jos ne vaikka olisi ehyet..
Vai olisko valoautomatiikassa jotain feelua kun ei päästä pitkien virtaa läpi, vai ohjaako se releitä jotka on sulakerasiassa??
Onko kukaan ohittanut tota valoautomatiikkaa niin olis yks vikakohta vähempi...