Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
Myxi sanoi"Thank you for your e-mail enquiry; we will require the EAC number off of the unit so we may check options open to us."
Laitoin tiedustelua jo että mistähän sen EAC:n löytäisi...
Myxi sanoiTässä tieten kannattaisi ehkä riskillä tilata TPS ja vielä kerran aukaista läppäkotelo ja ihmetellä onko liimaus irronnut vai ei, olen sitä mieltä että se oli kiinni... Pahimmassa tapauksessa siinä menettää kuitenkin vain TPS:n ja työn hinnan, ja hyvällä tuurilla voi säästää tonnin...
Clavurion sanoiOletko kysynyt kunnostettua läppäkoteloa BBA:sta?
Kertoivat aikanaan "We will require the EAC Number off the throttlebody to check options open to us." En omasta onnistunut löytämään mitään mallinumeroa. ???
Clavurion sanoikulutukseen operaatiolla vaikuttaa olleen selvä vaikutus.
Myxi sanoiVemic on hinnoitellut osan lähes 1300 euron arvoiseksi TPS:n kanssa. Alennusta ei tuntunut saavan. Sen sijaan vähän alennusta olisi luvassa merkkiliikkeen varaosatiskillä, tosin rajallinen oli alennus sielläkin. Tutkimatta on vielä hinnat muualla.
Toisaalta, on monissa autoissa kalliimpiakin tyyppivikoja...
MD 628204 - Uusi TPS
MR 514334 - Uusi kaasuläppäkotelo
MaxFlower sanoiMyxi sanoiVemic on hinnoitellut osan lähes 1300 euron arvoiseksi TPS:n kanssa. Alennusta ei tuntunut saavan. Sen sijaan vähän alennusta olisi luvassa merkkiliikkeen varaosatiskillä, tosin rajallinen oli alennus sielläkin. Tutkimatta on vielä hinnat muualla.
Toisaalta, on monissa autoissa kalliimpiakin tyyppivikoja...
MD 628204 - Uusi TPS
MR 514334 - Uusi kaasuläppäkotelo
Tarkastin yhden paikan hinnat ja näyttäisi siltä että n.50%:n alennus olisi luvassa noista edellä mainituista osista vielä kuljetuksen, tullin ja alv:n jälkeenkin.
Clavurion sanoiOletko kysynyt kunnostettua läppäkoteloa BBA:sta?
Kertoivat aikanaan "We will require the EAC Number off the throttlebody to check options open to us." En omasta onnistunut löytämään mitään mallinumeroa. ???
ristor sanoiVielä vähän ehkä offtopiccia, mutta vielä tuosta nykimisestä tasakaasulla (automaattivaihteisella *ja* manuaalilla), voisko olla kyse TPS-anturista, oli antanut mulla vikakoodin...? Jos se pätkisi -> pätkisi tieto kaasun asennosta -> nykimistä?
ristor sanoiJokatapauksessa, jos joku tuohon ajoittaiseen, isommassa vauhdissa tapahtuvaan outoon ja suht. tiheäänkin vaimeaan nykimiseen syyn löytää tarjoaa meikäläinen seuraavassa klubitapaamisessa vähintäänkin oluet!!
auts.. jotkut ökyplatinat? eikö löydy tavallisina?Harri K sanoiPs. tulpat kivan kalleita.. 4kpl = yli 100e :
Harri K sanoiSen kait näkee takapenkin alta heti katsomalla...
Myxi sanoiHarri K sanoiSen kait näkee takapenkin alta heti katsomalla...
Ööö... En mä sieltä mitään pumppua ainakaan vielä löytäny ??? Jollei sitten ole sen valkoisen muovin alla vänkärin puolella, sinne en vielä kerennyt kurkkia
Niin ja tuossa mainitsemassa linkissäsi puhutaan tuosta oktaaniluvusta, minun autolla on ensimmäinenkin omistaja ajanut välillä 98:lla, itse nyt kokoajan, olisiko minulla sitten suuttimet paremmassa kunnossa kun meno on niin tasaista :
mitsi dealer wont help they are just dickheads with no idea
mitsi dealer dont know shit, sometimes i thikn i know more than them :
Myxi sanoiTarkoituksena olisi tutkia TPS:ää vähän tarkemmin kunhan saan uuden kaasuläppäkotelon, tulossa olisi, ja halavalla ;D
Sinuna koittaisin ajaa tankin tyhjäksi ja alkaa käyttämään 98:a, kerran tankkasin Esson 95 tiikeriä reissussa tankkiin ja siilläkös varsinaisen kengurun sai :kimele sanoiAuto toimi erittäin hyvin muutaman viikon ja sitte se alkoi nykiä tasa kaasulla.
Harri K sanoiSen kait näkee takapenkin alta heti katsomalla...
Myxi sanoiTyhjäkäynnillä olevat ongelmat ainakin minä olen todennut johtuvan TPS:stä ja kaasuläppäkotelosta, sen sijaan laihaseosalueella ajettaessa suuttimet ovat potentiaalinen ongelma paikka, samoin korkeapainepumppu jos suuttimille ei tule tarpeeksi painetta.
Luulempa että TimattiTiskillä käydessä hintalappu on noilla varmasti kohdallaan, mutta mielestäni noista ongelmista kärsivien kannattaisi tutkia tarkemmin nuo kaksi kohtaa.
There have been a few carisma's with similar problems. I have found that most of them have had low fuel pressure at the high pressure side of the high pressure pump. This is normally caused by the high pressure regulator.
Harri K sanoiItse tekis mieli ny mittauttaa noi bensanpaineet, mutta epäilen että ajossa seki pitäs tehdä. (ostanko mittarin?)
Myxi sanoiHarri K sanoiItse tekis mieli ny mittauttaa noi bensanpaineet, mutta epäilen että ajossa seki pitäs tehdä. (ostanko mittarin?)
Jos siellä säädin on niin luulisi että MUT II osaa silloin paineen näyttää, merkkiliikkeessä käyntiähän sekin tarkoittaisi mutta ei niin kallis operaatio varmaankaan...