Testasin englantilaista palvelua firmasta nimeltä ecu-testing. Lähetin sinne vanhan viallisen kaasuläppäni ja sain sen takaisin tehdaskorjattuna. Oli hyvännäköinen kuin uusi. Asensin läpän paikalle. Noudatin käynnistysohjeita. Kun moottori oli käyny kymmenen minuuttia niin välkkyvä oranssi moottori valo syttyi. Sammutin auton, laitoin uudestaan käyntiin taas noin 10 minuuttia ilman että mikään laite oi päällä. Ja vielä keran sama toimenpide lämpäri päällä. Myöhemmin lähdin koeajolle ja se kone valo sytty ajaessa. Hienoa... Ecu rajoitti kierrokset max 2000 ja maksimi nopeus on 30 km/h. Missähän mahtaa olla vika? TPs anturi oli uusi läpässä. Toimii vähän aikaa kylmänä hyvin sitten kuuluu jokin releen napsahdus ajessa ja vikakoodi syttyy ja taas mopot menee ohi. Estääkö kaikki vikakoodit ajon normaalisti? Autoni on vm -2000.