Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
samitsu sanoiNo ei niitä kyl itse asiassa pitäisi olla kuin yksi edessä sekä takana... Sellainen pyöreä möykky josta lähtee metallitanko...
j.jokinen sanoino niin...kompura käy mielestäni noin sekunnin kun käynnistää auton (kuuluu selanen nopea pärinä? vaikea selittää ;D) Käytin galantin iskaritestissä ja tulokset olivat loistavia... eli ilmapussi ei ole rikki. Jos se olisi rikki niin enpä usko, että iskari toimisi niin kun pitää. Tein itse ton vikakoodi- lukulaitteen ja tulokset olivat hyvin epäselvät... valo vilkkuu noin kerran 0.7 sekunnissa loputtomasti muuttamatta rytmiään, eihän se ole mikään koodi? Ja toi vihreä anturi, mistä kyselin aikasemmin (josta kukaan ei kai mitään tiedä) ei voi toima, koska se ei ylety pohjaan asti... korjatkaa, jos olen väärässä mutta mielestäni sieltä puuttuu jotain välistä... Onhan tuo oikea pistoke mistä otin vikakoodin? +=vasen ylös -=oikea alas
edit: video vikakoodista http://www.youtube.com/watch?v=KK6Ask5WnRM
j.jokinen sanoiHarmi että lontoon kieli taittuu vähän huonosti, mutta voisihan sitä yrittää : Mistä tuollaisen saa... saako ihan netistä imuroimalla voi pitääkö oikeen tilata jostain?
juu löytyi... en sitten ymmärrä siitä mitn... no ei muutakun opiskelemaan niin ehkä sieltä vika löytyy joskus ???J. Puhakka sanoibtw, jos ei ole tuttu niin 89-93cm.pdf Eli galantin korjausopas ameerikan maalta sisältää jonkun 150 sivua tuosta aktiivialustasta ja sen vian määrityksestä.
Saattaapi olla että luin sitten moottorin vika koodit... Joten Rabafari... lue sä ne oikeat niin ehkä se vika sieltä löytyypi Ilmoittele tännekin jos löydät jotain...mystinengalant sanoiEi kait se alustan säätö pelitä missään noista vanhoista ECS malleista enää. Tuli vaan mieleen että luitkohan nyt vikakoodit oikeesta pistokkeesta ette vaan lukenut moottorin koodeja? Kirjoitit tuonne että "+ vasen ylös" taitaa olla vasta kolmas ylhäältä se ECS pistoke, ylin niistä on juurikin moottorin ECU:n koodit
Repl1c4 sanoiIltaa.
Tuli tänään hankittua kolmas Galantti, tällä hetkellä vielä ainoastaan käyntikuntoinen. Tässä lullassa olikin sitten myös ECS, mutta etuiskarit on vaihdettu peruskauraan. Mitä olette mieltä kannattaako edes harkita laittavansa järjestelmää kuntoon, vaiko pitää vain kojelaudan säätöpaneelia hienona elektröönisenä kojeena jossa on valoja ja nappuloita, mutta niistä ei tapahdu mitään? En ole vielä autoa kovin paljon tutkinut joten en tiedä onko takanakaan mitään ECS:ään liittyvää...enää. Jos sen järjestelmän laittaa kuntoon niin mitä nämä tähän tarkoitetut iskarit maksavat ja mistähän niitä voisi kysellä?
OT: Harmina myös se, että lullassa on JDM -moottori Cyclonella, mutta vakio GTi:n ECU, eli siis ei toimi? ???
OT2: Tuntuu vähän hölmöltä kysellä muilta omasta autosta, mutta en hirveesti vielä ole autoa kerennyt tutkia kun se tuossa illalla haettiin. Ei ollut hinnan kirous niin ei jaksanut kaikkia vipstaakeja kokeilla, lähinnä vain moottori ja sen kunto kiinnosti. :