Vs: Galant E3# HB -90 street & race budjettiraaseri
Itsekkin tuota jarruasiaa tänään mietin,ja päätinpä aamusta kokeilla.
Auto käynnissä poljin viitisen kertaa poljinta vasten normaalisti,ja pohjaanhan se meni.
Sitten auto pois käynnistä,ja pari kertaa uudelleen polkien.
Edelleen pohjaan.
Sitten varmuuden vuoksi tarkistin säiliön,ja onneksi tarkistinkin,hävinnythän sieltä tavaraa oli..
Oli vuotanut oik. takaputkesta,sieltä runkopalkin&b.tankin välistä,aikas salakavalasta paikasta.
Mutta ei aikaisemmin näin paljoa (HYVIN hissukseen on ~tammikuusta lähtien hävinnyt nestettä).
Ja tuossa kun oli pakko pieni siirtymä tehdä,niin hämmästytti kun käkkärillä "avitti",niin poljin oli erittäin jämäkkä,ja tuntui tehoa löytyvän.
Jos yritti vähänkään norm. jarruttaa,niin lähti pakenemaan lattiaa kohden poljin.
Eli se putki tuli siinä tiensä päähän..
Ketuttaa vaan että tuo v-mäisin vaihtaa,kun on pisin&vaikeinta reittiä menevä putki.
Eli varmistappa Niko vielä kerran ne putketkin,hyvin mahdollista että sieltä vuotaa..
Itsekkään en aikaisemmin ollut huomannut tuota vuotoa,vaikka "vierestä" vähän aikaa sitten pputkenkin vaihdoin,oli kyllä niin yllättävässä paikassa tuo vuotokohta,ja ihmetyttääkin että miten se nyt tuolta,kun on käytännössä "suojaisin" paikka.
ERIT:Niin,ja kyllä se tuonkin orkkis 15/16 pääsylkkä oli vain hieman "kulahtaneen" näköinen männästään,vaikkei sen kummemin vuotanutkaan,mutta kyllä senkin vaihto kuitenkin auttoi.